Taas vaihteeksi täällä valittamassa ongelmia!
Tällä kertaa vikana on auton lämpeäminen, jota ei tunnu tapahtuvan lainkaan. Tavallisessa taajama-ajossa lämpömittarin neula ei kiipeä lähellekään normaalia, ja kojelaudan suuttimetkin puhaltaa vain haaleaa ilmaa. Auto kuitenkin lämeää niin että lasit hiljalleen sulaa, mutta ei ole kiva ajella silmälasit huurussa kun ei lämpeä kunnolla. Olisko termarin uusiminen avuksi?
440 lämmitin
Volvoholisti
1
358
Vastaukset
- Eikka
Kannattaa se termostaatti katsoa. Itse laitoin pahvin talveksi syylärin eteen niin johan alkoi neula pysymään vaaterissa. Kesäksi poistin sen pahvin eikä lämpene enää, saisi puoliväliin nousta. Pitää suunnitella termarin vaihtoa itsekkin kun rikastuu, tosin tuo minun katiska on semmonen p*skaläjä että varmaan särkyy kokonaan jos yhden ehjän osan siihen vaihtaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774502Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112473- 1721655
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2451512- 1241410
- 1221317
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721239Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91231- 761222
- 35976