08.04.06 , huomenta

aahoohoo

Minä se käyn jo aamutuimaan kuumana ku hellakoukku mutta sen verran löytyy vielä tästä kallosta älyy että lakkaan yrittämästä raitistaa toisia. Sehän on ihan turhaa ja neuvonrääpäleet valuu hukkaan ihan ku vesi influenssahanhen selästä. Luovutan.

Itelleni raittius on kuitenki tae hyvälle ja ihmisarvoselle elämälle joten teen töitä sen eteen.

Mitäpä minä muista välitän - ryömikööt vaikka kärsä ojanpohjassa - saparo pystyssä.

11

868

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei täälläkään juoppoja pyöri nurkissa, jonkun kerran olen vihjannut raittiista elämästä, sen jälkeen on saanut rauhassa elellä.

Silloin kun oma halu herää, sitten alkaa vasta toipuminen.

Raitista viikonloppua kaikille, sitä haluaville.

• paranoidi

Oma raittius, se on hyvä tavoite. Krapulatta , ja jatketaan tipatta tämä lauantai.

• Dokaani

Nämä lauantaiaamut ovat mukavia, jos ei ole sattunut törpöttelemään.
      On ankeata yrittää salata kankkunen vaimolta, joka ei tiedä, että piilopullo oli perjantaina käytössä. Sitten mietiskellä, onko ajokykyinen yhteentoista mennessä, jolloin perhe lähtee kaupunkikierrokselle.
      Tällaista harrastin pari vuotta viime kesään asti. No senkin jälkeen on pari kertaa tullut törpöteltyä, mutta tuota hullua jemmapullotapaa en ole enää harrastanut. Hitto, mitä kaikkea sitä heikko ihminen humalansa eteen viitsii tehdä.
      Kilvoittelu jatkuu - tänään ei tarvitse ajokunnosta huolehtia.

• ma-sa

Son lauantai ja Suomanpäivä.Vai käyt sie aahoo kuumana siellä.Annoit kyllä nyt jo sitä vertaistukea heti aamutuimaan.Meinas kahavi mennä väärään kurkkuun......

Täällä palstalla ku tarpeeks kauan vierailee ja seuraa "tuttujen" touhuja on alkoholistina helppo huomata.Missä vaiheessa jonku toipuminen ja toisen toipumattomuus on.(Perustuu omaan kokemukseen.)

Neuvojahan me ei pystytä antaan muuta ku omalla esimerkillä ja tuomaan esiin että toivoa on olemassa.

Ongelmasta tai kohtuukäytöstä en osaa edes keskustella.On senverran pitkä ja monimutkainen asia.Tai sanosko ny niin paljo että.
      OLIN KOHTUUKÄYTTÄJÄ.MULLE TULI ONGELMA.MINUSTA TULI ALKOHOLISTI.

Jos tämä ei kolahtanut jonku avun hakijan kalloon niin ongelma ei ole minun.
      Voi kiesus,nythän tarttu tuo kuumuus minuunki.Mikään palsta tai ketju ei pirä minua raittiina.Sitähän mun piti vaan tulla sanoon että tänään, juuri tänään en ota alkoholia.

• aahoohoo välitä ja kuumene!

Päivää vaan.

Raitistellen tänään ja hyvää viikonloppua kaikille palstalaisille.

t. Mettäläinen

• papio

Huomenta, huomenta! Täällä ollaan ja selvipäin vietetään lauantaita. Tuli syksy tänne Pohjoiseen. Aurinko ei paista, mutta onneksi on lämpöasteita.

• Raitis Lauantai jälleen, on tämä ihmeellinen ja sisäänpäin lämpeävä ketju toisten silmissä, ei mee oikeen jakeluun. No, on paljon asioita joita en ymmärrä. Kaikesta huolimatta...raitis Lauantai ja huomenta kaikille.

• aion köntystellä tääkin lauantain.

Koeta sinä aahoohoo jähytellä, tiedän kyllä tunteesi,olen ollut montakertaa samassa lirissä! Tuetaan me toisiamme kun apu ei kerran muille kelpaa,tarjottu mikä tarjottu! Yritetään sitten kun tulevat kyseleen. Hyvää viikonloppua sinulle ja muillekin tipattomille!

• Cettuz!

Selvinpäin. joo.

• aahoohoo

tarkemmin sanottuna torikahviossa juttelin yhen jääkiekkoilijan kanssa ja sen seura pelaa tänä iltana pronssiotteluu tuossa pienessä mutta ah, niin intiimissä hallissa. (tässä kunnassa kaikki rakennetaan ensin pieneks jo valmiiks ja sitte haahuillaan jo harjakaisissa laajennuksen perään. Uimahalliki on ku kirnu)

Okei, siis tältä seniori-ikäseltä kiekkoilijalta kysyin jotta tarviisko ne stiöliideriä tunnelman nostatukseen ku mulla ois varusteet komerossa - kaks pölyhuiskuu ja mahoton into päällä.

Oli ihan tunnoton kaveri: sano jotta tule ihmeessä - kyllä siellä aina sen verran kalkki pölisee.

• Tässä mietiskelin, että vetikö aahoohoo samba tamineet päälle ja pölyhuiskat mukaan hallille.

Pitää käydä ilmeisesti koisii, kun muutkin on "sammuneet". Öitä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      194
      3859
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      51
      2742
    3. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      74
      1300
    4. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      15
      1250
    5. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      10
      1159
    6. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      46
      934
    7. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      20
      931
    8. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      41
      847
    9. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      212
      813
    10. Kyllä oli tuas maukkaan näköinen herkkupöytä

Mehta Manin uudenvuoden vastaanottajaisissa: kaöjoo ja nakkia ainakin. Savukallookin tais olla ja sinkkua
      Tuusniemi
      56
      680
    Aihe