Onko muilla vastaavaa??? Nyt otetaan hyviä neuvoja vastaan ja pian, jos vaan sopii ;(
Yleensä käytän tavallisia Sloggy pikkareita ja olen huomannut, että niiden lahkeensuiden kuminauhat ilmeisesti aiheuttavat kutinaa. Ennen tällaista en ole havainnut, että liekkö vika sittenkään alusvaatteissa.
Kotona ollessa käytän vain pitkiksiä ilman alushousuja, se tuntuu tällä hetkellä vähän auttavan asiaan.
Jos sheivaan bikinirajaa, silloin tämä kutina vasta hulluksi äityykin, se pitää hereillä jopa öisin.
Olen kokeillut jos vaikka mitä voiteita (Bebanthen, lasten sinkkivoide, kevyt perusvoide, 1% kortisoni...) Joku auttaa joskus, toisinaan ei mikään.
Kerran voitelin yöksi kutisevat kohdat Natusanin vauvaöljyllä. No sepä se vasta tököttiä olikin, koko alapää oli aamulla pientä, vielä enemmän kutisevaa ja mielettömän ärtynyttä näppyä täynnä.
Kutisevat nivuset
2
944
Vastaukset
- sloggit?
tuli heti mieleen tälläinen kun pesuaine allergia.Itse saan pesuaineista enemmänkin kyllä saippuasta kutisevaa ja hilseilevää ihottumaa hauikseen ja vain hauikseen ei muualle.
voithan ainakin kokeilla että mitä tapahtuu jos vaihdat pyykki jauheen ja huuhtelu aineen (jos käytät huuhteluainetta kun alusvaatteisahan on kuminauhoja) tai jos oletkin allerginen niille itse sloggeille pesuaineesta riippumatta.
pidän tuota kuitenkin selvästi allergisena reaktiona.
joku apteekista saatava pesuneste voisi auttaa siihen ihottumaan.. itselläni auttoi maitohappobakteereja sisältävä aine. - ajele..
.. bikinirajaasi! Auts! Käytä mielummin pinsettejä ja nypi juurineen pois tai mielummin lämpövahaliuskoja. Kivuliasta se on, mutta siihen tottuu eikä iho ärsyynny niin paljon kun ei kasva kovaa sänkeä takaisin.
Mutta todellakin älä käytä alushousuja jotka ärsyttävät ja kokeile pesuaineen vaihtoa vaikkapa miniriskiin. Minunkin on pakko käyttää hellävaraista, hajusteetonta pesuainetta sillä ihoni kutisee ja saan pikkunäppylöitä muista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745