Auton vuokraus

Miamin kentältä

Te, joilla kokemusta, miten olette vuokrauksen hoitaneet? Netin kautta suoraan vuokraamon sivulta vaiko esim. ebookersin tai muun matkatoimiston kautta? Miten homma toimi kentältä eteenpäin, i.e. terminaalista vuokraamoon? Entä oliko auto odotustenne mukainen, siis sellainen minkä kuvittelittekin vuokraavanne? Mitä muuta pitäisi/kannattaa ottaa huomioon varausta tehdessä, lisävakuutuksia tms?

Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista.

15

2985

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lkjhgfd

      Vuokraa jo suomesta esim avis.fi.
      Hommaa Finnair kortti, jolla saa 10% ale.

      Terminaalista kun kävelet ulos (alakerrassa), niin odottele oma vuokraamosi linja-auto ja pysäytä se. Kuski nostelee kassit autoon ja ajelee vuokraamolle. Homma toimii samoin palauttaessa, jolloin ajetaan suoraan autolla vuokraamoon, ja linja-auto vie terminaaliin.

      Aviksella aina uusia autoja, ja nykyisellä noin ,4 USD/gallona hinnalla saattaa helposti saada paremman luokan auton (kuin mitä oli tilannut).

      Hyvää matkaa.

      Täällä on kyllä aiheesta montakin keskustelua...

    • deniz

      Juu no en kylla itse ottais suomalaisen toimiston kautta, meinaan siis ebookers tms. Voihan niilla olla ok tarjouksia tms. Mutta itse oon aina parhaat vaihtoehdot seka hinnat loytanyt suoraan vuokrausfirmojen sivuilta. Ovat ihan luotettavia ja hyvia autoja. Tsekkaapa nama: enterprise.com, dollar.com.

      • deniz

        Niin ja suosittelen etta ottakaa vaan taysvakuutus siihen paalle. Vaikka itte ajaa hyvin niin Jenkeissa loytyy niita jotka on paassy vilahtaen autokoulun lapi. Lisahintaahan siita tulee mutta halvemmaksi kuiteskin kun etta jos jotain tapahtuu.. Ja luottokortti pitaa olla autoa vuokratessa.


      • Jenkki

        Pitaa vain muistaa, etta netissa nakyvat vuokraamojen paivahinnat ovat harhaanjohtavia (yleensa noin $20/paiva). Kun hintaan lisataan verot, vakuutukset, mahdollisesti toinen kuljettaja, ja kaiken maailman muut lisamaksut, joita jenkit ovat mestareita keksimaan maksa tyhjasta-periaatteella, niin lopullinen hinta keskikokoiselle autolle on yleensa $70-80 paiva.


      • matkaajat
        Jenkki kirjoitti:

        Pitaa vain muistaa, etta netissa nakyvat vuokraamojen paivahinnat ovat harhaanjohtavia (yleensa noin $20/paiva). Kun hintaan lisataan verot, vakuutukset, mahdollisesti toinen kuljettaja, ja kaiken maailman muut lisamaksut, joita jenkit ovat mestareita keksimaan maksa tyhjasta-periaatteella, niin lopullinen hinta keskikokoiselle autolle on yleensa $70-80 paiva.

        Helmikuun lopussa oli vuokralla Miamin avikselta vuoralla 10 vrk H-luokan auto (luksus luokka).
        Autoksi sain 500 mailia ajetun 2006 mallisen CADILLAC DTS:n. Olin tyytyväinen;)
        Ehtoihin kuului kaikki vakuutukset, 2 kuskia, palautus täydellä tankilla. Hinnaksi tuli 470 USD. Alennus 10% (finnair kortti).
        Tilasin hyvissä ajoin Suomessa, ja tuli selvästi halvemmaksi, kuin sieltä tilattaessa.


      • matkaajat
        matkaajat kirjoitti:

        Helmikuun lopussa oli vuokralla Miamin avikselta vuoralla 10 vrk H-luokan auto (luksus luokka).
        Autoksi sain 500 mailia ajetun 2006 mallisen CADILLAC DTS:n. Olin tyytyväinen;)
        Ehtoihin kuului kaikki vakuutukset, 2 kuskia, palautus täydellä tankilla. Hinnaksi tuli 470 USD. Alennus 10% (finnair kortti).
        Tilasin hyvissä ajoin Suomessa, ja tuli selvästi halvemmaksi, kuin sieltä tilattaessa.

        Jos autoilu on "intohimoista", niin kannattaa selvittää, millaisia autoja on tarjolla.
        Aviksen tiskillä mies tarjosi minulle Lincoln TownCar mallia, mutta ilmaistessani tyytymättömyyteni, niin heti tilalle tarjottiin uuden mallin Caddya. Vuokraamoilla on valinnan varaa ja palvelumeininkiä.


      • matkaajat kirjoitti:

        Helmikuun lopussa oli vuokralla Miamin avikselta vuoralla 10 vrk H-luokan auto (luksus luokka).
        Autoksi sain 500 mailia ajetun 2006 mallisen CADILLAC DTS:n. Olin tyytyväinen;)
        Ehtoihin kuului kaikki vakuutukset, 2 kuskia, palautus täydellä tankilla. Hinnaksi tuli 470 USD. Alennus 10% (finnair kortti).
        Tilasin hyvissä ajoin Suomessa, ja tuli selvästi halvemmaksi, kuin sieltä tilattaessa.

        otin netin kautta ebookersin sivuilta.auton luokka oli luxyry ja hinta 315€ viikko vakuutuksilla 2:lla kuljettajalla ja tankilla bensaa.siiis sai palauttaa tyhjällä tankilla.vuokraamo oli alamo.auto oli caddilac dts.kaikki meni hyvin ei tullut mitään lisä laskua kortille.


      • matkaajat
        arvo-poika kirjoitti:

        otin netin kautta ebookersin sivuilta.auton luokka oli luxyry ja hinta 315€ viikko vakuutuksilla 2:lla kuljettajalla ja tankilla bensaa.siiis sai palauttaa tyhjällä tankilla.vuokraamo oli alamo.auto oli caddilac dts.kaikki meni hyvin ei tullut mitään lisä laskua kortille.

        Kahden USD:n ero vuorokaudessa (45USD ja 47USD)Alamon eduksi. Itse en ole alamoa ikinä käytänyt. Jämähtänyt kai Avikseen.

        Millaiset olivat muuten Alamon varusteet DTS:ssä?
        Omassani (musta metalliväri) oli normaaleiden lisäksi viilentyvät etuistuimet, kattoluukku, Xenon-valot ja auton kaukokännistys kaukosäätimellä (enpä kokeillut toimintasädettä). Lisäksi oli lämmitettävä ratti ja lämmitettävät istuimet (etu- ja takapenkit), joiden toimivuus jäi kokeilematta 27c lämpötiloissa.

        Olitko tyytyväinen DTS:n ja Alamon palveluun?


      • tietoa:ebookersin kautta kaikilla vakuutuksilla caddilac dts viikko 315€,miamin kentältä,mistä halvemmalla?


      • matkaajat kirjoitti:

        Kahden USD:n ero vuorokaudessa (45USD ja 47USD)Alamon eduksi. Itse en ole alamoa ikinä käytänyt. Jämähtänyt kai Avikseen.

        Millaiset olivat muuten Alamon varusteet DTS:ssä?
        Omassani (musta metalliväri) oli normaaleiden lisäksi viilentyvät etuistuimet, kattoluukku, Xenon-valot ja auton kaukokännistys kaukosäätimellä (enpä kokeillut toimintasädettä). Lisäksi oli lämmitettävä ratti ja lämmitettävät istuimet (etu- ja takapenkit), joiden toimivuus jäi kokeilematta 27c lämpötiloissa.

        Olitko tyytyväinen DTS:n ja Alamon palveluun?

        palvelu toimi hyvin,ei jonoja hakiessa eikä palauttaessa.varusteet samat!


    • netin kautta

      olen aina varannut auton netin kautta. joko suoraan aviksen tai hertzin sivuilta. viimeksi ebookersin kautta. terminaalista vuokraamoon kulkee kaikilla kentillä ilmainen 'shuttle' (bussi). vuokraamossa voit vielä muuttaa mieltäsi mikäli esim. auton väri ei miellytä. olen kerran saanut mustang avoauton samalla hinnalla kuin tavallinen sedan. yhteispelillä kaikki onnistuu ja autoja löytyy

      • Jenkki

        Mustangit ja keskikokoiset sedanit kuuluvat samaan koko- ja hintaluokkaan, joten Mustangin saa ihan rutiininomaisesti pyytamalla jos on varannut keskikokoisen ja Musseja on vapaana. Kaikki eivat edes halua Mustangia, koska takapenkille on hankalaa tunkea matkustajia jos reissulaisia on useampia.


      • matkaajat
        Jenkki kirjoitti:

        Mustangit ja keskikokoiset sedanit kuuluvat samaan koko- ja hintaluokkaan, joten Mustangin saa ihan rutiininomaisesti pyytamalla jos on varannut keskikokoisen ja Musseja on vapaana. Kaikki eivat edes halua Mustangia, koska takapenkille on hankalaa tunkea matkustajia jos reissulaisia on useampia.

        Totta joka sana. Omat kokemukseni ovat 2006 avomallista. Kahdelle aikuiselle auto on todella mukava, jos ilmat hyvät eikä kärähdä helposti. Taasen jos joutuu ajelemaan katto päällä, niin näkyvyys on taakse todella surkeaa. Jos joutuu / haluaa ajamaan pitkiä matkoja, niin kovakattoinen mielestäni on parempi. Cruisailuun ne avomallit on tehty.


    • vuokraus

      Tuolta saa edullisesti auton vuokrattua.

      • Lisähintaa

        Siellä saa maksaa ihan hyvää lisä hintaa kanssa kaikesta. Navin jos ottaa ni se on kaikilla sama hinta 9,95 tax mut netin kautta jos varaat niin hinnat on halvat mutta eipä ole minkään näköistä vakuutusta. Siellä on kuitenkin niin paljon kaiken näköistä hattivatti liikenteessä et kannattaa ottaa edes vastapuolen vakuutus. Autothan siellä ei maksa mitään joten se on pienin tuska jos sen ryttää ja ainahan siinä valtiossa olet ulkomaalaisena syyllinen jos et pelasta poliisin henkeä.

        Ei koskaan auto Dollarilta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      298
      6569
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      147
      5020
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2172
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1573
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1512
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1215
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      181
      1138
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      949
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      47
      867
    10. 46
      823
    Aihe