toppila?

hensu87

millanen paikka toppila on asua?

70

15286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jukkapoika...

      ei mitenkään kovin hyvä... paljon narkkareita...mutta onhan siellä niitä rauhallisiakin taloja...

      • en tiiä

        On aika paljon kyllä rappiolla olevia ,mutta mitä sitten.Ne on just rauhallisia naapureita suurimmaksi osaksi.
        Hiljaa bongittavat menemään ei kuulu mitään ääntä .Ei ne halua herättää huomiota ^^


    • Elvis.Remu

      onko kyseessä meri-toppila vai muu osa toppilaa... itse asunut kohta 4 vuotta toppilassa, rauhallista on ollut. toista olen kuullut meri-toppilasta...

      • reetu

        hyvin on pyyhkinyt narkkareista huolimatta


    • pököpää

      No, ei todellakaan kannata sinne muuttaa!!! Itse en lähtisi mistään hinnasta! (Voit kättä päivää sanoa parvekkeelta huomenet seuraavan talon asukkaalle) Talot vieritysten ja todellakin asuu narkkeja ja ulkomaalaisia!!!! Never ever!!!
      Oulun ghetto-alue nro 1!

      • mani toolks

        ...sieltä ei kukaan käy töissä eikä maksa veroja.


      • Mimmu
        mani toolks kirjoitti:

        ...sieltä ei kukaan käy töissä eikä maksa veroja.

        ..asun toppilassa ja maksan veroja. Silkkaa yleistystä taas kaikki. Samalla lailla niitä narkkareita ym. mahtuu joka paikkaan. Rauhassa olen saanut asustella täällä jo 4 vuotta. Joka paikassa pärjää jos elää omaa elämää. Täällä on sitä paitsi aivan loistavat ulkoilumaastot.


      • entinen doku
        Mimmu kirjoitti:

        ..asun toppilassa ja maksan veroja. Silkkaa yleistystä taas kaikki. Samalla lailla niitä narkkareita ym. mahtuu joka paikkaan. Rauhassa olen saanut asustella täällä jo 4 vuotta. Joka paikassa pärjää jos elää omaa elämää. Täällä on sitä paitsi aivan loistavat ulkoilumaastot.

        Nyt kaupunki rupeaa myymään yksityisille toppilan asuntoja!!.....ja mikähän on syy??.......no tietenkin se,että saatais toppila rauhoitettua.Toppilasta tuli todellakin oulun slummi sillä erolla,että asunnot ovat vain parempia.Tällä hetkellä sama on toistumassa kaakkurissa(mustalaiset,juopot,teinirikolliset,työttömät,huumehörhöt)nämä kaikki on "kohta" asutettu kaakkuriin! ja voin vakuuttaa tietäväni jotain asiasta,sillä olen kuulunut ennen kyseiseen joukkoon!! löydät kyllä oulusta alueita jossa on turvallista asua ja lapset ei saa vaikutteita.USKO kokemuksen tuomaa tietoa!! t:50:nen äijä.


      • _Muuttaja
        Mimmu kirjoitti:

        ..asun toppilassa ja maksan veroja. Silkkaa yleistystä taas kaikki. Samalla lailla niitä narkkareita ym. mahtuu joka paikkaan. Rauhassa olen saanut asustella täällä jo 4 vuotta. Joka paikassa pärjää jos elää omaa elämää. Täällä on sitä paitsi aivan loistavat ulkoilumaastot.

        Voisiko joku kertoa mitkä toppilan taloista on rauhallisia ja mitä pitäisi välttää? Mahdollisesti joudun muuttamaan sinne, mikälli en saa asuntoa muualta.


      • no more
        Mimmu kirjoitti:

        ..asun toppilassa ja maksan veroja. Silkkaa yleistystä taas kaikki. Samalla lailla niitä narkkareita ym. mahtuu joka paikkaan. Rauhassa olen saanut asustella täällä jo 4 vuotta. Joka paikassa pärjää jos elää omaa elämää. Täällä on sitä paitsi aivan loistavat ulkoilumaastot.

        Väitätkö että joka kaupunginosassa on narkkeja ja muita yleiskriminaaleja vakiomäärä. Minä sanon että paskanmarjat. Jos pitäis mainita muutama rauhallisempi alue niin ne olisi esim: Kuivasjärvi, Syynimaa, Värttö, Mäntylä (ei Postimestarintie), Kastelli, Kiviniemi, Saarela.
        Sitten muutamia vastakohtia. Kaukovainio (ostarin lähitalot), Rajakylä (ostarin lähitalot), Meri-Toppila, Tuira ( suurin osa Kalliotien taloista, ns. Tuiran maja). Kaijonharju (Kimmontie), Maikkula (Riimukivenkatu), Kaakkuri II, Mäntylä (Postimestarintie).
        Jos on pumpulissa kasvanu niin ei varmaan huomaa kaikkia asioita mitä ympärillä tapahtuu. Itse olen nähnyt elämän huonommankin puolen ja liikkunut ennen porukoissa joissa ei pitkään eletä, ja näiden porukoiden majapaikat löytyi aina tuosta jälkimmäisestä ryppäästä.
        Olisi hienoa jos maailma olisi vaaleanpunainen ja kaikki rakastaisivat toisiaan mutta sellaista maailmaa ei ole, ellei sitten ole kovin vahvoissa lääkkeissä.


      • eees
        no more kirjoitti:

        Väitätkö että joka kaupunginosassa on narkkeja ja muita yleiskriminaaleja vakiomäärä. Minä sanon että paskanmarjat. Jos pitäis mainita muutama rauhallisempi alue niin ne olisi esim: Kuivasjärvi, Syynimaa, Värttö, Mäntylä (ei Postimestarintie), Kastelli, Kiviniemi, Saarela.
        Sitten muutamia vastakohtia. Kaukovainio (ostarin lähitalot), Rajakylä (ostarin lähitalot), Meri-Toppila, Tuira ( suurin osa Kalliotien taloista, ns. Tuiran maja). Kaijonharju (Kimmontie), Maikkula (Riimukivenkatu), Kaakkuri II, Mäntylä (Postimestarintie).
        Jos on pumpulissa kasvanu niin ei varmaan huomaa kaikkia asioita mitä ympärillä tapahtuu. Itse olen nähnyt elämän huonommankin puolen ja liikkunut ennen porukoissa joissa ei pitkään eletä, ja näiden porukoiden majapaikat löytyi aina tuosta jälkimmäisestä ryppäästä.
        Olisi hienoa jos maailma olisi vaaleanpunainen ja kaikki rakastaisivat toisiaan mutta sellaista maailmaa ei ole, ellei sitten ole kovin vahvoissa lääkkeissä.

        Olipa kerrankin asiallinen ja kaikin puolin hyvä kirjoitus. Tuohon ei ole mitään lisättävää. Aamen.


      • Dapoy
        mani toolks kirjoitti:

        ...sieltä ei kukaan käy töissä eikä maksa veroja.

        Jos ei käy töissä ni mistä sitä veroja maksamaan...


      • Kullinokka
        no more kirjoitti:

        Väitätkö että joka kaupunginosassa on narkkeja ja muita yleiskriminaaleja vakiomäärä. Minä sanon että paskanmarjat. Jos pitäis mainita muutama rauhallisempi alue niin ne olisi esim: Kuivasjärvi, Syynimaa, Värttö, Mäntylä (ei Postimestarintie), Kastelli, Kiviniemi, Saarela.
        Sitten muutamia vastakohtia. Kaukovainio (ostarin lähitalot), Rajakylä (ostarin lähitalot), Meri-Toppila, Tuira ( suurin osa Kalliotien taloista, ns. Tuiran maja). Kaijonharju (Kimmontie), Maikkula (Riimukivenkatu), Kaakkuri II, Mäntylä (Postimestarintie).
        Jos on pumpulissa kasvanu niin ei varmaan huomaa kaikkia asioita mitä ympärillä tapahtuu. Itse olen nähnyt elämän huonommankin puolen ja liikkunut ennen porukoissa joissa ei pitkään eletä, ja näiden porukoiden majapaikat löytyi aina tuosta jälkimmäisestä ryppäästä.
        Olisi hienoa jos maailma olisi vaaleanpunainen ja kaikki rakastaisivat toisiaan mutta sellaista maailmaa ei ole, ellei sitten ole kovin vahvoissa lääkkeissä.

        Se on kyllä niin totta .Itekkin oon ollu mukana monessa .Sinne lähiöhin nämä "mieron tiellä" olevat muuttavat ,koska on halvat asunnot


      • Nyyplkij

        Mulla on pyörä viety ku se oli siellä 2 yötä


      • !!!!!!
        entinen doku kirjoitti:

        Nyt kaupunki rupeaa myymään yksityisille toppilan asuntoja!!.....ja mikähän on syy??.......no tietenkin se,että saatais toppila rauhoitettua.Toppilasta tuli todellakin oulun slummi sillä erolla,että asunnot ovat vain parempia.Tällä hetkellä sama on toistumassa kaakkurissa(mustalaiset,juopot,teinirikolliset,työttömät,huumehörhöt)nämä kaikki on "kohta" asutettu kaakkuriin! ja voin vakuuttaa tietäväni jotain asiasta,sillä olen kuulunut ennen kyseiseen joukkoon!! löydät kyllä oulusta alueita jossa on turvallista asua ja lapset ei saa vaikutteita.USKO kokemuksen tuomaa tietoa!! t:50:nen äijä.

        Kuulen ensin ihaileen tervekukkatien ja ruiskukkatien auvoista elämään ja tule sen jälkeen katseleen tänne meri-toppilaan, niin voit muuttaa mielesi.

        Parhaiten asumisen täällä tietää edelleen me jotka täällä asutaan, olen asunut muuallakin ns. paremmissakin paikoissa, ei ole ollut ero. Tai on täällä ei kaupan pihalla juoppoja parveile.


      • ??????
        Nyyplkij kirjoitti:

        Mulla on pyörä viety ku se oli siellä 2 yötä

        Asunut täällä vuoden yhtään pyörää ei ole viety, auto on saanut olla rauhassa, onhan täällä kameravalvonta. Ja kerropa missä pyöräs on turvassa.


      • :)))
        Mimmu kirjoitti:

        ..asun toppilassa ja maksan veroja. Silkkaa yleistystä taas kaikki. Samalla lailla niitä narkkareita ym. mahtuu joka paikkaan. Rauhassa olen saanut asustella täällä jo 4 vuotta. Joka paikassa pärjää jos elää omaa elämää. Täällä on sitä paitsi aivan loistavat ulkoilumaastot.

        olen samaa mieltä... mahtavat ulkoilumaastot ja saa elää omaa elämää ja olla rauhassa...


      • Rajakylän asukki
        !!!!!! kirjoitti:

        Kuulen ensin ihaileen tervekukkatien ja ruiskukkatien auvoista elämään ja tule sen jälkeen katseleen tänne meri-toppilaan, niin voit muuttaa mielesi.

        Parhaiten asumisen täällä tietää edelleen me jotka täällä asutaan, olen asunut muuallakin ns. paremmissakin paikoissa, ei ole ollut ero. Tai on täällä ei kaupan pihalla juoppoja parveile.

        Juu ja rajakylässä et voi kävellä rauhassa kun ei tiedä koska tulee morasta puukottaja vapaalla


      • Rajakylän asukki
        !!!!!! kirjoitti:

        Kuulen ensin ihaileen tervekukkatien ja ruiskukkatien auvoista elämään ja tule sen jälkeen katseleen tänne meri-toppilaan, niin voit muuttaa mielesi.

        Parhaiten asumisen täällä tietää edelleen me jotka täällä asutaan, olen asunut muuallakin ns. paremmissakin paikoissa, ei ole ollut ero. Tai on täällä ei kaupan pihalla juoppoja parveile.

        Juu ja rajakylässä et voi kävellä rauhassa kun ei tiedä koska tulee morasta ei kannata hakee vihamiehiä


    • Sturm_

      Hankala sanoa, koska en ole asunut siellä. Minulta on varastettu 2 kertaa auto Oulussa ja kummallakin kertaa auto löytyi Toppilasta. En kerro, mistä auto vietiin ;-)

    • paljonnii

      Kuten myös värillisiä somal. lähtien.
      Turvevoimala puhkuu hienojakoista pölyä ja savua ilmoille.

      • toppila on

        perseestä!!!
        Onneksi päästiin pois sieltä kun ostettiin oma talo!!
        Jatkuvaa musiikin renkutusta , tappeluita, aamulla kun lähti töihin niin telkkarit yms. makas asfaltilla ja ulkomaalaiset romanit tappelivat kartanoilla....Ja opiskelijat vain huusivat kesällä että he ovat lomalla kun pyysin musiikkia pienemmälle aamulla viiden aikoihin!


    • hensu87

      niin tosiaan ei tuu muutettua toppilaan... käytiin kattoon kämppiä,ne oli ihan hienoja mut se seutu oli ihan syvältä...

      • jajsa

        Minä itse asun toppilassa ja vielä meritoppilassa,rauhallista täällä minusta on..

        ei minua ainkaan ole ryöstetty tai hakattu...


      • niiinkk
        jajsa kirjoitti:

        Minä itse asun toppilassa ja vielä meritoppilassa,rauhallista täällä minusta on..

        ei minua ainkaan ole ryöstetty tai hakattu...

        mitä väliä vaikka asuukin ulkomaalaisia? mitä rasisteja ootte, ihmisiähän neki on? ja harvempi niistä aiheuttaa mitään häiriötä ? :DD


    • he he

      En suosittele muuttamaan Toppilaan Rauhatonta aluetta ympäri vuoden.

      • pooooringpaskaa

        Aijaa, ootko ite koskaan asunu?

        Ite asun eikä vielä kukaan oo koskaan häirinnyt ja iltasin on hiljasta, mistään ei kuulu mitään eikä ketään näy missään.
        Ja satun asumaan sellukadulla.


      • *******
        pooooringpaskaa kirjoitti:

        Aijaa, ootko ite koskaan asunu?

        Ite asun eikä vielä kukaan oo koskaan häirinnyt ja iltasin on hiljasta, mistään ei kuulu mitään eikä ketään näy missään.
        Ja satun asumaan sellukadulla.

        En jaksa enää samaa p*skaa kuunnella, en kiellä etteikö täälläkin olisi juoppoja, vaan niitä on jokapaikassa. Mutta muuten on hiljaista ja rauhallista, hiljaisempaa kuin edellisessä asuinpaikassa, jossa sattui ja tapahtui kaikenlaista yöaikaan varsinkin.

        Ja vielä, eräs tuttu osti kalliin asunnon hyvältä paikalta, meni vuosi saada häirikkö porukka pois, kuuntelivat joka yö musiikkia niin että koko talo jytisi ja tappelivat siihen päälle.


      • pooooringpaskaa
        ******* kirjoitti:

        En jaksa enää samaa p*skaa kuunnella, en kiellä etteikö täälläkin olisi juoppoja, vaan niitä on jokapaikassa. Mutta muuten on hiljaista ja rauhallista, hiljaisempaa kuin edellisessä asuinpaikassa, jossa sattui ja tapahtui kaikenlaista yöaikaan varsinkin.

        Ja vielä, eräs tuttu osti kalliin asunnon hyvältä paikalta, meni vuosi saada häirikkö porukka pois, kuuntelivat joka yö musiikkia niin että koko talo jytisi ja tappelivat siihen päälle.

        Vaikka Toppila on tiheään rakennettua aluetta nii täälä on oikeasti hienon näköstä seutua ja keskusta pyörämatkan päässä johon on mukava polkea pyörällä. On nimittäin mahtavan näköstä seutua koko matkan ja nallikariinkaan ei ole pitkämatka ja tuo ranta tuossa vähä matkan päässä on mahtavan näköstä ja mukava käyä käveleen tai heitteleen vaikka frispiitä.

        Ja kannattaa muistaa se että suomessa ei ole oikeaa slummia missään...


      • ******
        pooooringpaskaa kirjoitti:

        Vaikka Toppila on tiheään rakennettua aluetta nii täälä on oikeasti hienon näköstä seutua ja keskusta pyörämatkan päässä johon on mukava polkea pyörällä. On nimittäin mahtavan näköstä seutua koko matkan ja nallikariinkaan ei ole pitkämatka ja tuo ranta tuossa vähä matkan päässä on mahtavan näköstä ja mukava käyä käveleen tai heitteleen vaikka frispiitä.

        Ja kannattaa muistaa se että suomessa ei ole oikeaa slummia missään...

        Aivan mahtavat ulkoilumahdollisuudet merenrannalla.


    • alma kassi

      ei sen kummempi paikka kuin mikään muukaan

      • -ht

        kovasti on meri-toppila rauhoittunut, mukavaa seutua ja kivasti lähellä keskustaa...


    • meritoppila

      Olen asunut täällä poikaverini kanssa meritoppilassa.Talvella tää Meri Toppila on rauhallinen.Mutta kesällä tää on todella rauhaton ei saa yöllä nukkuttua.Entisesessä kerrostalossa missä asuttiin niin siinä asu ulkomaalaisia ja narkkareita ne huudatti musiikkia.Nyt asutaan rauhallisemassa taloyhtiöissä on tosi rauhallinen mutta siittä tää on huono ei saa kymmenen jälkeen ilalla puhua normaalilla äänellä.sitten täällä ihmiset pimpottelee toisten ovikelloja ja rämpyttävät postiluukkuja.Se täällä on todella ärsyttävää.....

      • ei toppilaan kannata

        Taitaa tuttu asua sun kans samassa taloyhtiössä. sille naapuri soittaa heti poliisit jos vettä k´laskee 10 jälkeen. Ite kyllä möykkää.


    • hfhf

      On erittäin vaarallista aluetta, vaarini joka oli asunut toppilassa 3 vuotta oli tullut ryöstetyksi ja hänen taloonsa oli kerran tullut miehiä sorkkaraudan kanssa ja he olivat pistäneet juuri ostetun hienon taulu telkkarin paskaksi.

    • Oulu

      Hei tänne ei Oulun toppilaan kannata muuttaa kenenkään kun täällä ei saa edes autot olla rauhassa. Meiltä on jo kaks kertaa tään puolen vuoden aikana varastettu auto.Olemme huomanneet että täällä ei saa toisten omaisuudet olla näköjään rauhassa Vois jo autovarkaat lopettaa tuollaset hölmöilyt kokonaan.

      En tajua miten oulun poliisit päästää noin vähällä autovarkaat.

    • hymyvä

      MUUTA TOPPILAAN - AUTOSI ON JO SIELLÄ!!!

    • Oulu

      Poliisit sais kyl paremmin valvoa tätä Toppilan auletta että autorosvot pysyis poissa loppullisesti.Hävetkää autovarkaat miettikää että kannattaa teijän lopettaa toisten ihmisten omaisuuksien rikkominen koska te pilaatte oman elämän menkää palkka töihin ja ajatelkaa teillä olisi paremmin asiat.Miettikää omaa elämää teidän ei kannata pilata hölmöilemällä teijän omaa elämää.

    • KalaTonniKalaKala

      Ei ulkomaalaisten asuminen naapurissa tee paikasta huonompaa. Ongelmia tuottavat yleensä suomalaiset, jotka haastavat riitaa ja aiheuttavat suurimpia ongelmia. Suomalaiset syyttävät ongelmistaan muualta tulleita, vaikka syy ongelmiin on havaittavissa peiliin katsomalla.

      Syntyperäisenä suomalaisena ainoa huono asia Suomessa on takapajuiset suomalaiset. Suomalainen syyttää ongelmistaan muita ja alkaa ryyppäämään, sitten syytetään muita siitä että muut aiheuttivat alkoholismin ja sen ettei kukaan heitä huoli töihin, syrjäytymiseensä suomalaiset löytävät syyn muista, vaikka peiliin katsominen saattaisi selventää syyllisen omaan pahoinvoitiin. Vaikka humalaisia pyörisikin tietyillä alueilla, niin antaa heidän elää omaa elämäänsä ja jos ei pidä ulkomaalaisista omien pelkojensa takia, niin antaa heidänkin elää omaa elämäänsä ja sama on suomalaistenkin kanssa. Mustalaisten kanssa on sama tilanne, antaa heidänkin elää omaa elämäänsä.

      Polkupyörän voi ihminen raahata vaikka sisätiloihin. Asun kerrostalon ylimmässä kerroksessa ja raahaan pyöräni sisälle asuntoon.

    • 2012

      tämäki ketju alotettu jo 2006,miksi ihmeessä some ei poista näin vanhoja alotuksia täh???!!!

    • Muuta sinne

      Toppila on kuulemma mainettaan pahempi. Meri-toppilassa sen sijaan on kuulemma mukava asua. Seutu on viihtyisää ja paljon uusia asuntoja.

    • joookovaiei

      Onko ne pahimmat häiriöasunnot Sellu- ja Pinkelikadulla ja Tuulentiellä?

      Tuirassako pahimmat Kallio- ja Kuivastiellä?

      • kjgkg

        joo


      • semifi

        kaikki vvon, sivakan ja osnan talot häiriötaloja


      • Asukki

        Kyllä ne pahimmat häiriöasunnot on PAALIKATU 18, LIPPULAIVA JA MERITÄHTI!! Itse asunut monta vuotta Toppilassa ja rauhassa olemme saaneet asua, hyvät ulkoilupuistot, leikkipuistot, kauppa lähellä tms,,, Ja kun ei välitä muiden tekemisistä niin saa olla rauhassa itsekin, sattuu ja tapahtuuhan sitä joka paikassa vaikka ja mitä, turha meitä toppilan asukkeja on kenenkään haukkua asuuhan täällä IHAN VERONMAKSAJIAKIN!!!


      • meritähtiläinen
        Asukki kirjoitti:

        Kyllä ne pahimmat häiriöasunnot on PAALIKATU 18, LIPPULAIVA JA MERITÄHTI!! Itse asunut monta vuotta Toppilassa ja rauhassa olemme saaneet asua, hyvät ulkoilupuistot, leikkipuistot, kauppa lähellä tms,,, Ja kun ei välitä muiden tekemisistä niin saa olla rauhassa itsekin, sattuu ja tapahtuuhan sitä joka paikassa vaikka ja mitä, turha meitä toppilan asukkeja on kenenkään haukkua asuuhan täällä IHAN VERONMAKSAJIAKIN!!!

        Aivan pakko sanoa että meritähti on kyllä ainaki ollut viimeset 6kk tosi rauhallinen, ei kertaakaan mitään möykkää tai melua mistään.


      • Sissi

        No ei todellakaan Tuulentiellä!Kyllä ne hörhömökit löytyy tien toiselta puolen.


    • tiistainako

      jaa-a...

    • lokki

      Meri-Toppila ja vanha Toppila ovat ehdottamasti Oulun kaunein kaupunginosa. Mahtava puisto vieressä, meri ihan vieressä, hyväkuntoiset talot parkkihallit, historiallisia rakennuksia, hyvät bussiyhteydet....illalla ihan hiljaista. Meri-Toppila on kuin pieni kaupunki kaupungin sisällä...ja on erikoista, että tämä ei ole Oulun kallein kaupunginosa, koska siihen olisivat kaikki edellytykset olemassa.

    • tahtoo nähdä

      Meri-Toppilassa on paljon komeita ulkomaalaistaustaisia sällejä. Siksi muutan sinne.

    • kkjkjjkj

      kaikki halpistalotpa!

    • gangan

      ai et sivakan ja vvon talot halpistaloja ja automaattisesti häiriötaloja? no sit on muutkin kuten TA ja osna!

    • Oululainen1111111111
      • hdgkele

        vituako tänne änkeet, mee omaa viestikerhoos!!!!


      • tavallinentallaaja

        Ei missään nimessä ainakaan tänne meritoppilaan. Vaikka sinänsä hyvä asia onkin , ei tätä asuinaluetta enää enempää tarvi "profiloida" vähäosaisten alueeksi. Seuraavaksi varmaan neulojenvaihtopiste ja katko?


    • Kaveri kertoivat ett

      Meri-Toppila on kuulemma viihtyisä ja siellä on paljon nuoria ihmisiä. Vanhassa Toppiassa vain homeisia omakotitaloja, jotka on rakennettu 1. ja 2. maailmansodan aikoihin. Tuo vanha Toppila on kuulemma myös erittäin rauhaton

    • paska

    • moro

      Haloo asuu toppilassa paljon lapsiperheitäkin halpojenvuokrien takia, aivan rauhassa olen saanut asustaa meri-toppilassa! kyllä nistejä ja muita hörhöjä on joka puolella oulua.. ennen toppila oli kauhea paikka asua, nyt ei mielestäni mitään vikaa. :)

    • PROLEMESTA

      TÄYS PROLETARIAATIN PAIKKA ! TÄYNNÄ KRIMINAALEJA.
      OULUN KAUPUNGIN "LOPPURATKAISU".... HIEMAN VINOON KASVANEELLE
      KANSANOSALLE.
      ...PYSYKÄÄ POIS, MIKÄLI HALUATTE ELÄÄ NORMAALIA ELÄMÄÄ, SUHT KOHT ILMAN ONGELMIA.

    • muualta tulleet

      lapsiperhe täälläkin,ja varmaan vieläpä täysraittiit vanhemmat,muualta ollaan muutettu tänne ei tiedetty että on huonomaineinen paikka,eihän tämä sit olekkaan!Ihan rauhassa ollaan asuttu,enemmän kai niitä hörhöjä kaupungilla näkee ku täällä:)

      • muualta tulleet

        jäi välistä varmaan harvinaista *


    • mover1

      Olen muuttamassa paalikatu 18:toista,onko minkälainen talo nykyään? toppilassa olen ennenkin asunut ja ei ole kyllä yhtään pahaa sanaa koko paikasta :)

    • Köyhä Lazarus

      Asuin M-T:ssa yli 10 vuotta. Se oli elämäni parasta aikaa.

      • paalikadun asukki

        Olen asunut meri-toppilassa 15 vuotta ja olen tykännyt. Joka paikassa löytyy häiriköintiä ja narkkareita, turhaa toppilaa mollata. Jos haluaa rauhallisuutta, muuttakoon maalle metsän keskelle. Tämä päivä on elämää kaikkine
        raakuuksineen, mutta itsestä se on kiinni, miten sen haluaa elää. Muuta vaan mover1, ihan OK. Palvelut lähellä ja ihmiset mukavia.


      • mover1
        paalikadun asukki kirjoitti:

        Olen asunut meri-toppilassa 15 vuotta ja olen tykännyt. Joka paikassa löytyy häiriköintiä ja narkkareita, turhaa toppilaa mollata. Jos haluaa rauhallisuutta, muuttakoon maalle metsän keskelle. Tämä päivä on elämää kaikkine
        raakuuksineen, mutta itsestä se on kiinni, miten sen haluaa elää. Muuta vaan mover1, ihan OK. Palvelut lähellä ja ihmiset mukavia.

        tnks,sinne ollaan kovaa vauhtia tulossa :))


    • athh

      Meri-Toppilassa varastetaan kaikki mikä ei ole pultattu seinään kiinni.
      Puistohan siellä on varmasti Oulun paras mutta ei käyttäjät jos siellä kävi vaikka lenkillä niin vittuilua sai kuulla joka kerta.

      • voihan olla että

        annoitko aihetta?


    • Hyvä Elää

      Toppila - Oulun napa ja Pohjoisen Keskus. Elämä sykkii Toppilassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6283
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4016
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2436
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1423
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe