Kaksosella ja Neitsyella on yhteinen planeetta Merkurius, joka tekee molemmista uteliaita ja hieman kierojakin 'kaupantekijöitä'. Ystävyys näiden kahden välillä onkin ystävyyttä kaikessa salaisessa, hauskanpidossa ja kaikessa sellaisessa, joka menee arjen tuolle puolen . Mutta kokemukseni mukaan juuri tällainen ystävyys sopiikin parhaiten näille merkeille; Kaksonen ja Neitsyt eivät vain hevillä myönnä, että juuri tällainen ystävyys on parasta, mitä elämä voi tarjota - ikuista glamouria ja jännitystä. Mitä mieltä olette?
Kaksonen-Neitsyt- ystävyys
6
3394
Vastaukset
- pullasorsanne
Kyllä tällainen ystävyys sopii, ainakin minulle. Olen kaksonen ja ystävä on neitsytmies. Nimenomaan salaista " ystävyyttä" josta on arki kaukana.
Rasittavaa tämä on kuitenkin, olen ajatellut lopun häämöttävän, alkaa olla tyhjä olo. Liian kauan jaksoin....- toveri
Olen neitsyt-nainen, ja paras ystäväni yli 10 vuoden ajan on ollut kaksosmies. Alusta asti on ollut kyse pelkästä ystävyydestä, ts minkäänsortin "kipinää" ei välillämme ole ollut. Silti tämä mies on tärkeimpiä ihmisiä elämässäni, ja ikävä on jos ei pitkään aikaan tule tavattua. Meillä on samanlainen kieroutunut huumorintaju sekä uskomaton yhteisymmärrys, ja hauskaa pitäessämme toiset vain tyytyvät pudistelemaan päitään.
Kun joskus erehdyn menemään naimisiin, tästä miehestä tulee kaasoni! - kaksonen
toveri kirjoitti:
Olen neitsyt-nainen, ja paras ystäväni yli 10 vuoden ajan on ollut kaksosmies. Alusta asti on ollut kyse pelkästä ystävyydestä, ts minkäänsortin "kipinää" ei välillämme ole ollut. Silti tämä mies on tärkeimpiä ihmisiä elämässäni, ja ikävä on jos ei pitkään aikaan tule tavattua. Meillä on samanlainen kieroutunut huumorintaju sekä uskomaton yhteisymmärrys, ja hauskaa pitäessämme toiset vain tyytyvät pudistelemaan päitään.
Kun joskus erehdyn menemään naimisiin, tästä miehestä tulee kaasoni!Olen neitsytnainen ja hyvä ystäväni on kaksosnainen. Minulla on samoja kokemuksia; kun tapaamme, se on yhtä säkenöintiä alusta loppun: hyvällä älyllisellä tasolla tapahtuvaa ihmisuhdespekulointia, sairaan huumorin viljelyä, kaikkea mielenkiintoista! Emme tapaa usein, mutta ei meidän tarvitsekaan; aina jatketaan siitä, mihin ed. kerralla jäätiin. Arvostan tätä suhdetta juuri siksi, että tämä kaksosnainen on erinomaista seuraa.
- nettituttu
Miksi sinusta rasittavaa? Tapasin tänään ekan kerran täältä treffipalvelun kautta yhteyttä ottaneen miehen, neitsyt.
Mielestäni hän oli oikein komee ja miellyttävä, tykkäsin.
Ainut vain, että oikea erämies ja kalastaja ja ne minua ei niin kiinnosta. Viihdyn kyllä yksinkin, että voisi vapaasti harrastaa. Kalalle voisin lähteä mukaan.
- neitsyt76
Nimenomaan ystävinä mitä parhain pari.Itselleni on vanhemmiten siunaantunut aina vaan enemmän ja enemmän kaksosia ystäviksi ja jutut menee hyvin yksiin.Kaikki nämä ystäväni ovat naispuolisia ja itse siis myös naispuolinen neitsyt.Kaksosmiehen kanssa minulla taas ei yleensä synkkaa yhtään.Kaveruus vielä jollain lailla menettelee, mutta suhde ei toimi ollenkaan.Mutta näistä kaksosnaisystävistäni en vaihtaisi yhtään pois, niin mainiota seuraa ovat.Ja olen hetero, jos jäi vaivaamaan ;)
- neitsytnainen83
joo, eli samaa mieltä kyllä asiasta.
minulla on yksi parhaista ystävistäni kaksosnainen ja voin kyllä taata että tämä ystävyys ei lopu! tästä henkilöstä saa kaverin hauskanpitoon kuin murheiden lievittämiseen.
mitä taas tulee suhteeseen kaksosmiehiin voin taata että tunteet ovat pinnassa! itselläni ainakin on miespuolinen ystävä ja välillä on ihanaa ja auvoisaa ja välillä vihoissa kovastikin. sitten kuitenkin sovitaan ja jälkeenpäin nauretaan että tiesihän tämän. luottamus toista kohtaan myös, että pystyy riitelemään ja ei katoa mihinkään. toisaalta jos hyppii nenille ja kyselee aroista asioista, niin vihat kestää oletettua kauemmin :D ja kun monikaan ei meistä tiedä, niin tottakai se tuo oman jännityksensä. ei me sitä kyllä ääneen myönnetä, mutta se on se mikä on saanut tähän asti jaksamaan.
mutta sitä olen miettinyt että kuinka sitten oikea parisuhde toimisi kaksosmiehen kanssa. (molemmat kun välitetään toisistamme kovasti, mutta välimatka tekee hetkeksi tepposet..) kokemuksia?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279