Kaksonen-Neitsyt- ystävyys

Limonia

Kaksosella ja Neitsyella on yhteinen planeetta Merkurius, joka tekee molemmista uteliaita ja hieman kierojakin 'kaupantekijöitä'. Ystävyys näiden kahden välillä onkin ystävyyttä kaikessa salaisessa, hauskanpidossa ja kaikessa sellaisessa, joka menee arjen tuolle puolen . Mutta kokemukseni mukaan juuri tällainen ystävyys sopiikin parhaiten näille merkeille; Kaksonen ja Neitsyt eivät vain hevillä myönnä, että juuri tällainen ystävyys on parasta, mitä elämä voi tarjota - ikuista glamouria ja jännitystä. Mitä mieltä olette?

6

3426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pullasorsanne

Kyllä tällainen ystävyys sopii, ainakin minulle. Olen kaksonen ja ystävä on neitsytmies. Nimenomaan salaista " ystävyyttä" josta on arki kaukana.
      Rasittavaa tämä on kuitenkin, olen ajatellut lopun häämöttävän, alkaa olla tyhjä olo. Liian kauan jaksoin....

• toveri

Olen neitsyt-nainen, ja paras ystäväni yli 10 vuoden ajan on ollut kaksosmies. Alusta asti on ollut kyse pelkästä ystävyydestä, ts minkäänsortin "kipinää" ei välillämme ole ollut. Silti tämä mies on tärkeimpiä ihmisiä elämässäni, ja ikävä on jos ei pitkään aikaan tule tavattua. Meillä on samanlainen kieroutunut huumorintaju sekä uskomaton yhteisymmärrys, ja hauskaa pitäessämme toiset vain tyytyvät pudistelemaan päitään.
        Kun joskus erehdyn menemään naimisiin, tästä miehestä tulee kaasoni!

• kaksonen
        toveri kirjoitti:

Olen neitsyt-nainen, ja paras ystäväni yli 10 vuoden ajan on ollut kaksosmies. Alusta asti on ollut kyse pelkästä ystävyydestä, ts minkäänsortin "kipinää" ei välillämme ole ollut. Silti tämä mies on tärkeimpiä ihmisiä elämässäni, ja ikävä on jos ei pitkään aikaan tule tavattua. Meillä on samanlainen kieroutunut huumorintaju sekä uskomaton yhteisymmärrys, ja hauskaa pitäessämme toiset vain tyytyvät pudistelemaan päitään.
        Kun joskus erehdyn menemään naimisiin, tästä miehestä tulee kaasoni!

Olen neitsytnainen ja hyvä ystäväni on kaksosnainen. Minulla on samoja kokemuksia; kun tapaamme, se on yhtä säkenöintiä alusta loppun: hyvällä älyllisellä tasolla tapahtuvaa ihmisuhdespekulointia, sairaan huumorin viljelyä, kaikkea mielenkiintoista! Emme tapaa usein, mutta ei meidän tarvitsekaan; aina jatketaan siitä, mihin ed. kerralla jäätiin. Arvostan tätä suhdetta juuri siksi, että tämä kaksosnainen on erinomaista seuraa.

• nettituttu

Miksi sinusta rasittavaa? Tapasin tänään ekan kerran täältä treffipalvelun kautta yhteyttä ottaneen miehen, neitsyt.
        Mielestäni hän oli oikein komee ja miellyttävä, tykkäsin.
        Ainut vain, että oikea erämies ja kalastaja ja ne minua ei niin kiinnosta. Viihdyn kyllä yksinkin, että voisi vapaasti harrastaa. Kalalle voisin lähteä mukaan.

• neitsyt76

Nimenomaan ystävinä mitä parhain pari.Itselleni on vanhemmiten siunaantunut aina vaan enemmän ja enemmän kaksosia ystäviksi ja jutut menee hyvin yksiin.Kaikki nämä ystäväni ovat naispuolisia ja itse siis myös naispuolinen neitsyt.Kaksosmiehen kanssa minulla taas ei yleensä synkkaa yhtään.Kaveruus vielä jollain lailla menettelee, mutta suhde ei toimi ollenkaan.Mutta näistä kaksosnaisystävistäni en vaihtaisi yhtään pois, niin mainiota seuraa ovat.Ja olen hetero, jos jäi vaivaamaan ;)

• neitsytnainen83

joo, eli samaa mieltä kyllä asiasta.
      minulla on yksi parhaista ystävistäni kaksosnainen ja voin kyllä taata että tämä ystävyys ei lopu! tästä henkilöstä saa kaverin hauskanpitoon kuin murheiden lievittämiseen.

mitä taas tulee suhteeseen kaksosmiehiin voin taata että tunteet ovat pinnassa! itselläni ainakin on miespuolinen ystävä ja välillä on ihanaa ja auvoisaa ja välillä vihoissa kovastikin. sitten kuitenkin sovitaan ja jälkeenpäin nauretaan että tiesihän tämän. luottamus toista kohtaan myös, että pystyy riitelemään ja ei katoa mihinkään. toisaalta jos hyppii nenille ja kyselee aroista asioista, niin vihat kestää oletettua kauemmin :D ja kun monikaan ei meistä tiedä, niin tottakai se tuo oman jännityksensä. ei me sitä kyllä ääneen myönnetä, mutta se on se mikä on saanut tähän asti jaksamaan.

mutta sitä olen miettinyt että kuinka sitten oikea parisuhde toimisi kaksosmiehen kanssa. (molemmat kun välitetään toisistamme kovasti, mutta välimatka tekee hetkeksi tepposet..) kokemuksia?!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2113
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      130
      1543
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      102
      1432
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      63
      1244
    5. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      1191
    6. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      12
      1111
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      226
      945
    8. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      155
      895
    9. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      823
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      789
    Aihe