kumppaniksi nainen, jolla ei ole lapsia ja joka ei halua lapsia?
Miehet, miten olisi
9
1065
Vastaukset
- lapseton poikamies
Kaikki miehet eivät välttämättä halua lapsia, jollekin miehelle lapseton nainen joka ei myöskään halua lapsia on todellinen löytö.
Itse taas haluan perustaa perheen vielä joskus. Mulle se kyllä olisi este syvällisemmälle parisuhteelle jos nainen ei halua lapsia. Tai onhan sekin mahdollista, että jokin em. kaltainen nainen kolistaisi niin arvomaailmani sekaisin, etten enää itsekään välittäisi perustella perheitä.. No tuskimpa kuitenkaan :-) - asdasda
Mua ei tosissaan vaipanvaihtorumba kiinnosta eikä mikään muukaan asiaan liittyvä. Puhumattakaan siitä mitä raskaus tekee parisuhteelle ja seksielämälle, naisen psyykkeelle ja ulkonäölle. Kyllähän noiden lastenpuistojen lähellä näkee aivan kammottaviksi turvahtaneita ryhävalaita. Ei tosiaan kiinnosta. Ja sitten samaisten ryhävalaiden taholta tulee viestejä että kaikki hauskanpito on kiellettävä ettei pullamussukan maailma ja perusturvallisuus vaan pääsisi järkkymään.
- ajaton,
Mieluummin mä sellaisen naisen ottaisin, joka ei halua lapsia. Luulen, että suurin osa miehistä ajattelee tällä tavalla. Ensinnäkään mulla ei olisi aikaa lapsen hoitamiseen. toisaalta, kun en hirveesti pidä omasta elämästänikään, niin en myöskään haluaisi jonkun mun syystäni joutuvan tätä kokemaan.
- Pullopersesika
Mä taas haluan mahdollisimman monta lasta mahdollisismman monen naisen kanssa.. Pidän muksuista ja pitäähän sitä saada omat geenit kiertoon, hähä!
- kelpaa ainakin
minkäs ikäinen aloittaja on?
Kyllä se varmaan aika monelle miehelle passaa.
- erhr
Naisen logiikallakin tyhmä kysymys. Toiset tykkää ja toiset taas ei. Ei siinä mitään sen ihmeellisempää
- hossi
hetkellä voisin sanoa että ei käy koska haaveilen kuitenkin omista lapsista !
Sanotaan näin et jos tapaamisen alku metreillä asia tulisi julki niin löisin liinat kiinni välittömästi mut jos alku ihastuminen olisi suoritettu niin tilanne olisi ajatuksen arvoinen. - nähdä
että jossain piilossa on joku nainenkin joka ajattelee samoin.itse olen aina ollut sitä mieltä että haluan elää suhteessa ilman lapsia.ja sitäkös oon saanu selitellä sitten loputtomiin miksi?! olen nyt jo hiukka lähempänä neljää kuin kolmeekymmentä ja yhä joskus tulee tilanteita jossa saa toistaa ne samat kaavat.ihmiset monesti sanoo ymmärtävänsä mutta totuus näyttää kuitenkin olevan ihan muuta.joskus tuntuu elävänsä jossain oravanpyörässä mutta en ole luovuttanu.kiusahan se on pienikin kiusa!!!! :) ;) siispä jatketaan josko se vaikka joskus löytyis se omakin "hengenheimolainen"! hyvää jatkoa sulle ja onnistumisia! :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu513746- 1382543
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182521Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151983- 161446
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731347- 1061334
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1531053- 931027
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21988