silloin kuin olin teini-ikäinen,,Apulehdessä vastaili lukijoiden kyssäreihin sellainen psykiatri kuin Klaus W Karlsson. Hän vastasi yhteen kyssäriin, että "masturbointia ei voida varsinaisesti pitää sairautena, koska se on yleistä..." Oliko hän saanut sananvalinnastaan palautetta, koska pari vuotta myöhemmin hän vastasi samantapaiseen kyssäriin " masturbointi on teini-iässä täysin normaalia, eikä siitä pidä huolestua". Tässäkin vielä korostettiin sen sidosta teini-ikään, eli aikaan jossa seksuaalisuus on hapuilevaa ja etsivää eikä ole vielä kovin kehittynyttä. Jo tuolloin tuollaisille vastauksille osattiin nauraa. Tänään on selvää että osa ihmisistä harjoittaa sitä koko elämänsä ajan. Kuten minäkin, joka sentään olen viisissäkymmenissä. Entä muut?
masturboinnista
7
2319
Vastaukset
- hihkuli
Eikö mieleesi ole juolahtanut masturboinnin haittapuolet? Siitähän voi tulla sokeaksi ja joka tapauksessa kämmeneen alkaa kasvaa karvoja.
- täyttä
potaskaa
- Anonyymi
Onko kukaan nähnyt ihmistä, jonka kämmenissä kasvaa karvaa?
- toinen samanikainen
Muistaakseni juuri tuo psykiatri, jonka nimen olin unohtanut, puolusti homoja kerran tv:ssa sanomalla, etta mies rakastaa miesta enemman kuin mies naista. Han sanoi, etta huomaa sen kun vastaaotolle tulee homoja, jotka esim. ovat menettaneet rakkaansa. Han huomaa heidan kertomuksesta, miten syvaa on homorakkaus. Paljon syvempaa kuin heterorakkaus. Niin han sanoi.
Han kommentoi ohjelmassa, jossa keskusteltiin homouden normaalisuudesta. Han piti sita normaalina. Tama on taytynyt olla tuon mainitsemasi ensimmaisen kommentin jalkeen.- Anonyymi
Olisiko tää Klaus ollut itse homo? Kuollut 60-vuotiaana.
- Anonyymi
Joo, itselle tärkeä toiminto vielä näin 60 ikävuoden lähestyessä. Koko elämäni sitä harjoittanut, sillä sukupuolivietti on ollut kova, eikä minulla ole ketään kumppania ollut koskaan.
En ymmärrä, millä perusteella yksinäiseltä ihmiseltä pitäisi kieltää tämä seksuaalisuus.
Yhden illan juttuja en halua harrastaa. Yksin vaan. Ei se ole keneltäkään pois.
SSRI-lääkkeet lamauttavat masturboinnin tarpeen, ja se taas tuntuu luonnottomalta "puudutustilalta". Käytän masislääkkeitä vain kuureittain , kun mieli alkaa oikein jähmettyä.
Itsetyydytys todellakin "sähköistää" elämän..himon ukkosenjohdatin.- Anonyymi
Ei tee kaikille nuo lääkkeet, voi liittyä ihan puhtaasti depressioon oireena, koska se voi viedä seksihaluja. Myös homoilta, joilla normaalisti vietti on yliaktiivineb.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768