Kertokaa mulle 100% varmuudella , että mikä on 9-
3.n vanteen pulttijako ja suositeltavat ET sekä
keskireijän halkaisija... kiitos
9-3 pulttijako
9
10692
Vastaukset
- TurboS
Ja niissä arvot on seuraavat:
- ET 35
- 5x110
- keskireiän halkaisijasta ei ole tietoa- Kaide
Siis mahtaakohan Vectra B.n vanteet sopia ?
- Lefty
Kaide kirjoitti:
Siis mahtaakohan Vectra B.n vanteet sopia ?
se käy jos pulttijako kerran on sama. Siitä ET:stä
sen verran, että sopiva ET riippuu ennen kaikkea
vanteen leveydestä. Miten ulos tai sisään halutaan
vanteen tulevan. 35 offset on kait se mitä
käytetään siinä 6,5tuuman vanteessa.
Ohjekirjassa on annettu minimi offsetti, mitä ei
saa alittaa ja on muistaakseni 28. - Turbo Sensonic
Lefty kirjoitti:
se käy jos pulttijako kerran on sama. Siitä ET:stä
sen verran, että sopiva ET riippuu ennen kaikkea
vanteen leveydestä. Miten ulos tai sisään halutaan
vanteen tulevan. 35 offset on kait se mitä
käytetään siinä 6,5tuuman vanteessa.
Ohjekirjassa on annettu minimi offsetti, mitä ei
saa alittaa ja on muistaakseni 28.Uusimpien Vectran ja Omegan vanteiden pitäisi
käydä NG900/9-3/9-5:een ihan heittämällä. Eräs
kaverini, joka tuo aluvanteita Saksasta, oli
saanut käsiinsä Omegan "tykkivanteet" renkaineen
(225-16") ja olisi myynyt ne minulle halvalla.
Vaikkakin renkaat ja vanteet sopivat autooni,
niin en viitsinyt ostaa niitä kahdesta syystä:
A: NE OLIVAT OPELIN(!) VANTEET
B: En viitsinyt vaihtaa omia Seven Spokeja pois,
koska ne ovat kappalehinnaltaan melko tyyriit
(eikä kuitenkin mitenkään pahemman näköiset!).
Jälkeenpäin rupesin funtsimaan asiaa uudestaan,
mutta pahaksi onneksi kaveri oli jo ehtinyt myydä
nuo vanteet renkaineen.
Näyttäisi siis siltä, että tuon Epsilon -
pohjalevyn lisäksi tiettyä "opelismia" Saabissa
on nimenomaan tuo vanteiden pulttijako. Onpa joku
vielä väittänyt minulle, että NG900:n tullessa
markkinoille Saabeissa (siis NG900->) muuttui
pohjalevy, pyörän ripustukset, pulttijako ja
jarrujen perusrakenne samanlaiseksi kuin Opelissa. - ns
Turbo Sensonic kirjoitti:
Uusimpien Vectran ja Omegan vanteiden pitäisi
käydä NG900/9-3/9-5:een ihan heittämällä. Eräs
kaverini, joka tuo aluvanteita Saksasta, oli
saanut käsiinsä Omegan "tykkivanteet" renkaineen
(225-16") ja olisi myynyt ne minulle halvalla.
Vaikkakin renkaat ja vanteet sopivat autooni,
niin en viitsinyt ostaa niitä kahdesta syystä:
A: NE OLIVAT OPELIN(!) VANTEET
B: En viitsinyt vaihtaa omia Seven Spokeja pois,
koska ne ovat kappalehinnaltaan melko tyyriit
(eikä kuitenkin mitenkään pahemman näköiset!).
Jälkeenpäin rupesin funtsimaan asiaa uudestaan,
mutta pahaksi onneksi kaveri oli jo ehtinyt myydä
nuo vanteet renkaineen.
Näyttäisi siis siltä, että tuon Epsilon -
pohjalevyn lisäksi tiettyä "opelismia" Saabissa
on nimenomaan tuo vanteiden pulttijako. Onpa joku
vielä väittänyt minulle, että NG900:n tullessa
markkinoille Saabeissa (siis NG900->) muuttui
pohjalevy, pyörän ripustukset, pulttijako ja
jarrujen perusrakenne samanlaiseksi kuin Opelissa.sieltähän ooppelistahan toi perkeleen
alustakolina on sitten peräisin ;-)
NG:tä vastaavan ikäisissä vectroissa siis
esiintyy kuulemma myös paljon etupään kolinoita
ja nurinoita.
>Näyttäisi siis siltä, että tuon Epsilon -
>pohjalevyn lisäksi tiettyä "opelismia" Saabissa
>on nimenomaan tuo vanteiden pulttijako. Onpa
>joku vielä väittänyt minulle, että NG900:n
>tullessa markkinoille Saabeissa (siis NG900->)
>muuttui pohjalevy, pyörän ripustukset,
>pulttijako ja jarrujen perusrakenne
>samanlaiseksi kuin Opelissa. - Haza
Turbo Sensonic kirjoitti:
Uusimpien Vectran ja Omegan vanteiden pitäisi
käydä NG900/9-3/9-5:een ihan heittämällä. Eräs
kaverini, joka tuo aluvanteita Saksasta, oli
saanut käsiinsä Omegan "tykkivanteet" renkaineen
(225-16") ja olisi myynyt ne minulle halvalla.
Vaikkakin renkaat ja vanteet sopivat autooni,
niin en viitsinyt ostaa niitä kahdesta syystä:
A: NE OLIVAT OPELIN(!) VANTEET
B: En viitsinyt vaihtaa omia Seven Spokeja pois,
koska ne ovat kappalehinnaltaan melko tyyriit
(eikä kuitenkin mitenkään pahemman näköiset!).
Jälkeenpäin rupesin funtsimaan asiaa uudestaan,
mutta pahaksi onneksi kaveri oli jo ehtinyt myydä
nuo vanteet renkaineen.
Näyttäisi siis siltä, että tuon Epsilon -
pohjalevyn lisäksi tiettyä "opelismia" Saabissa
on nimenomaan tuo vanteiden pulttijako. Onpa joku
vielä väittänyt minulle, että NG900:n tullessa
markkinoille Saabeissa (siis NG900->) muuttui
pohjalevy, pyörän ripustukset, pulttijako ja
jarrujen perusrakenne samanlaiseksi kuin Opelissa.Eiköhän ne opelin vanteet sovi saabiin kun
näyttää toiseenkin suuntaan menevän:
Näin eilen tampereella Astran jossa pyöri alla
saabin aerot.. - POIKKI
Haza kirjoitti:
Eiköhän ne opelin vanteet sovi saabiin kun
näyttää toiseenkin suuntaan menevän:
Näin eilen tampereella Astran jossa pyöri alla
saabin aerot..Ok, kiitti.
- Haza.
POIKKI kirjoitti:
Ok, kiitti.
Homma ei ole tällä selvä, maksa selvittelykuluja. 56€ sekä vuotuiset korot vuodesta 01 alkaen, kiitos.
- Mennen & Tabac
Ja vielä pitäisi väärästä tiedosta maksaa. Ilmoitettu ET-luku vedetty jostain ruotsalaisen homon hanurista. Oikea ET on 49
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882