Kertokaa mulle 100% varmuudella , että mikä on 9-
3.n vanteen pulttijako ja suositeltavat ET sekä
keskireijän halkaisija... kiitos
9-3 pulttijako
9
11115
Vastaukset
- TurboS
Ja niissä arvot on seuraavat:
- ET 35
- 5x110
- keskireiän halkaisijasta ei ole tietoa- Kaide
Siis mahtaakohan Vectra B.n vanteet sopia ?
- Lefty
Kaide kirjoitti:
Siis mahtaakohan Vectra B.n vanteet sopia ?
se käy jos pulttijako kerran on sama. Siitä ET:stä
sen verran, että sopiva ET riippuu ennen kaikkea
vanteen leveydestä. Miten ulos tai sisään halutaan
vanteen tulevan. 35 offset on kait se mitä
käytetään siinä 6,5tuuman vanteessa.
Ohjekirjassa on annettu minimi offsetti, mitä ei
saa alittaa ja on muistaakseni 28. - Turbo Sensonic
Lefty kirjoitti:
se käy jos pulttijako kerran on sama. Siitä ET:stä
sen verran, että sopiva ET riippuu ennen kaikkea
vanteen leveydestä. Miten ulos tai sisään halutaan
vanteen tulevan. 35 offset on kait se mitä
käytetään siinä 6,5tuuman vanteessa.
Ohjekirjassa on annettu minimi offsetti, mitä ei
saa alittaa ja on muistaakseni 28.Uusimpien Vectran ja Omegan vanteiden pitäisi
käydä NG900/9-3/9-5:een ihan heittämällä. Eräs
kaverini, joka tuo aluvanteita Saksasta, oli
saanut käsiinsä Omegan "tykkivanteet" renkaineen
(225-16") ja olisi myynyt ne minulle halvalla.
Vaikkakin renkaat ja vanteet sopivat autooni,
niin en viitsinyt ostaa niitä kahdesta syystä:
A: NE OLIVAT OPELIN(!) VANTEET
B: En viitsinyt vaihtaa omia Seven Spokeja pois,
koska ne ovat kappalehinnaltaan melko tyyriit
(eikä kuitenkin mitenkään pahemman näköiset!).
Jälkeenpäin rupesin funtsimaan asiaa uudestaan,
mutta pahaksi onneksi kaveri oli jo ehtinyt myydä
nuo vanteet renkaineen.
Näyttäisi siis siltä, että tuon Epsilon -
pohjalevyn lisäksi tiettyä "opelismia" Saabissa
on nimenomaan tuo vanteiden pulttijako. Onpa joku
vielä väittänyt minulle, että NG900:n tullessa
markkinoille Saabeissa (siis NG900->) muuttui
pohjalevy, pyörän ripustukset, pulttijako ja
jarrujen perusrakenne samanlaiseksi kuin Opelissa. - ns
Turbo Sensonic kirjoitti:
Uusimpien Vectran ja Omegan vanteiden pitäisi
käydä NG900/9-3/9-5:een ihan heittämällä. Eräs
kaverini, joka tuo aluvanteita Saksasta, oli
saanut käsiinsä Omegan "tykkivanteet" renkaineen
(225-16") ja olisi myynyt ne minulle halvalla.
Vaikkakin renkaat ja vanteet sopivat autooni,
niin en viitsinyt ostaa niitä kahdesta syystä:
A: NE OLIVAT OPELIN(!) VANTEET
B: En viitsinyt vaihtaa omia Seven Spokeja pois,
koska ne ovat kappalehinnaltaan melko tyyriit
(eikä kuitenkin mitenkään pahemman näköiset!).
Jälkeenpäin rupesin funtsimaan asiaa uudestaan,
mutta pahaksi onneksi kaveri oli jo ehtinyt myydä
nuo vanteet renkaineen.
Näyttäisi siis siltä, että tuon Epsilon -
pohjalevyn lisäksi tiettyä "opelismia" Saabissa
on nimenomaan tuo vanteiden pulttijako. Onpa joku
vielä väittänyt minulle, että NG900:n tullessa
markkinoille Saabeissa (siis NG900->) muuttui
pohjalevy, pyörän ripustukset, pulttijako ja
jarrujen perusrakenne samanlaiseksi kuin Opelissa.sieltähän ooppelistahan toi perkeleen
alustakolina on sitten peräisin ;-)
NG:tä vastaavan ikäisissä vectroissa siis
esiintyy kuulemma myös paljon etupään kolinoita
ja nurinoita.
>Näyttäisi siis siltä, että tuon Epsilon -
>pohjalevyn lisäksi tiettyä "opelismia" Saabissa
>on nimenomaan tuo vanteiden pulttijako. Onpa
>joku vielä väittänyt minulle, että NG900:n
>tullessa markkinoille Saabeissa (siis NG900->)
>muuttui pohjalevy, pyörän ripustukset,
>pulttijako ja jarrujen perusrakenne
>samanlaiseksi kuin Opelissa. - Haza
Turbo Sensonic kirjoitti:
Uusimpien Vectran ja Omegan vanteiden pitäisi
käydä NG900/9-3/9-5:een ihan heittämällä. Eräs
kaverini, joka tuo aluvanteita Saksasta, oli
saanut käsiinsä Omegan "tykkivanteet" renkaineen
(225-16") ja olisi myynyt ne minulle halvalla.
Vaikkakin renkaat ja vanteet sopivat autooni,
niin en viitsinyt ostaa niitä kahdesta syystä:
A: NE OLIVAT OPELIN(!) VANTEET
B: En viitsinyt vaihtaa omia Seven Spokeja pois,
koska ne ovat kappalehinnaltaan melko tyyriit
(eikä kuitenkin mitenkään pahemman näköiset!).
Jälkeenpäin rupesin funtsimaan asiaa uudestaan,
mutta pahaksi onneksi kaveri oli jo ehtinyt myydä
nuo vanteet renkaineen.
Näyttäisi siis siltä, että tuon Epsilon -
pohjalevyn lisäksi tiettyä "opelismia" Saabissa
on nimenomaan tuo vanteiden pulttijako. Onpa joku
vielä väittänyt minulle, että NG900:n tullessa
markkinoille Saabeissa (siis NG900->) muuttui
pohjalevy, pyörän ripustukset, pulttijako ja
jarrujen perusrakenne samanlaiseksi kuin Opelissa.Eiköhän ne opelin vanteet sovi saabiin kun
näyttää toiseenkin suuntaan menevän:
Näin eilen tampereella Astran jossa pyöri alla
saabin aerot.. - POIKKI
Haza kirjoitti:
Eiköhän ne opelin vanteet sovi saabiin kun
näyttää toiseenkin suuntaan menevän:
Näin eilen tampereella Astran jossa pyöri alla
saabin aerot..Ok, kiitti.
- Haza.
POIKKI kirjoitti:
Ok, kiitti.
Homma ei ole tällä selvä, maksa selvittelykuluja. 56€ sekä vuotuiset korot vuodesta 01 alkaen, kiitos.
- Mennen & Tabac
Ja vielä pitäisi väärästä tiedosta maksaa. Ilmoitettu ET-luku vedetty jostain ruotsalaisen homon hanurista. Oikea ET on 49
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821579- 401239
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu83883Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja194880- 53835
- 61832
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20820- 37748
- 33739
Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.53735