kannen oikaisu

vp-v

onko kellään kokemusta kun pitäis oikaista vanhemmasta 30hv 2-T evikasta sylinterin kansi
ajattelin itse yritää hiomalla oikaista.kuulemma lasilevyn päällä kahdeksikkoa pyörittämällä olis oikea tapa?ja sitten miten mittaan kuinka paljon on pelivaraa hioa pois kannesta materiaalia?

5

1868

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fsdfsfsdfds

      Koneistamossa 20-30e toimenpide eikä lähe liikaa lastua poies ja tulee varmasti suora. suosittelen.

      • Vili

        Koneistamot on sitä varten.Pyöritä sinä kasia vaikka koko päivän,jyrsinkoneessa 20 minuuttia.


      • hionut
        Vili kirjoitti:

        Koneistamot on sitä varten.Pyöritä sinä kasia vaikka koko päivän,jyrsinkoneessa 20 minuuttia.

        Lasilevy ja hiomatahnaa ,10 min ja valmis.


    • Vili

      Sä kiilloitat kannen.Nyt oli kyse kannen oikomisesta.

    • Jokke

      Kokemusta ei ole, mutta koulussa asiaa käpisteltiin.

      Mistä tiedät että kansi on kiero? Ota sellainen paksu viivain, en muista mikä sen nimi on, kuitenkin sentin paksu, mikä takaa, että se on varmaan suora.Tai sitten raudankappale joka juuri on koneistettu suoraksi. Katso valoa vasten kannen päällä. Jos ei näy valoa niin kansi on suora.
      Tässä vaiheessa kai tarvittaisiin ammattitaitoa, että nähdään onko kyseessä oikaisu vai riittääkö pieni tasaushionta. Kun kone on 30hv, se on niin pieni kansi, että varmasti voit sen itsekin hioda muutamassa minuutissa. Ainehan on alumiinia ja pinta-ala muutamia, olisko 20 cm2...

      Hullu idea: liimaa hiekkapaperia pöydälle ja hio sitä vasten. Suora pöytä ja liimaus joka paikasta kunnolla pöytään kiinni.Thats it.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1004
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      844
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      93
      749
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      642
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      560
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      486
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      455
    Aihe