onko kellään kokemusta kun pitäis oikaista vanhemmasta 30hv 2-T evikasta sylinterin kansi
ajattelin itse yritää hiomalla oikaista.kuulemma lasilevyn päällä kahdeksikkoa pyörittämällä olis oikea tapa?ja sitten miten mittaan kuinka paljon on pelivaraa hioa pois kannesta materiaalia?
kannen oikaisu
5
1868
Vastaukset
- fsdfsfsdfds
Koneistamossa 20-30e toimenpide eikä lähe liikaa lastua poies ja tulee varmasti suora. suosittelen.
- Vili
Koneistamot on sitä varten.Pyöritä sinä kasia vaikka koko päivän,jyrsinkoneessa 20 minuuttia.
- hionut
Vili kirjoitti:
Koneistamot on sitä varten.Pyöritä sinä kasia vaikka koko päivän,jyrsinkoneessa 20 minuuttia.
Lasilevy ja hiomatahnaa ,10 min ja valmis.
- Vili
Sä kiilloitat kannen.Nyt oli kyse kannen oikomisesta.
- Jokke
Kokemusta ei ole, mutta koulussa asiaa käpisteltiin.
Mistä tiedät että kansi on kiero? Ota sellainen paksu viivain, en muista mikä sen nimi on, kuitenkin sentin paksu, mikä takaa, että se on varmaan suora.Tai sitten raudankappale joka juuri on koneistettu suoraksi. Katso valoa vasten kannen päällä. Jos ei näy valoa niin kansi on suora.
Tässä vaiheessa kai tarvittaisiin ammattitaitoa, että nähdään onko kyseessä oikaisu vai riittääkö pieni tasaushionta. Kun kone on 30hv, se on niin pieni kansi, että varmasti voit sen itsekin hioda muutamassa minuutissa. Ainehan on alumiinia ja pinta-ala muutamia, olisko 20 cm2...
Hullu idea: liimaa hiekkapaperia pöydälle ja hio sitä vasten. Suora pöytä ja liimaus joka paikasta kunnolla pöytään kiinni.Thats it.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051004
- 96844
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap93749- 75642
- 48635
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16560- 34486
- 43472
- 44459
- 25455