Oulaistelaisille.

pamppu69

Löytyykö sieltä takapajulasta yhtään sellasta, joka ois turhautunut muiden ihmisten uteliaisuuteen ja kyyläämiseen? Siis tuntuu, että siellä on vaan lestoja ja juoruämmiä. Hankkisivat elämän, niin uskomatonta legendaa oon itsestänikin kuullut, että ois kiva tietää, että kuka niitä oikeen työkseen siellä keksii, just niitä juttuja, missä ei oo mitään perää.

Voiko ihmisten elämä olla niin tyhjää, että ainut elinvoima tulee paskanpuhumisesta? Suotakoon heille sitten se riemu, vaikka se koituukin viattomien kustannuksella.

Välillä tulee oikeen uhma tehdä kaikkee sellaista, että sais nää tynnyrissä kasvaneetkin vähän puhumisen aihetta, ja taas sisältöä pieneen elämäänsä.

Niin, ja se koira älähtää johon kalikka kalahtaa!!!!

6

716

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pohjalainen

Mutta eikö oulu kuulu lappiin??

• OULAINEN

HEI SULLA ON KARTTA VÄÄRINPÄIN

• nyt väärään

palstaan!

Kyllä juoru ämmät tälläsen heti huomaa,
      joten älä älähdä tyhjästä vai..?

• Vicky Lee

Mä itse asustelin akselia Merijärvi/Oulainen 10 v. ja nyt kun olen kolunnut läpi Suomea,Eurooppaa ja Etelä-Afrikkaa niin enpä ole vielä vastaavaan sisäänpäin lämpiävään yhteisöön törmännyt.Tekopyhä/uskonnollisuus ja siihen vielä yhdistettynä kateus niin AVOT!

• ...

Laittakaa tää tuonne Pohjois-Pohjanmaan listaan, niin oulaistelaisetkin näkevät tämän, kun siellä niin kovasti uhittelevat olevansa maailman napa. :D

• älähtää.

Miksi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      255
      961
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      195
      948
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe