onko yleistä?
naamalle roiskiminen
8
7028
Vastaukset
- tytti
mutta se on ihanaa..mul sellainen fantasia et saisin imee montaa miestä ja kaikki laukeis mun naamalle..koko naama paksun sperman peitossa..se ois ihanaa..ja nyt naiset jotka lukee tän aattelee et hyi vittu,ja miehet ois heti valmiita..=)
- Markus
Mistä arvasit?..se on ihan fakta muuten :)))
Kirjoitaa mulle niin juttelaan tästä asiasta lisää (fantasian tasolla): [email protected] tuollaisessa
swingersklubilla kahdesti....
nainen halusi kaikilta kasvoilleen imemisen jälkeen...toiset nussi ensin ja sitten kasvoille...miehiä kymmenkunta...
- pappa
kerran viikos ruiskaisen muijan naamalle
- meillä...
Kyllä mun muija ainakin saa lastin naamalleen / suuhunsa vähintään 5 krt. viikossa...
- tekee. . . .
ja kun mullakin on sellainen paksu klimppinen sperma, niin kyllä se tosi herkulliselta näyttää, kun valuu pitkin naisen naamaa. ja siinä on se hyvä puoli, että ei tarvitse katsella sellaista pahan näköistä, huonoihoista muijaa voihkimassa, kun se ei ehdi muuta tekemään kuin nieleskemään, ettei siihen herkkuun tukehtuisi.. kyllä voitte sitten olla säälittäviä te tyttäret, voi ja noi...
- oikein!!
monesti ukko vetäny viimiset vedot käteen ja ruiskinu naamalle....kyll se mustaki iha siistii on...muutenki nautin siitä kun san kattoo kun ukko runkkaa ja kultasormukset kiiltelee sormissa...se on mielettömän kiihottavaa
- meillä----
ainakin on yleistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501829
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121701Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va351397Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1941177- 921151
- 771063
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta353983- 62859
- 49821
- 50816