dna-liittymä

annu-

Onko dna liittymän kylkiäisenä tilaa omille kotisivuille? Haluaisin kovin tehdä sivut, mutten osaa niitä siirtää ja muutenkin kotisivujen teko ohjelmat ovat vähän hakusessa.. osaisiko joku auttaa minua?

5

541

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • annu-

Niin ja jos tilaa on, kuinka paljon? Mihin riittää?

Eikö dna:lta voi ainakin ostaa kotisivu tilaa? Kuinka paljon maksaa vuodessa? Kannattaako vai suositteletteko jotain muuta palvalinta?

• helppoa

http://members.freewebs.com/

Kotisivunteko ohjelmiksi sopisivat Dreamwaver (voi ladata demoversion) tai sitten Easy Html

http://personal.inet.fi/business/toniarts/ehtmle.htm

Parempiakin opetussivuja saattaa löytyä mutta tässä yksi.

http://kotisivu.mtv3.fi/miktol/mika/html-opas_teksti.html

Yksinkertaiset ohjeet:

1. Tee sivuille Framet -> kehykset. Jakaa sivun tiettyihin osiin. Framesivua kutsutaan yleensä myös index.htm sivuksi.
      2. Aloita yhden sivun tekeminen ja ohjaa se johonkin kehyksen osaan esim. otsikko.htm

Peruskotisivut eivät vie paljon tilaa ja jokaiselta kotisivuntarjoajalta löytyy sen verran tilaa. Jos sivuille tulee paljon tietoa -> kuvia, tietokantoja ym. niin silloin tarvitset lisää ominaisuuksia kotisivutilan tarjoajalta.

Tietojen päivittäminen sivuille on helppoa. Kirjaudut vain sisälle omilla tunnuksillasi esim. www.freewebs.com ja sitten pystyt lataamaan nuo tiedostot palvelimelle. Tuhoat aikaisemman index.htm jos semmoinen on ja lataat kaikki omaan sivuusi kuuluvat jutut kuten kuvat, sivut (index.htm, otsikko.htm jne) sivuille ja ne näkyvät sen jälkeen omalla nettisivullasi.

• 12345yuio

en tiiä oottet kaikki noloja loolllll

• jhgfvfgh

en tiiä en oo mikäää expertti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      119
      2472
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      32
      1616
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      21
      1522
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1458
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1263
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      346
      1149
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      60
      1023
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1015
    9. 122
      841
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      79
      825
    Aihe