Olisikohan kellään täydellisiä rakennus piirrustuksia mielellään 1/1 vanhemman malliseen gatlinkiin. Kiinnostaisi hurjasti.
Gatling gunin piirrustuksia??
2
859
Vastaukset
- kyllä
mutta ei haluamiasi vaan .22lr katlingin piirrustukset. Sekä ite katlinki on jos kiinnostaa niin osta pois tosin lupiahan sitten ei ihan kaikilla ole ja se taitaakin olla aika selvä asia miksi täällä suomessa. Piirrutuksia en erikseen myy tai anna siis netissä niitä ei ole mutta LAILLINEN kuularuisku olisi 22cal myynnisä. Itse tehty alusta loppuun vuonna -74. Palkittu kahdesti sillon kun se valmistui. Todistukset yms.härpäkkeet löytyy kaikki.
Koeampuakin saa jos ostat. Ase ei varsinaisesti myynnissä ole mutta jos hinnasta sovitaan.
Materiaalivalinnoissa ei sitten ole pihtattu rahan takia ja viimeistelyä ei ole unohdettu.
Katlinkin toimintaperiaatteesta löytyy hurjasti tietoa netistä ja kirjastosta ja alan kirjallisuudesta yleensäkin sekä erinäisiä piirrustuksiakin. Rakennus ohjeet on eri asia.- nakke333
Juu ei kiinnosta ostaa valmiina. Piirrustukset/Rak.ohjeet tilaan jenkeistä jos ei suomesta keltään saa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata872490Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1981600- 1101500
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411411Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v611133Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻72936- 56929
- 45807
- 61795
Gallup: Mikä ruoka kuuluu sinulla ehdottomasti juhannuksena ruokapöytään?
Juhannuksena ruoka on tärkeä osa juhlaa. Mittumaarina syödään hyvin, ehkä myös grillataan ja nautitaan juhlasta. Kats30771