Töyssyissä HANAT KAAKKOON!!!

Elmeri

Lumet alkavat vähitellen sulaa, ja kulmikkaat v*tutuksenlisääjät paljastuvat valkoisen peitteen alta. Hidastetöyssyt rupeavat taas kasvattamaan k*rpää otsalohkoon, kun ne rauhallisestikin ajettuna PAUKAHTELEVAT vanteisiin asti!!

Niimpä olenkin ostanut alkukesäksi rupupajasta halpiskesärenkaat, jotka ovat jo valmiiksi sakolla. Pyhitän koko kevään vapaa-aikani SUDITTELEMALLA TÖYSSYISSÄ sekä niiden väleissä. Tällä eleellä estän sen, että kukkikset ja viherpiiperöt eivät niitä lisää pyytele.

Ei varmaan kiinnosta paljoa kuunnella michelinien ulinaa, kun vetelen TÄYSIÄ TÖYSSYSTÄ! Ajattelin vielä säestää muikeaa 'showtani' ostamalla kovempiäänisen töötön automobiiliini. Esityksen päätyttyä kaivan takakontistani rälläkän, ja muotoilen töyssyn sen oikeaan muotoonsa. Eli toisinsanoen kiskon sen veks.

Yksikin töyssy on LIIKAA!

40

2776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12qwerty

      hippulat vinkuu töyssyjenvälissä ja torvella tervehdin töyssyä aina.

    • haha

      Aika naurettavaa.
      pellet.

      Ai että ihan rälläkällä ajattelit töyssyt vetästä pois?
      :D:D:D:D sen haluan nähä!!

      • pelle

        Sanonpa vaan että jos Elmeri eksyy meidän tielle ja sattuu kolhaisemaan kaahaillessaan meidän pihan lapsia niin Elmeri jatkaa matkaa seuraavan kerran jalat edellä.

        Ja en muuten vitsaile...


    • stima

      idioottien takia ne töyssyt on sinne laitettu

      • väärin

        Ne töyssyt on laitettu sen takia sinne että siinä töyssyn lähellä asuu joku paikallinen vaikuttaja tai sellaisen tuttu/sukulainen joka on laittanut asian liikkeelle.

        Eli niiden tarkoitus on estää läpiajoliikennettä ei niinkään rauhoittaa sitä.

        Valitettavasti näin se on.


      • että joku
        väärin kirjoitti:

        Ne töyssyt on laitettu sen takia sinne että siinä töyssyn lähellä asuu joku paikallinen vaikuttaja tai sellaisen tuttu/sukulainen joka on laittanut asian liikkeelle.

        Eli niiden tarkoitus on estää läpiajoliikennettä ei niinkään rauhoittaa sitä.

        Valitettavasti näin se on.

        TIETÄÄ töyssyjen perimmäisen tarkoituksen (NAURUA).


      • haluttaisiin...
        väärin kirjoitti:

        Ne töyssyt on laitettu sen takia sinne että siinä töyssyn lähellä asuu joku paikallinen vaikuttaja tai sellaisen tuttu/sukulainen joka on laittanut asian liikkeelle.

        Eli niiden tarkoitus on estää läpiajoliikennettä ei niinkään rauhoittaa sitä.

        Valitettavasti näin se on.

        estää, miksi ei laitettaisi suosista -läpiajo kielletty- merkkiä tai puomia, minä en ainakaan ymmärrä kyllä mitenkään että kuinka muutama pieni töyssy voi estää läpiajon.

        Kerrotko minulle, pystytkö esittämään minulle edes jonkun perusteen väitteellesi...

        Ai niin tietenkin, jos autosi on koossa ruosteella ja pakkelilla niin ymmärtäähän sen sitten.


    • Jooseppi

      Saatanan töyssyt, aijon vetää jokaisen pätkän hidasteiden välillä kuin viimeistä päivää.

      Onneksi minulla ei ole tuloja, joten mahdolliset sakotkaan eivät tunnu missään.

      • tililles oo

        tulossa? Kyllä ne sakot siitäkin lasketaan.Ja jos ei oo niitäkään, niin oletus on, että sen verran saat.


    • lp522

      virkavallan edustajina olemme mukana karkeloissa mittanauhan kanssa. tervetuloa kaikki torvet ja rengasexpertit.
      t:LP522

      • IsoooAntti

        meinaattakos ottaa miehestä mittaa sillä nauhalla?


      • vazman

        myös vaaka mukaan.
        Sillekkin voi olla käyttöä jos nämä juipit jää niillä maantiennuolijoillaan killumaan mahastaan siihen töyssyn päälle...
        Ne kun onkin niin julmetun korkeita että lainmukainen auto ottaa pohjasta kiinni siihen ajettaessa oikeata nopeutta.NOT!


      • maavara
        vazman kirjoitti:

        myös vaaka mukaan.
        Sillekkin voi olla käyttöä jos nämä juipit jää niillä maantiennuolijoillaan killumaan mahastaan siihen töyssyn päälle...
        Ne kun onkin niin julmetun korkeita että lainmukainen auto ottaa pohjasta kiinni siihen ajettaessa oikeata nopeutta.NOT!

        on muistaakseni jotain 9-10 cm, ja sillä ei todellakaan ajella kovin monesta töyssystä tiekohtaisen rajoituksen mukaan. Ellet sitten tarkoita oikealla nopeudella sitä, että pysähdytään ennen töyssyä arvioimaan, että meneekö auto vai ei, ja sitten sentti kerrallaan hivutetaan kosla töyssyn yli. Varsinkin tietyötöyssyissä joutuu usein näin tekemään. Ja jos vähänkin epäilyttää, että pohja ottaa kiinni, ei auta muu kuin peruuttaa. Varsinkin ruuhka-aikana sekin on suoritus sinänsä.


    • 530dA

      Itse oon kanssa täysin vittuuntunut noihin töyssyihin, etenkin kun niiden todellinen hyöty on kovin kyseenalainen, niiden ansiosta autoilijat polttaa päreensä ja kaahaa entistä kovempaa.

      Omalle työmatkalle sattuu kilometrin pätkälle 4kpl sellasia helvetin korkeita ja teräviä hidasteita, jotka täytyy ajaa ykkösellä kytkintä luistattaen yli ettei auton alusta hajoa. Monesti noiden takia kun on muutenkin kiire päreet palaa, ja töyssyjen väli tulee ladattua parhaillaan 140km/h vaikka ko. tienpätkällä on 30km/h rajoitus. Ilman töyssyjä ajaisin/ajoin ennen töyssyjä rajoitus 15km/h eli n. 45km/h ja paikka oli varmasti kaikille tienkäyttäjille turvallisempi. Muutenkin ihmetyttää miksi paikalla on hidasteet, kun kouluja tai päiväkoteja tms ei ole lähimaillakaan.

      • fgfgfgfgfg

        Mielestäni esteet toimii hyvin. nopeus tippuu esteradalla viidestäkympistä kahteen kymppiin. Ja esteen ylitse pääsee pehmeästikin, se vain vaatii tekniikkaa. Pidän teknisistä esteradoista.


      • Joo

        Autona 530dA ja töyssyjen yli ajetaan ykkösellä kytkintä luistattaen... Mikä ei kuulu joukkoon?

        Se on omaa tyhmyyttä jos on mennyt autonsa jousituksen pilaamaan halvoilla madallusjousilla ja liimannut vielä helmoihin levikkeet, joita pitää varoa joka töyssyssä. Pitäisihän se ymmärtää, etteivät tuollaiset viritykset käyttöautoon sovi.


      • toinen 530dA

        "Omalle työmatkalle sattuu kilometrin pätkälle 4kpl sellasia helvetin korkeita ja teräviä hidasteita, jotka täytyy ajaa ykkösellä kytkintä luistattaen yli ettei auton alusta hajoa."

        En tiennytkään että 530dA:ssa on kytkinpoljin. Ainakaan itselläni ei ole sellaista.


      • jcd

        Tollasten vatipäiden takia niitä hidasteita laitetaan (lainaus)"Ilman töyssyjä ajaisin/ajoin ennen töyssyjä rajoitus 15km/h eli n. 45km/h ja paikka oli varmasti kaikille tienkäyttäjille turvallisempi." Olet kyllä tosi kova kun uskallat ajaa 3kympin alueella 45ttä!!! Vittuillakseenhan ne noita rajoituksia ja "töyssyjä" laittaa asuntoalueille ja kylille... Lapsethan osaavat hyvin arvioida lähestyvän auton nopeuden ja näin ajoittaa tien ylityksen turvalliseen ajankohtaan... No tämä "tapa" ajaa reilua ylinopeutta 30-60 alueilla osoittaa vain henkilön henkisen kypsymättömyyden, epätasapainon ja välinpitämättömyyden.


      • 530dA
        toinen 530dA kirjoitti:

        "Omalle työmatkalle sattuu kilometrin pätkälle 4kpl sellasia helvetin korkeita ja teräviä hidasteita, jotka täytyy ajaa ykkösellä kytkintä luistattaen yli ettei auton alusta hajoa."

        En tiennytkään että 530dA:ssa on kytkinpoljin. Ainakaan itselläni ei ole sellaista.

        Eipä ole mullakaan kytkintä, käytin kytkimen luistattamista ykkösellä vertauskuvana TODELLA hiljaisesta nopeudesta. Eipä kyllä sen puoleen, ihan samalla tapaa noi töyssyt vituttaa automaatilla ajettaessa, jatkuvaa jarruttamista ja kiihdyttämistä.


      • Rellu5L

        Hidasteilla voi olla myös liikennettä ohjaava tarkoitus, mutta reitinvalinta on liian vaikea asia selvitettäväksi tällä palstalla.


      • vazman
        530dA kirjoitti:

        Eipä ole mullakaan kytkintä, käytin kytkimen luistattamista ykkösellä vertauskuvana TODELLA hiljaisesta nopeudesta. Eipä kyllä sen puoleen, ihan samalla tapaa noi töyssyt vituttaa automaatilla ajettaessa, jatkuvaa jarruttamista ja kiihdyttämistä.

        oikea jalka painaa suoraksi joka välissä vaikka tietää että joutuu hidastamaan?!?
        tai jos se onkin puujalka eikä taivu...


    • ....

      Yleensähän töyssyt on tehty kohtiin missä jalankulkijat sinkoilevat tielle. Oikeampi reagointi tapa tähän olisi ollut sivistää jalankulkijoita ei tehdä töyssyjä. Nyt jalankulkijat oppivat olemaan huomioimatta muuta liikennettä ja jatkossa töyssyjä täytyy laittaa joka puolelle.

      Tämä on juuri samaa kukkahattupolitiikkaa kuin 30 km/h rajoituksetkin. Mennään mistä aita on matalin, kun ei uskalleta ottaa härkää sarvista.

      • Joo

        Jalankulkijathan yleensä sinkoilevat SUOJAtielle, ja yleensä töyssyt ovat juuri tällaisissa paikoissa. Eli ketä pitäisi sivistää?


      • Ne petoni
        Joo kirjoitti:

        Jalankulkijathan yleensä sinkoilevat SUOJAtielle, ja yleensä töyssyt ovat juuri tällaisissa paikoissa. Eli ketä pitäisi sivistää?

        porsaatkin vois laittaa pyörätielle ja jalkakäytäville ennen ajorataa.


    • Sohvatiikeri

      Täällä meillä päin töyssyjä on asuntokaduilla, joissa nopeusrajoitus on 30 kmh. Ne töyssyt on sen takia, kun kaikilla ei muuten nopeus pysy siinä kolmessakympissä.

      Mikä ihmeen kiire täällä syrjäkujilla voi olla semmoinen, jonka takia pitäisi ajaa lujempaa? Oli menossa mihin tahansa, näitä töyssykujia ei joudu ajamaan kilometriä enempää. Luulisi sen kaksi minuuttia kestävän, ettei siitäkin tarvitsisi nitistää minuuttia pois.

      • jcd

        juuri näin!!!!


    • Joo.
    • ihan hyviä

      Minusta hidasteet saisi asentaa jokaiseen tasa-arvoiseen taajamassa olevaan risteykseen. Silloin aina joutuis hidastamaan ja varmistamaan ettei oikealta tule kukaan. Toiseksi kun kuljen jalan, olisi kiva olla varma olo siitä, että autot hidastavat. Niihin risteyksiin, jossa on valot, ei niitä tarvitsisi asentaa. Ja sitten toivoisin, etteivät liikennevalot yöllä vilkuttaisi keltaisia lainkaan. Silloinhan on pimeä, eikä ole turvallista ylittää tietä.

      • Gupp

        Työssyt ovat todellakin suunnittelijoiden lahja autoilulle. Töyssy oikessa paikassa karsii idioottien menohaluja ja näin esim. lapsilla on paremmin aikaa reagoida suojatien kohdalla. Koulujen edessä ja kapeilla omakotialueiden teillä työssyt ovat parhailla paikoilla ja näin edesauttavat parempaan turvallisuuteen. Tosin eipä noita pahimpia kusipäitä estä edes isotkaan töyssyt.

        On aina hyvä, jos joku kaahaileva urpo rikkoo autonsa tai jotain autossa sisällä olevaa töyssyyn. Oma vika, ei voi muuta sanoa. Heillä ei äly riitä kertomaan, että olisi pitänyt hiljentää ajoissa. Vielä parempi, jos auto lentää töyssyn takia tieltä ulos. Mitäs läksit!

        Töyssyt ovat jokaisella tieosuudella rakennettu oikein, eli oikealla nopeudella niistä ei ole mitään haittaa. Ei siis yhtään mitään! Paitsi tiukkapipoille ja heidän huonoille hermoilleen :D


      • Elmeri
        Gupp kirjoitti:

        Työssyt ovat todellakin suunnittelijoiden lahja autoilulle. Töyssy oikessa paikassa karsii idioottien menohaluja ja näin esim. lapsilla on paremmin aikaa reagoida suojatien kohdalla. Koulujen edessä ja kapeilla omakotialueiden teillä työssyt ovat parhailla paikoilla ja näin edesauttavat parempaan turvallisuuteen. Tosin eipä noita pahimpia kusipäitä estä edes isotkaan töyssyt.

        On aina hyvä, jos joku kaahaileva urpo rikkoo autonsa tai jotain autossa sisällä olevaa töyssyyn. Oma vika, ei voi muuta sanoa. Heillä ei äly riitä kertomaan, että olisi pitänyt hiljentää ajoissa. Vielä parempi, jos auto lentää töyssyn takia tieltä ulos. Mitäs läksit!

        Töyssyt ovat jokaisella tieosuudella rakennettu oikein, eli oikealla nopeudella niistä ei ole mitään haittaa. Ei siis yhtään mitään! Paitsi tiukkapipoille ja heidän huonoille hermoilleen :D

        Ankarasti väärin. Suurin osa töyssyistä on sellaisia, että rajoitusten mukaan ajettaessa tuntuu kuin olisi rodeossa! Onko järkeä, että tielle, jolle oikea nopeus olisi 60km/h, laitetaan 40km/h rajoitus sekä VITUN töyssy, josta ei voi ajaa normaalisti yli 20km/h vauhdilla.


      • <<<
        Gupp kirjoitti:

        Työssyt ovat todellakin suunnittelijoiden lahja autoilulle. Töyssy oikessa paikassa karsii idioottien menohaluja ja näin esim. lapsilla on paremmin aikaa reagoida suojatien kohdalla. Koulujen edessä ja kapeilla omakotialueiden teillä työssyt ovat parhailla paikoilla ja näin edesauttavat parempaan turvallisuuteen. Tosin eipä noita pahimpia kusipäitä estä edes isotkaan töyssyt.

        On aina hyvä, jos joku kaahaileva urpo rikkoo autonsa tai jotain autossa sisällä olevaa töyssyyn. Oma vika, ei voi muuta sanoa. Heillä ei äly riitä kertomaan, että olisi pitänyt hiljentää ajoissa. Vielä parempi, jos auto lentää töyssyn takia tieltä ulos. Mitäs läksit!

        Töyssyt ovat jokaisella tieosuudella rakennettu oikein, eli oikealla nopeudella niistä ei ole mitään haittaa. Ei siis yhtään mitään! Paitsi tiukkapipoille ja heidän huonoille hermoilleen :D

        "Työssyt ovat todellakin suunnittelijoiden lahja autoilulle. Töyssy oikessa paikassa karsii idioottien menohaluja..."

        Juu totta on.

        "Töyssyt ovat jokaisella tieosuudella rakennettu oikein, eli oikealla nopeudella niistä ei ole mitään haittaa."

        Tämä sitten taas ei enää pidäkkään paikkaansa. Kuten kaikissa muissakin asioissa, myös töyssyjen sijoituksesta päätettäessä tehdään silloin tällöin virheitä. Välillä myös töyssyt vaativat joko suunnitteluvirheen, rakennusvirheen, tai paikkaan vääräntyyppisen töyssyn valinnan seurauksena pudottamaan nopeutta huomattavasti enemmän kuin turvallisuuden takaamiseksi tarvittaisiin.

        Esim. suorahkolla tiellä jossa on neljänkympin nopeusrajoitus, ei taloja, eikä yhtään suojatietä kilometrin matkalla on puolessa välissä töyssy, jonka ylitykseen sopiva nopeus on alle 20km/h. Töyssy on paikassa tietenkin siksi, että ilman sitä idiootit ottaisivat siellä toista sataa mittariin, mutta lievempikin pomppu kyllä riittäisi karsimaan törkeimmät ylinopeudet.

        Tai sitten kun hiljaisen pikkukylän keskustassa on jokainen suojatie Töyssytetty niin, että autolla pitää ajaa suojateiden yli kävelyvauhtia. Tämäkin tuntuu hieman liioittelulta.


      • tv+
        Gupp kirjoitti:

        Työssyt ovat todellakin suunnittelijoiden lahja autoilulle. Töyssy oikessa paikassa karsii idioottien menohaluja ja näin esim. lapsilla on paremmin aikaa reagoida suojatien kohdalla. Koulujen edessä ja kapeilla omakotialueiden teillä työssyt ovat parhailla paikoilla ja näin edesauttavat parempaan turvallisuuteen. Tosin eipä noita pahimpia kusipäitä estä edes isotkaan töyssyt.

        On aina hyvä, jos joku kaahaileva urpo rikkoo autonsa tai jotain autossa sisällä olevaa töyssyyn. Oma vika, ei voi muuta sanoa. Heillä ei äly riitä kertomaan, että olisi pitänyt hiljentää ajoissa. Vielä parempi, jos auto lentää töyssyn takia tieltä ulos. Mitäs läksit!

        Töyssyt ovat jokaisella tieosuudella rakennettu oikein, eli oikealla nopeudella niistä ei ole mitään haittaa. Ei siis yhtään mitään! Paitsi tiukkapipoille ja heidän huonoille hermoilleen :D

        tutulla hajosi 30kmh nopeudessa 30kmh alueella auto töyssyyn. kyllä niistä on haittaa.


      • Gupp kirjoitti:

        Työssyt ovat todellakin suunnittelijoiden lahja autoilulle. Töyssy oikessa paikassa karsii idioottien menohaluja ja näin esim. lapsilla on paremmin aikaa reagoida suojatien kohdalla. Koulujen edessä ja kapeilla omakotialueiden teillä työssyt ovat parhailla paikoilla ja näin edesauttavat parempaan turvallisuuteen. Tosin eipä noita pahimpia kusipäitä estä edes isotkaan töyssyt.

        On aina hyvä, jos joku kaahaileva urpo rikkoo autonsa tai jotain autossa sisällä olevaa töyssyyn. Oma vika, ei voi muuta sanoa. Heillä ei äly riitä kertomaan, että olisi pitänyt hiljentää ajoissa. Vielä parempi, jos auto lentää töyssyn takia tieltä ulos. Mitäs läksit!

        Töyssyt ovat jokaisella tieosuudella rakennettu oikein, eli oikealla nopeudella niistä ei ole mitään haittaa. Ei siis yhtään mitään! Paitsi tiukkapipoille ja heidän huonoille hermoilleen :D

        ajamaan työmatkkani, ajaen KOKO matkan myöskin töyssyt, RAJOITUSTEN MUKAAN, kun kaikki viisi TERÄVÄHKÖÄ töyssyä on pari kolme kertaa ajettu, niin viedään autä nosturille ja katotaan mitä on hajonnu, korvaat KAIKKI hajonneet osat ja niiden vaihdon. Kuulostaako reilulta? Voin jo nyt sanoa että autoni maaavara on 8,2cm, laki vaatii 8,0cm mutta yhdestäkään töyssystä EI PÄÄSE ilman, että pakoputki koskisi töyssyyn.


      • Sohvatiikeri
        jannetin82 kirjoitti:

        ajamaan työmatkkani, ajaen KOKO matkan myöskin töyssyt, RAJOITUSTEN MUKAAN, kun kaikki viisi TERÄVÄHKÖÄ töyssyä on pari kolme kertaa ajettu, niin viedään autä nosturille ja katotaan mitä on hajonnu, korvaat KAIKKI hajonneet osat ja niiden vaihdon. Kuulostaako reilulta? Voin jo nyt sanoa että autoni maaavara on 8,2cm, laki vaatii 8,0cm mutta yhdestäkään töyssystä EI PÄÄSE ilman, että pakoputki koskisi töyssyyn.

        En epäile miehen sanaa, oletan vaan että eri puolilla maata asioita hoidetaan eri tavoin. Helsingissä möykyt ei niin kamalilta tunnu.


      • merkki ja vuosimalli
        tv+ kirjoitti:

        tutulla hajosi 30kmh nopeudessa 30kmh alueella auto töyssyyn. kyllä niistä on haittaa.

        Tiedetään sitten minkä auton laatu on noin hyvää...


      • maavaraa...
        jannetin82 kirjoitti:

        ajamaan työmatkkani, ajaen KOKO matkan myöskin töyssyt, RAJOITUSTEN MUKAAN, kun kaikki viisi TERÄVÄHKÖÄ töyssyä on pari kolme kertaa ajettu, niin viedään autä nosturille ja katotaan mitä on hajonnu, korvaat KAIKKI hajonneet osat ja niiden vaihdon. Kuulostaako reilulta? Voin jo nyt sanoa että autoni maaavara on 8,2cm, laki vaatii 8,0cm mutta yhdestäkään töyssystä EI PÄÄSE ilman, että pakoputki koskisi töyssyyn.

        tai sitä teiniritsan pakoputkea jos se maahan koko ajan kolisee...


      • Sohvatiikeri kirjoitti:

        En epäile miehen sanaa, oletan vaan että eri puolilla maata asioita hoidetaan eri tavoin. Helsingissä möykyt ei niin kamalilta tunnu.

        Lähtö Rajakylästä, Vesalan läpi, ja koskelassa pohjolankatu.


      • maavaraa... kirjoitti:

        tai sitä teiniritsan pakoputkea jos se maahan koko ajan kolisee...

        se on sääntöjen mukainen, joten sille ei tehdä mitään, ellei se syystä A tai B muutu sääntöjen vastaiseksi.


      • että...
        jannetin82 kirjoitti:

        se on sääntöjen mukainen, joten sille ei tehdä mitään, ellei se syystä A tai B muutu sääntöjen vastaiseksi.

        82 mm on aivan älyttömän pieni maavara, ota nyt viivotin käteen ja katso itse hyvä mies.

        Lisäksi oletko ajatellut että vaikka autosi maavara onkin nyt sen 2 milliä yli sallitun niin auton jousille jää varaa liikkua vain se 2 milliä. Eli mietipäs sitä, kun tulet siihen töyssyyn niin maavarasi voi hyvinkin olla hetkellisesti alle sen 80 mm kun töyssy autoasi heilauttaa.

        Mieti sitä...


      • että... kirjoitti:

        82 mm on aivan älyttömän pieni maavara, ota nyt viivotin käteen ja katso itse hyvä mies.

        Lisäksi oletko ajatellut että vaikka autosi maavara onkin nyt sen 2 milliä yli sallitun niin auton jousille jää varaa liikkua vain se 2 milliä. Eli mietipäs sitä, kun tulet siihen töyssyyn niin maavarasi voi hyvinkin olla hetkellisesti alle sen 80 mm kun töyssy autoasi heilauttaa.

        Mieti sitä...

        laissa sanotaan että "maavaran ON OLTAVA 80mm MITATTUNA TASAMAALLA," jolloin 82mm ON LAIN MUKAINEN maavara, tietysti jos sen lastaa täyteen, ni maavara pienenee, mutta maavara mitataan auton ollessa tyhjä, (säiliöt täynnä matkustamo/kontti tyhjä), joustoliikkessä maavara kutistuu entisestään, mutta sentakia olettaisinkin autossa olevan maavaraa enemmän ku 2mm.

        Juu kyl inssikin totes katsastuksessa et on aika vähän, mutta mun asia haluunko nostaa. ja minähän en nosta, ellen huomaa että "Perkele, sehän on liian matalalla, autoni siis on lainvastainen."


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1663
    2. 44
      1003
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      62
      958
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      929
    5. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      60
      908
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      879
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      840
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      785
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      768
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      752
    Aihe