Olen lukenut että sinkkitabletit voisivat auttaa finneihin. Kauanko niitä pitää syödä että vaikutus alkaisi näkyä ja auttaako se myös selän finneihin? Entä kauanko kestää että iho tottuu ettei niitä finnejä enää tulisi kun sinkki aluksi pukkaa finnit pintaan?
Sinkkitabletit
14
16656
Vastaukset
- sinkkki
No kyllä varmaan ainakin n.yksi 100 tabletin purkki tarvii syödä, ja mulla tuntu ainakin jotenkin auttavan selän finneihin, tai en silti tiedä mistä johtuu sitä on aika vaikea sanoa, mutta nyt ku en oo syöny taas vähään aikaan sinkkejä ni on tullut selkään finnejä, mutta tiedäpä tuota mistä johtuu. Ei mulla ainakaan pukannut mitään finnejä alussa, mistä moinen kuvitelma?
- Taina
Mulla on ainakin sinkkitabujen syöminen aiheuttanut sen että naamaan on tullut finnejä vaikka niitä ei yleensä montaa ole. Luin jostain että epäpuhtaudet tulee sieltä ihon sisästä ensin ulos joka on alkua tälle ihon puhdistumiselle.
Tuohon kestokysymykseen en osaa sanoa kun itselläkin naama on kuin 14-vuotiaalla ja kuukauden on tullut syötyä.
Sinkki -tabl pitäisi toimia yhtä hyvin kuin tetrasykliini antibiootti -kuuri..
- ?!!
Paljon niit pitää syödä et se olis sama vaikutus? oon 14 mikä on sopiva määrä?
- oon syöttänyt
?!! kirjoitti:
Paljon niit pitää syödä et se olis sama vaikutus? oon 14 mikä on sopiva määrä?
nyt n.kuukauden ajan 15-v.tyttärelleni.aluksi 1 tabl./vrk ja nyt 2/vrk ja kyl se on auttanut tai ainakin iho on selvästi muuttunut paremmaksi.purkin kyljessä lukee että 1/vrk mutta luin jostain ettei kahdestakaan saa minkäänlaista yliannostusta.
- sun tytöllä on?
oon syöttänyt kirjoitti:
nyt n.kuukauden ajan 15-v.tyttärelleni.aluksi 1 tabl./vrk ja nyt 2/vrk ja kyl se on auttanut tai ainakin iho on selvästi muuttunut paremmaksi.purkin kyljessä lukee että 1/vrk mutta luin jostain ettei kahdestakaan saa minkäänlaista yliannostusta.
Siis mulla on silleen et mul on 2 finnii otsas mustapäitä nenäs ja 4 finnii leuas kaks varmaan jotaan arpee (punasta pistettä) siit ku oon repiny.. mä haluisin ihan finnittömän ihon! ku sillon ku mul on menkat ni tulee enemmän finnei otsaan ja leukaanki! :(
- syöjä
sun tytöllä on? kirjoitti:
Siis mulla on silleen et mul on 2 finnii otsas mustapäitä nenäs ja 4 finnii leuas kaks varmaan jotaan arpee (punasta pistettä) siit ku oon repiny.. mä haluisin ihan finnittömän ihon! ku sillon ku mul on menkat ni tulee enemmän finnei otsaan ja leukaanki! :(
Sinkkiä kannattaa ottaa tosiaankin reilummalla annostuksella kuin purkin kyljessä sanotaan, että tehoaa. Sinkkiä pitäis syödä ihan hulluna että siitä vois saada yliannostuksen. Suomessa ollaan hirmu paljon varovaisempia, ja totuus on että vitamiinipillerien annostusohjeet on sen takia pienet, että ne ei saa olla yhtä tehokkaita kuin lääkkeet - kuka niitä lääkkeitä enää sitten ostaisi?! Hyvä sinkkivalmiste on Kelasin Sinkki (imeytyy hyvin). Sitä voi ottaa esim. 3 tabua päivässä. Mielellään vähän eri aikoihin, ettei kaikkia kerralla. Mulle tulee hivenaineista n. 15 minuutin kuluttua ottamisesta hetkellisesti huono olo, mutta on aivan normaali juttu. Sinkki tosiaan voi tehdä sen, että alkaa puskea elimistöstä ensin kuonaa finneinä pois, ja se vaihe voi kestää! Minä aloitin viime syksynä syömään sinkkiä ja monia muita hivenaineita, esim. seleeniä (ei pelkkä sinkki välttämättä auta jos on monesta puutetta), ja sain kärsiä monta kuukautta kivasta puhdistus-reaktiosta!
- Toto1248
syöjä kirjoitti:
Sinkkiä kannattaa ottaa tosiaankin reilummalla annostuksella kuin purkin kyljessä sanotaan, että tehoaa. Sinkkiä pitäis syödä ihan hulluna että siitä vois saada yliannostuksen. Suomessa ollaan hirmu paljon varovaisempia, ja totuus on että vitamiinipillerien annostusohjeet on sen takia pienet, että ne ei saa olla yhtä tehokkaita kuin lääkkeet - kuka niitä lääkkeitä enää sitten ostaisi?! Hyvä sinkkivalmiste on Kelasin Sinkki (imeytyy hyvin). Sitä voi ottaa esim. 3 tabua päivässä. Mielellään vähän eri aikoihin, ettei kaikkia kerralla. Mulle tulee hivenaineista n. 15 minuutin kuluttua ottamisesta hetkellisesti huono olo, mutta on aivan normaali juttu. Sinkki tosiaan voi tehdä sen, että alkaa puskea elimistöstä ensin kuonaa finneinä pois, ja se vaihe voi kestää! Minä aloitin viime syksynä syömään sinkkiä ja monia muita hivenaineita, esim. seleeniä (ei pelkkä sinkki välttämättä auta jos on monesta puutetta), ja sain kärsiä monta kuukautta kivasta puhdistus-reaktiosta!
Minä myös luulen että sinkkiä auttaa. Mutta muistakseni tutkin asian ennen ruvesin syömään sitä - ja paljon ei sais syödä kerralla että sais yliannostuksen. Zinkki ei ole vesiliukoinen kuten C-vitamiini josta ei voi saada yliannostuksen.
- sopotus
ma oon syony tabletteja joissa on sinkkia ja vahan seleenia n. maaliskuusta lahtien mut ei oo kyl auttanu. Nimi Zinplex mut ei suomesta saa.
- Danio
En nyt pikaisella googletuksella löytänyt hintoja, niin osaisiko joku sanoa noin suurinpiirtein joitain?
- vasta aloittanut
Danio kirjoitti:
En nyt pikaisella googletuksella löytänyt hintoja, niin osaisiko joku sanoa noin suurinpiirtein joitain?
Äsken kävin apteekissa ostamassa niin makso 6,50 100 tablettia.
- milla
Ne auttaa oikeesti!itselläni oli akne mutta sain selätettyä sen syömällä pari kuukautta sinkkiä,arvetkin paranevat kun jatkan syömistä,nyt on kuitenkin otsa täynnä finnejä...mutta eiköhän se siitä.sinkkikuuri muuten kasvattaa hiuksia ja kynsiäkin:)
- mä tiijän
ostakaa sitä vauvojen sinkkivoidetta!!!mulla vei tulehtuneet näpyt,poisti arvet ja kostutti ihonkii sopivaks.eikä maksanut kun kolme euroo se tuubi!!sinkkitablettei voi syyä lisänä mut voide auttaa nopeemmin!!
- finnit pois pliiis!
mä oon kans ostanu noita ja tullu jotenki enemmä finnejä naamaan...:s toivottavasti tää "syvä-puhdistus" vaihe ei kestä kauaa :D mut siis ootteko nielassu kokonaisena vai pureskellu? se ei lue siinä purkissa...ite oon nieleskelly ku en oo uskaltanu pureskella :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162873Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006