Totuus tytöistä!!

tiiän tän:D

1.Tytötki runkkaa, yleensä suihkulla.
2.Tytötki on pervoi mut ne on sillee kuitenki järkevii samaan aikaan.
3.Tytöt tykkää pojista six kosk niil on hauskempii juttui, ne on rennompii ja loppupeleis kiltteiki ja hyvännäkösii;)
4.Tytöt waan on fiksumpii ku pojat:)

19

6912

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

neloskohdasta en oo ihan samaa mieltä. ainakaan meiän luokkalaisten tytöistä, sekä muutaman rinnakkaisluokan tytöistä muutamat vaan ovat fiksumpii ku pojat. muuten ne on about yhtä järkevii, ellei tyhmempii

• SWEDEN

Mitäh? eihän tässä oo mitään järkee mä en runkkaaa!

• tyttö!!!!

~VÄÄÄÄRIN! Tytöt ei pysty runkkaamaan, runkkaaminen on jätkien juttu. Tytöt masturboi, yleensä sormella, ei suihkulla. Monet tykkää suihkusta, mutta valtaosa käyttää enimmäkseen sormea. Esim. itse en ole ikinä käyttänyt suihkua ja masturboin sentään n. 5 kertaa päivässä.

~VÄÄRIN! Yleisesti ottaen tytöt ovat mieleltään huomattavasti kieroutuneempia kuin jätkät. Tytöt ovat myös huomattavasti pervompia, mutta he eivät vaan sano ajatuksiaan ääneen vaan pitävät ne fantasioina. Esimerkiksi itse olen niin kieroutunut, että mieheni pitää minun hänelle kertomiaan fantasioita likaisina, tämä on vasta sitä kevyintä. Pahimpia fantasioitani en koskaan tule kertomaan.

3.Tytöt tykkää pojista six kosk niil on hauskempii juttui, ne on rennompii ja loppupeleis kiltteiki ja hyvännäkösii;)
      ~Bi-seksuaalina sanon, että maailmassa on enemmän kauniita naisia kuin komeita miehiä. Mutta tähän kysymykseen en muuten osaa mitään sanoa, kun en tiedä miksi heterot pitävät juuri pojista. Itse ainakin ihastun sisimpään (ja tietysti vähän ulkonäköönkin).

~VÄÄRIN! Poikien älykkyysosamäärän keskiarvo on hitusen korkeampi kuin tytöillä.

• sinun oma

näkökulmasi bi-seksuaalina että kauniita tyttöjä on enemmän kuin komeita miehiä. ja ulkonäkö on makuasia

• girl....

ei välttämättä totta..
      mä en runkkaa yleensä kovinka usein enkä varsinka suihkulla
      oon HARVOIN pervo.. vaan sillon ku seura on pervoo
      tykkään pojista koska tuun paremmin toimeen niitten kaa ja oon itekki jätkämäinen
      oon aika tyhmä verrattuna joihinki jätkiin..

• Nevahööd

Tässäkö se kuuluisa TOTUUS nyt on? No kiva tietää, että tiedät.

• alk.peräinen

joo, kieltämät käytin vähä vääriä termejä, runkkaus on todellaki vaan poikien juttu:D tytöt masturboi!

mutta! oon ite sit varmaan aika jätkä mieleltäni ku mua on sanottu fiksuksi, mut samalla pervoks ja pidän jätkiä jotenki hauskempina.

On silti kiva olla tyttö ja näyttää siltä:)

• .....

Kyllähän pojat masturboi ja se tarkoittaa itsetyydytystä. Runkkaus on vaan jotain slangia.

Ja tytöt yleensä sattuu tykkäämään pojista sillain, koska se kuuluu luontoon.

• Tare

Totuus 1 ei moni tyttö sitä kiellä muutakuin kysyessä

Totuus 2 mitä uutta?

Totuus 3 en kommentoi mutta kyllä ja ei

Totuus 4 tuo on tasapuolista mutta useampi mies näyttää tyhmyytensä mutta on niitä naisia paljon jotka ovat aika tolloja, esim avaan pesukoneen kun se on käynnissä eikä muka huomaa?

• Mitä paskaa.

• Tiukkapipo

En mä ainakaan pidä liian rennoista pojista..Tulee ahdistava olo jos poika on liian rento.Siis että esim.kävelyllä se haluaa mennä likaisinta reittiä ja hyppiä ties missä kuralätäköissä.tyttö sanoo ettei halua pilata kenkiään.poika on sillai mitä välii tuu nyt!

Ton tyyppinen on ärsyttävää.Tai vaikka se että poika ei välitä mitään "kotiin tuloajasta" vaan haluaa huidella ulkona yömyöhään.Tms.

• Saatanna

Toi on lapsellisuutta, ei rentoutta.

• LiKKa

just niin ;) Jätä 1,ja 2, kohta pois ni läpi menee... :)

• Milkakuu

1. Tottakai tytöt masturboi.
      2. Riippuu tytöstä ja pojasta ovatk ohe pervoja.
      3. Tyttöjen ja poikien toisista tykkääminen on selittävää meidän luonnollamme. Ihmisellä, niinkuin myös muilla eläimillä, on tapana jatkaa sukua ja siten nämä tytöt tykkää pojista. On myös poikkeuksia , homoseksuaalit.
      Me olemme vain kehittynempiä eläimiä.
      5. Tätä ei ole koskaan todistettu, että naiset ovat fiksumpia kuin miehet. Naiset ja miehet käyttävät eri osia aivoista.

• ..............,,,

eli et tiedä mitään.

• teiniritsa

Olin siihen aikaan seiskalla ja mulla oli kunnon sessio menossa ,olin mutsin sängyllä perse pystyssä ovelle päin ja en kuullu kun se tuli kotiin.Mulla oli sormet pillussa ja runkkasin anusta hiusharjan kahvalla...kumpikaan ei sanonu mitään eikä siitä puhuttu koskaan.

• Järki käteen
        teiniritsa kirjoitti:

Olin siihen aikaan seiskalla ja mulla oli kunnon sessio menossa ,olin mutsin sängyllä perse pystyssä ovelle päin ja en kuullu kun se tuli kotiin.Mulla oli sormet pillussa ja runkkasin anusta hiusharjan kahvalla...kumpikaan ei sanonu mitään eikä siitä puhuttu koskaan.

WHAT?? Siis en vois koskaan kuvitella ite tekeväni mitään tollasta, ja vieläpä mutsin makkarissa... Sanon vaa että omapa on ongelmas että mutsis näki...

• Järki käteen

Siis ihmiset oikeesti!! Ei voi sanoo että tietyn sukupuolen KAIKKI edustajat esim. runkkaa suihkulla (eihän tytöt ees pysty siihe...) ja kauneus on katsojan silmässä! Jotkut tykkää blondeista, jotkut bruneteista, jotkut pitkistä, jotkut lyhyistä... En kyllä ite menis määrittelemään tyttöjen/poikien tapoja.

• Älä yleistä

Älä kiitos yleistä, naisia(ja ihmisiä ylipäätään) on miljardeja erilaisia, joten älä viitti keksiä jotain 'totuuksia', mitkä ei tosiaan päde kaikkiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3382
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3202
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2738
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      44
      2553
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1953
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1505
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1330
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82