Kertokaapas joku tietäväinen tuon edesmenneen maikkarin ePELI pelisivuston tyylinen olisko nyt sveitsiläinen / itävaltalainen sivusto. www.blip.se on tiedossa, muttat tuo toinen pitäis löytää, kun sinne muutamat "tutut" katosivat epelin lopettamisen jälkeen, mutta itse kadotin sivuston osoitteen siellä kerran käytyäni omaa huolimattomuuttanu ja en vieläkään löytänyt ole.
Kiitokset etukäteen
edesmenneen ePELI sivuston...
2
178
Vastaukset
- Banaanipeffassa
Se on nykyään AAPELI.NET
mainostaahan ne sitä koko ajan...
missä oot oikein ollu? Tynnyrissä???
xD- trgfdgfdgf
Kyseessä on täysin eri sivusto. Maikkari ohjasi kyllä porukan Aapeliin, mutta kyseinen käyttöliittymä poikkeaa täysin epelistä. Itseasiassa vielä tänä päivänäkään ei olla epelin tasolla. Blip.se on myös lopettanut jo vuosia sitten.
Onneksi nykyään on hyviä, ilmaisia shakkisivustoja, mutta ikävä kyllä ei yhtään hyvää suomalaista. Epelissä kävi porukkaa, mutta ei kuitenkaan mahdottomia määriä. Ulkomaalaiset sivustot ovat niin suuria, että pelaat harvoin uudestaan samaa vastustajaa vastaan ja vain huippujen pelejä seurataan, jotka ovatkin jo todella kovatasoisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848