Löytyykö kokemuksia Lugano- tai Maggiore-järven seuduista- niin Sveitsin kuin Italian puolelta? Tarkoituksena autolla poiketa siellä lähinnä Sveitsiin keskittyvällä autolomallamme. Mitkä kaupungit näkemisen arvoisia, missä on kauneinta, tms?
Vastaukset 3
- Burana
Näkemisen arvoisia paikkoja ovat esim. Lugano, Locarno, Ascona ja maggia laakso.
Sielläpäin kun olette, poiketkaa myös Como järvellä.
Mahtavat paikat!- Linnea
Luettelemasi paikat ovat aivan ihania - yhdistyy ihanasti vuoristo ja järvet - hienoja kontrasteja. Sveitsissä on niin siistiä, mutta noissa paikoissa siisteyteen yhdistyy vielä italialainen kauneus. Asconassa ja Locarnossa, vielä enemmän Comossa, voi ihailla materialististakin kauneutta - taitavat olla äveriäitten italiaanojen, sveitsiläisten ja muidenkin silmäätekevien eurooppalaisten lomanviettopaikkoja. Ah, tuolle seudulle voisin mennä asumaan.
- Ready2
Linnea kirjoitti:
Luettelemasi paikat ovat aivan ihania - yhdistyy ihanasti vuoristo ja järvet - hienoja kontrasteja. Sveitsissä on niin siistiä, mutta noissa paikoissa siisteyteen yhdistyy vielä italialainen kauneus. Asconassa ja Locarnossa, vielä enemmän Comossa, voi ihailla materialististakin kauneutta - taitavat olla äveriäitten italiaanojen, sveitsiläisten ja muidenkin silmäätekevien eurooppalaisten lomanviettopaikkoja. Ah, tuolle seudulle voisin mennä asumaan.
Sekä Garda- että Como-järvellä ollaan aiemmin jo käytykin ja varsinkin Como-järvi on tehnyt suuren vaikutuksen... Siksipä haluamme kartoittaa vielä ennenkokemattomat Pohjois- Italian järvistä. Millainen on Maggiore näihin verrattuna? Onkohan heinäkuussa miten kansoitettu? Missäköhän siellä kannattaisi yöpyä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1221744Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91857Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148812- 60790
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35752Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔44654Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat41646Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö257639- 68613
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33587