The Emancipation Of Mimi on vuoden 2005 maailmanlaajuisesti toiseksi myydyin albumi 7.7 miljoonalla myydyllä levyllä. Voiton vei Coldplay. Ja Amerikassa oli vuoden myydyin, oli niukka taistelu 50 Centin kanssa. Onneksi olkoon, Mimi!
TEOM toiseksi myydyin albumi
36
1390
Vastaukset
- Hippo
Ehkä tulevina vuosina voi kiekko vähitellen myydä sen 10 miljuunaa? :)
- Butterfly
Toivottavasti uudet singlet auttavat myyntiä. Say Somethin' tulee varmaan menestymään Amerikassa ja Euroopassa. Kummaa kun ihmiset eivät Suomessa innostu Careysta.
- RS-Service
Butterfly kirjoitti:
Toivottavasti uudet singlet auttavat myyntiä. Say Somethin' tulee varmaan menestymään Amerikassa ja Euroopassa. Kummaa kun ihmiset eivät Suomessa innostu Careysta.
mariah careyn teom-albumi on myynyt saman verran kuin Madonnan coad-levy vaikka se on ollut paljon pitempään myynnissä(siis mariahin levy)?!
no tulipa jälleen kerran selväksi kuka hallitsee musamaailmaa??!! - Butterfly
RS-Service kirjoitti:
mariah careyn teom-albumi on myynyt saman verran kuin Madonnan coad-levy vaikka se on ollut paljon pitempään myynnissä(siis mariahin levy)?!
no tulipa jälleen kerran selväksi kuka hallitsee musamaailmaa??!!Nykyään TEOMin myyntiluvut lähentelevät käsittääkseni 9 miljoonaa.
Kummallista kun ihmiset hokevat koko ajan tuosta Madonnan suuruudesta. Jos se on teidän mielestänne niin itsestäänselvyys, että Madonna on Mariahia suurempi nimi, niin minkä takia sitä pitää kuuluttaa? Eipä taida ollakaan. - Whitfan
Butterfly kirjoitti:
Nykyään TEOMin myyntiluvut lähentelevät käsittääkseni 9 miljoonaa.
Kummallista kun ihmiset hokevat koko ajan tuosta Madonnan suuruudesta. Jos se on teidän mielestänne niin itsestäänselvyys, että Madonna on Mariahia suurempi nimi, niin minkä takia sitä pitää kuuluttaa? Eipä taida ollakaan.Täytyy kuitenkin muistaa uudelleenjulkaisu, joka toi yhden ylimääräisen miljoonan kokonaismyyntiin. SS ja Flab lisäävät myyntiä varmaankin noin 1-2 miljoonaa.
- "BUTTERFLY"
Whitfan kirjoitti:
Täytyy kuitenkin muistaa uudelleenjulkaisu, joka toi yhden ylimääräisen miljoonan kokonaismyyntiin. SS ja Flab lisäävät myyntiä varmaankin noin 1-2 miljoonaa.
ne on ky6llä käsittääkseni mariahin fanit jotka alunalkojaan aloittivat tämän "kumpi on parempi artisti"-kisan. ja madonna-fanit vain vastasihvat siihen totuudella. miski sen sijaan teidän mariah-fanittajien pitää koko ajan kiistää se että Madonna on tunnetuin,mahtavin,myydyin,matkituin,ihailluin ja suurin tähti maailmassa. mariah carey tulee kaukana perässä jos aletaqan laskemaan 1900luvun legendaarisimpia henkilöitä!
- Butterfly
"BUTTERFLY" kirjoitti:
ne on ky6llä käsittääkseni mariahin fanit jotka alunalkojaan aloittivat tämän "kumpi on parempi artisti"-kisan. ja madonna-fanit vain vastasihvat siihen totuudella. miski sen sijaan teidän mariah-fanittajien pitää koko ajan kiistää se että Madonna on tunnetuin,mahtavin,myydyin,matkituin,ihailluin ja suurin tähti maailmassa. mariah carey tulee kaukana perässä jos aletaqan laskemaan 1900luvun legendaarisimpia henkilöitä!
"ne on ky6llä käsittääkseni mariahin fanit jotka alunalkojaan aloittivat tämän "kumpi on parempi artisti"-kisan."
Sanot noin vain koska olet Madonnan fani.
"ja madonna-fanit vain vastasihvat siihen totuudella."
Ei tässäkään keskustelussa kukaan sanonut Mariahin olevan parempi, mutta silti tultiin ylistämään Madonnaa. Ja melkein joka paikkaan ne tulevat, vaikkei hänestä sanottaisi sanaakaan. Miksi?
Itse en ole ainakaan kovin montaa kertaa törmännyt siihen, että Mariah-fanit kiistäisivät Madonnan paremmuuden. Ja mitäköhän se teitä liikuttaa, jos me pidetäänkin Mariahia parempana? - lamb
Butterfly kirjoitti:
Mimi on myynyt enemmän! Ainakin 9 miljoonaa ( usa 6 ja eurooppa 3)
- Somethingaboutmimi
"BUTTERFLY" kirjoitti:
Ihmetyttää vähän tää viesti. Madonna on kyllä todella merkittävä henkilö pop kulttuurissa, sitä ei kukaan voi kieltää, oli kenen fani tahansa. Madonna on shokeerannut maailmaa ja vaikuttanut muotiin yms. Mutta jos puhe on musiikista, Madonna ei ole kovinkaan merkittävä. Jos verrataan Madonnan ja Mariahin ääniä... Niistä ei voi puhua samalla vuosituhannellakaan. Madonnan tasoisia laulajia on luultavasti joka toinen ihminen tältä planeetalta. Mutta jos etsittäisiin 5-oktaavian äänialan omaavia laulajia, niin niitäpä ei kovin äkkiä löytyisi, ainakaan niin montaa kuin Madonnan suppean ja ohuen äänen omaavia. Careylla on #1 sinkkuja enemmän kuin kenelläkään muulla naisartistilla IKINÄ. Ja tällä hetkellä Mariah on tasoissa Elviksen kanssa, molemmilla on 17 #1 sinkkua. Mariahin levyjä on myyty maailmanlaajuisesti muistaakseni 180 miljoonaa. Jostain kuulin, että Madde olisi myynyt enemmän, mutta miksi Mimi saa The Biggest Selling Female Artist Of The Millenium -palkinnon yms.? Madonna voittaa ehkä kulttuurin puolella, mutta Mimi voittaa 100-0 musiikin puolella. Minä henkilökohtaisesti arvostan enemmän musiikillisia taitoja, kuin pr-taitoja.
- uusimpien
Somethingaboutmimi kirjoitti:
Ihmetyttää vähän tää viesti. Madonna on kyllä todella merkittävä henkilö pop kulttuurissa, sitä ei kukaan voi kieltää, oli kenen fani tahansa. Madonna on shokeerannut maailmaa ja vaikuttanut muotiin yms. Mutta jos puhe on musiikista, Madonna ei ole kovinkaan merkittävä. Jos verrataan Madonnan ja Mariahin ääniä... Niistä ei voi puhua samalla vuosituhannellakaan. Madonnan tasoisia laulajia on luultavasti joka toinen ihminen tältä planeetalta. Mutta jos etsittäisiin 5-oktaavian äänialan omaavia laulajia, niin niitäpä ei kovin äkkiä löytyisi, ainakaan niin montaa kuin Madonnan suppean ja ohuen äänen omaavia. Careylla on #1 sinkkuja enemmän kuin kenelläkään muulla naisartistilla IKINÄ. Ja tällä hetkellä Mariah on tasoissa Elviksen kanssa, molemmilla on 17 #1 sinkkua. Mariahin levyjä on myyty maailmanlaajuisesti muistaakseni 180 miljoonaa. Jostain kuulin, että Madde olisi myynyt enemmän, mutta miksi Mimi saa The Biggest Selling Female Artist Of The Millenium -palkinnon yms.? Madonna voittaa ehkä kulttuurin puolella, mutta Mimi voittaa 100-0 musiikin puolella. Minä henkilökohtaisesti arvostan enemmän musiikillisia taitoja, kuin pr-taitoja.
tietojen mukaan n. 295 miljoonaa kappaletta eli on kaikkien aikojen myydyin naisartisti. Nana Mouskouri on toiseksi myydyin nainen.
- Whitfan
uusimpien kirjoitti:
tietojen mukaan n. 295 miljoonaa kappaletta eli on kaikkien aikojen myydyin naisartisti. Nana Mouskouri on toiseksi myydyin nainen.
"Uusimpien tietojen mukaan" Mariahin levyjä on myyty 10 tsiljoonaa...
- minä
Somethingaboutmimi kirjoitti:
Saahan se Mariah olla vaikka kuinka taitava laulaja, mutta ei se vielä tarkoita hyvää musiikkia. Tuottajat ja muut biisinikkarit kun tekevät Mariahille kappaleet jotka ovat pelkkää vokaaliakrobatiaa niin eihän sitä jatkuvaa kikkailua jaksa kuunnella. Missä ovat ne vanhat kunnon päähän jäävät laulumelodiat? Tanssittavat klubihitit? Kyllä Madonna hallitsee nämä ns. hittimelodiat paremmin kuin Mariah ja on muutenkin musiikkituotannon kanssa avarakatseisempi ja monipuolisempi, ja sanoisin että musiikillisestikin Madonna on Mariahia parempi ja huomattavasti monipuolisempi, Madonna ei vain pärjää niin hyvin äänessä ja laulutaidossa, mutta kysehän ei olekaan vokaaliakrobatiasta. Lisäksi on muuten aikamoinen yleistys tuo että puolet maailman ihmisistä osaa laulaa yhtä hyvin kuin Madonna. En nyt sano että nämä uudet Madonnan biisit ovat mitenkään mahtavia, ne ovat jopa ärsyttäviä, mutta siltikin melodiat jäävät päähän. Tätä ei voi oikein sanoa Mariahin harrastamasta R n B:stä. Minä nimenomaan väitän, että Madonna voittaa Mariahin musiikkipuolella muttei itse laulajana laulutaidoiltaan. Kokonaisuus on kuitenkin Madonnalla parempi=menestyvämpi. Laulusuorituksia voi aina ihailla, mutta se ei taas kerro kuinka hyvää musiikki tai kappale itsessään on. Pitäisi ajatella kokonaisuutta, eli miten hyvin laulajan ääni ja vokaalisovitukset palvelevat itse kappaletta. Madonnan tapauksessa laulutyyli ja -sovitus palvelee kappaletta, Mariahin kohdalla kappaleet tehdään enemmänkin Mariahin omalle äänelle, eli musiikki palvelee laulua ja ääntä, eikä siten että laulu ja ääni palvelisi musiikkia. Tässä on mielestäni se suurin ero. Mutta musiikkimakujahan on monia...
- mieltä...
minä kirjoitti:
Saahan se Mariah olla vaikka kuinka taitava laulaja, mutta ei se vielä tarkoita hyvää musiikkia. Tuottajat ja muut biisinikkarit kun tekevät Mariahille kappaleet jotka ovat pelkkää vokaaliakrobatiaa niin eihän sitä jatkuvaa kikkailua jaksa kuunnella. Missä ovat ne vanhat kunnon päähän jäävät laulumelodiat? Tanssittavat klubihitit? Kyllä Madonna hallitsee nämä ns. hittimelodiat paremmin kuin Mariah ja on muutenkin musiikkituotannon kanssa avarakatseisempi ja monipuolisempi, ja sanoisin että musiikillisestikin Madonna on Mariahia parempi ja huomattavasti monipuolisempi, Madonna ei vain pärjää niin hyvin äänessä ja laulutaidossa, mutta kysehän ei olekaan vokaaliakrobatiasta. Lisäksi on muuten aikamoinen yleistys tuo että puolet maailman ihmisistä osaa laulaa yhtä hyvin kuin Madonna. En nyt sano että nämä uudet Madonnan biisit ovat mitenkään mahtavia, ne ovat jopa ärsyttäviä, mutta siltikin melodiat jäävät päähän. Tätä ei voi oikein sanoa Mariahin harrastamasta R n B:stä. Minä nimenomaan väitän, että Madonna voittaa Mariahin musiikkipuolella muttei itse laulajana laulutaidoiltaan. Kokonaisuus on kuitenkin Madonnalla parempi=menestyvämpi. Laulusuorituksia voi aina ihailla, mutta se ei taas kerro kuinka hyvää musiikki tai kappale itsessään on. Pitäisi ajatella kokonaisuutta, eli miten hyvin laulajan ääni ja vokaalisovitukset palvelevat itse kappaletta. Madonnan tapauksessa laulutyyli ja -sovitus palvelee kappaletta, Mariahin kohdalla kappaleet tehdään enemmänkin Mariahin omalle äänelle, eli musiikki palvelee laulua ja ääntä, eikä siten että laulu ja ääni palvelisi musiikkia. Tässä on mielestäni se suurin ero. Mutta musiikkimakujahan on monia...
En tiedä Madonnan kappaleita kovin montaa, joten niihin en voi ottaa kantaa, mutta mielestäni Mariahilla on mielettömän hyviä melodioita kappaleissaan. Ne eivät välttämättä ole sellaisia radion massasoittoon soveltuvia kaupallisia kappaleita (kuten Madonnan singlet), mutta silti erittäin onnistuneita.
Ja vielä siitä, että Mariah tekee itse/osallistuu biisiensä tekoon. - iikken
minä kirjoitti:
Tosta sun kirjotuksesta saa sen käsityksen, että Mariahille tekisi muut ihmiset biisit, mutta jos et satu tietämään, ni n. 99% Mariahin biiseistä on sen oma tekemiä. Tai ainaki se on co-writer.
- ei vielä
iikken kirjoitti:
Tosta sun kirjotuksesta saa sen käsityksen, että Mariahille tekisi muut ihmiset biisit, mutta jos et satu tietämään, ni n. 99% Mariahin biiseistä on sen oma tekemiä. Tai ainaki se on co-writer.
kerro paljon mitään. Tähden osuus biisin kirjoittamisessa, tuottamisessa jne. voi olla erittäin vähäinen ja silti nimi on biisin krediiteissä. Mariahin kohdalla hänen levyään on ollut tekemässä kokonainen armeija jenkkiläisiä hitintekijöitä, omillaan nainen tuskin olisi pärjännyt.
En nyt tarkoita että kaikki pitäisi tehdä itse, yhteistyön tekeminen on ok ja tapa uudistua musiikillisesti. - MLIYL
ei vielä kirjoitti:
kerro paljon mitään. Tähden osuus biisin kirjoittamisessa, tuottamisessa jne. voi olla erittäin vähäinen ja silti nimi on biisin krediiteissä. Mariahin kohdalla hänen levyään on ollut tekemässä kokonainen armeija jenkkiläisiä hitintekijöitä, omillaan nainen tuskin olisi pärjännyt.
En nyt tarkoita että kaikki pitäisi tehdä itse, yhteistyön tekeminen on ok ja tapa uudistua musiikillisesti."Mariahin kohdalla hänen levyään on ollut tekemässä kokonainen armeija jenkkiläisiä hitintekijöitä"
Ei pidä paikkaansa. Yleenä Mariah ja joku muu. - tosiaan...
MLIYL kirjoitti:
"Mariahin kohdalla hänen levyään on ollut tekemässä kokonainen armeija jenkkiläisiä hitintekijöitä"
Ei pidä paikkaansa. Yleenä Mariah ja joku muu.esim. biisillä "we belong together" säveltäjinä seur. henkilöt: Austin, J./Bristol, D./Dewayne, S./Edmonds, K./Sully, S./Womack, Bobby/Carey, Mariah/Dupri, Jermaine/Moten, Patrick/Seal, M.
lähde:
http://www.billboard.com/bbcom/discography/index.jsp?pid=48340&aid=668708
eli yhteensä 10 ihmistä, onhan siellä Careykin.. - MLIYL
tosiaan... kirjoitti:
esim. biisillä "we belong together" säveltäjinä seur. henkilöt: Austin, J./Bristol, D./Dewayne, S./Edmonds, K./Sully, S./Womack, Bobby/Carey, Mariah/Dupri, Jermaine/Moten, Patrick/Seal, M.
lähde:
http://www.billboard.com/bbcom/discography/index.jsp?pid=48340&aid=668708
eli yhteensä 10 ihmistä, onhan siellä Careykin..otetaan WBT esimerkiksi ja sanotaan, että Mariah ei kirjoita kappaleitaan itse.
Siis tuossa kappaleessa otetaan Bobby Womakin ja Babyfacen kappaleista säe/lainaus, joten kummankin kappaleen kaikille kirjoittajille pitää antaa krediitit. Luulitko, että kymmenen ihmistä on istunut yhtäaikaa studiossa kirjoittamassa kappaletta? Uskomatonta tyhmyyttä! - näkökantoja moni
minä kirjoitti:
mutta minä olen kanssasi samaa mieltä siitä että MADONNAn musa palvelee pop-faneja paremmin kuin careyn...kertoohan siitä sekin että sen sinkut soivat radioisssa selvästi enemmän! Madonna on myös suomessa selvästi suurempi/suositumpi kuin mariah sillä hänen hittinsä soivat meillä enemmän kuin kenekään muun suom. tai ulkom. tähden v.2004. Lisäksi Madonnalla on "laaja-alaisempia" savutuksia kuin careyllä esim eri "muoti-ja elokuvatunnustukset" sekä tittelit "vuosisadan legeendaarisin viihdyttäjä",netin haetuin nainen","maailman seks.julkkis","kadehdituin tähti" ym ym......
Madonnalla on myös eniten ykköshittejä KOKO maailmassa ja enemmän top10-sinkkuja kuin Beatlesilla ja The rolling stonella yhteensä. Brittilista on lisäksi ollut Madonnan valtakuntaa jo 2 vuosikymmenttä ja amerikassakin hänellä on lukuisia platina,-tuplaplatina -ja triplaplatinalevyjä.
Madonnalla on myös eniten mtv video award-palkintoja naisten sarjassa ja menestyvimmät kiertueet.
Mariah Carey on ehkä parempi laulaja mutta viihdyttäjänä,legendana ja ilmiönä Madde-täti on suurista suurin. - !!!!!1
näkökantoja moni kirjoitti:
mutta minä olen kanssasi samaa mieltä siitä että MADONNAn musa palvelee pop-faneja paremmin kuin careyn...kertoohan siitä sekin että sen sinkut soivat radioisssa selvästi enemmän! Madonna on myös suomessa selvästi suurempi/suositumpi kuin mariah sillä hänen hittinsä soivat meillä enemmän kuin kenekään muun suom. tai ulkom. tähden v.2004. Lisäksi Madonnalla on "laaja-alaisempia" savutuksia kuin careyllä esim eri "muoti-ja elokuvatunnustukset" sekä tittelit "vuosisadan legeendaarisin viihdyttäjä",netin haetuin nainen","maailman seks.julkkis","kadehdituin tähti" ym ym......
Madonnalla on myös eniten ykköshittejä KOKO maailmassa ja enemmän top10-sinkkuja kuin Beatlesilla ja The rolling stonella yhteensä. Brittilista on lisäksi ollut Madonnan valtakuntaa jo 2 vuosikymmenttä ja amerikassakin hänellä on lukuisia platina,-tuplaplatina -ja triplaplatinalevyjä.
Madonnalla on myös eniten mtv video award-palkintoja naisten sarjassa ja menestyvimmät kiertueet.
Mariah Carey on ehkä parempi laulaja mutta viihdyttäjänä,legendana ja ilmiönä Madde-täti on suurista suurin.niin viestini on vastaus "Minä"-nimim. messageen!
- monipuolisuudesta...
Mariah Carey on ehkä parempi laulaja mutta viihdyttäjänä,legendana ja ilmiönä Madde-täti on suurista suurin.Madonna on saavutuksia joka alalla, mutta Mariah keskittyy asiaan, jota rakastaa: Musiikkiin. Ja hyvin keskittyykin, hän tekee upeaa musiikkia itse ja osaa myös laulaa. En nyt väheksi Madonnaa, mutta ihmettelen kuitenkin sitä, miksi hän on laulaja, sillä taitoa hänellä ei ole kyllä yhtään. Voisi keskittyä asioihin, jotka hän taitaa paremmin (esim. muoti) ja jättää laulamisen osaavimmille. Mua myös ärsyttää Madonnassa se, että hänellä on koko ajan tarve olla otsikoissa (esim. juuri tämä rintojen näyttely) ja tehdä kaikki mahdollinen ja sellaisella tavalla, että se kerää huomiota.
- MLIYL
Mariah Carey on ehkä parempi laulaja mutta viihdyttäjänä,legendana ja ilmiönä Madde-täti on suurista suurin.että Confessions On The Dancefloor floppasi jenkeissä.
- tosiasioiden
MLIYL kirjoitti:
otetaan WBT esimerkiksi ja sanotaan, että Mariah ei kirjoita kappaleitaan itse.
Siis tuossa kappaleessa otetaan Bobby Womakin ja Babyfacen kappaleista säe/lainaus, joten kummankin kappaleen kaikille kirjoittajille pitää antaa krediitit. Luulitko, että kymmenen ihmistä on istunut yhtäaikaa studiossa kirjoittamassa kappaletta? Uskomatonta tyhmyyttä!kieltämistä. Mariah kirjoituttaa hittinsä muilla, se tuli kai osoitetuksi. Toivottavasti maailmasi ei tästä tosiasiasta romahda.
- iikken
Mariah Carey on ehkä parempi laulaja mutta viihdyttäjänä,legendana ja ilmiönä Madde-täti on suurista suurin.vaikka sitä, että kumpaa mainostetaan Suomen televisioissa? Madonna pyörii varmaan joka päivä maikkarin mainoskatkolla, mutta Mariahia ei mainosteta Suomessa. Toivottavasti ymmärrät, miten suuri merkitys on mainonnalla. En ole koskaan nähnyt Mariahin mainosta Suomen televisiossa, mutta Madonnalta varmaan joka levyä on mainostettu Suomessakin. Jos Mariahille laitettaisiin sama määrä mainontaa mitä Maddella on Suomessa, niin voin lähes varmasti sanoa, että löytyisi yleisöä hänellekin. Suomessa vain ei tiedetä juuri mitään ulkomaailman musiikista, humppa vaan raikaa. Mariahin biiseissä on edes jotain sanomaa.
- liioittelua
tosiasioiden kirjoitti:
kieltämistä. Mariah kirjoituttaa hittinsä muilla, se tuli kai osoitetuksi. Toivottavasti maailmasi ei tästä tosiasiasta romahda.
Toki Mariahin hittien tekemiseen osallistuu muitakin, mutta hän on lähes aina mukana! Sanat hän tekee itse (oli Helsingin Sanomien mukaan vissiin kolmantena jollain lauluntekijä-listalla Amerikassa) ja osallistuu sävellyksiin. Sitä emme tiedä, kuinka paljon tai kuinka vähän, mutta kaipa sitä nyt aika paljon tarvitsee että saa nimensä säveltäjien listaan.
- asiaa...
iikken kirjoitti:
vaikka sitä, että kumpaa mainostetaan Suomen televisioissa? Madonna pyörii varmaan joka päivä maikkarin mainoskatkolla, mutta Mariahia ei mainosteta Suomessa. Toivottavasti ymmärrät, miten suuri merkitys on mainonnalla. En ole koskaan nähnyt Mariahin mainosta Suomen televisiossa, mutta Madonnalta varmaan joka levyä on mainostettu Suomessakin. Jos Mariahille laitettaisiin sama määrä mainontaa mitä Maddella on Suomessa, niin voin lähes varmasti sanoa, että löytyisi yleisöä hänellekin. Suomessa vain ei tiedetä juuri mitään ulkomaailman musiikista, humppa vaan raikaa. Mariahin biiseissä on edes jotain sanomaa.
Mainonta on hyvin oleellinen myynnin edistäjä. Ihmetyttää kyllä, miksei Suomessa ole MINKÄÄNLAISTA mainostusta Mariahista, hän ei soi ikinä voicella tai radiossa tai missään! Get your number on ainoa biisi, joka on joskus soinut NRJ:llä, mutta muut kanavat eivät ole soittaneet ollenkaan, mikä ihmetyttää tosiaan. Uskoisin, että TEOM maistuisi monelle Suomalaiselle, jos vain he saisivat vihiä siitä. Ihmetyttää kyllä tämä Mariahin "sensurointi". Kun TEOM julkaistiin, kävin Helsingin keskustassa huvikseen katsomassa, missä kaupoissa sitä myytiin. Sokoksessa oli yksi kappale ja Stockmannilla samaten. Uskomatonta.
- iikken
asiaa... kirjoitti:
Mainonta on hyvin oleellinen myynnin edistäjä. Ihmetyttää kyllä, miksei Suomessa ole MINKÄÄNLAISTA mainostusta Mariahista, hän ei soi ikinä voicella tai radiossa tai missään! Get your number on ainoa biisi, joka on joskus soinut NRJ:llä, mutta muut kanavat eivät ole soittaneet ollenkaan, mikä ihmetyttää tosiaan. Uskoisin, että TEOM maistuisi monelle Suomalaiselle, jos vain he saisivat vihiä siitä. Ihmetyttää kyllä tämä Mariahin "sensurointi". Kun TEOM julkaistiin, kävin Helsingin keskustassa huvikseen katsomassa, missä kaupoissa sitä myytiin. Sokoksessa oli yksi kappale ja Stockmannilla samaten. Uskomatonta.
Mutta ihme kyllä, Don't Forget About Us- sinkku oli Suomen virallisella single listalla #1! En ollut kyllä uskoa silmiäni, mutta totta se oli. Aika outoa just sen takia, että ainuttakaan mainosta en oo nähny missään. Tosi huonosti löyty kyllä sitä Mariahin levyä sillon.. Eikä sitä kyllä nytkään oo oikeen missään, netistä oon kaikki omat leyni tilannu, paitsi Glitterin. Veikkaisin, että myynti - ja radiosoittoluvut kasvais huimasti, jos markkinoitais.
- MLIYL
asiaa... kirjoitti:
Mariahina ei soiteta ollenkaan Suomessa. It's Like Thatin kuulin kerran NRJ:ltä. WBT en ole kuullut kertaakaan. Toivotaan, että Say Someting saa enemmän spinnejä.
- iikken
tosiasioiden kirjoitti:
kieltämistä. Mariah kirjoituttaa hittinsä muilla, se tuli kai osoitetuksi. Toivottavasti maailmasi ei tästä tosiasiasta romahda.
Ootko oikeesti tosissas :DDDDDDDDD Haha, en voi muuta kun nauraa. Huomaa kyllä, että et tiedä Mariahista yhtään mitään.
- MLIYL
iikken kirjoitti:
Mutta ihme kyllä, Don't Forget About Us- sinkku oli Suomen virallisella single listalla #1! En ollut kyllä uskoa silmiäni, mutta totta se oli. Aika outoa just sen takia, että ainuttakaan mainosta en oo nähny missään. Tosi huonosti löyty kyllä sitä Mariahin levyä sillon.. Eikä sitä kyllä nytkään oo oikeen missään, netistä oon kaikki omat leyni tilannu, paitsi Glitterin. Veikkaisin, että myynti - ja radiosoittoluvut kasvais huimasti, jos markkinoitais.
se palstalainen on, joka kantoi kassillisen niitä DFABU- sinkkuja kotiinsa? Tunnusta!
- iikken
MLIYL kirjoitti:
se palstalainen on, joka kantoi kassillisen niitä DFABU- sinkkuja kotiinsa? Tunnusta!
No mä ostin kyllä yhden, mutta se oli vasta sen #1 sijan jälkeen :P
- Joku...
iikken kirjoitti:
No mä ostin kyllä yhden, mutta se oli vasta sen #1 sijan jälkeen :P
osti hirmuisen kasan niitä sinkkuja. :D En kyllä ymmärrä, mistä ihmiset/ihminen on niitä ostanut, sillä en ole missään kaupassa, vaikka yrittänyt olen lyötää, törmännyt yhteenkään Mariahin sinkkuun.
- MLIYL
tosiasioiden kirjoitti:
Mariah ei kirjotuta hittejään muilla. Onhan siitä mustaa valkosella...
- hittibiisin
MLIYL kirjoitti:
Mariah ei kirjotuta hittejään muilla. Onhan siitä mustaa valkosella...
hän on säveltänyt ihan itse, ilman että mukana olisi p.diddy, j.dupri, babyface, dave hall, W. Afanasieff... tai joku muu jenkkiläinen huipputuottaja/lauluntekijä. pointti on se että tuo nainen tarvitsee paljon apuja. DEAL WITH IT.
- Madonnaaaaa
iikken kirjoitti:
vaikka sitä, että kumpaa mainostetaan Suomen televisioissa? Madonna pyörii varmaan joka päivä maikkarin mainoskatkolla, mutta Mariahia ei mainosteta Suomessa. Toivottavasti ymmärrät, miten suuri merkitys on mainonnalla. En ole koskaan nähnyt Mariahin mainosta Suomen televisiossa, mutta Madonnalta varmaan joka levyä on mainostettu Suomessakin. Jos Mariahille laitettaisiin sama määrä mainontaa mitä Maddella on Suomessa, niin voin lähes varmasti sanoa, että löytyisi yleisöä hänellekin. Suomessa vain ei tiedetä juuri mitään ulkomaailman musiikista, humppa vaan raikaa. Mariahin biiseissä on edes jotain sanomaa.
ei kyllä sitäkään mainosteta kovin runssaasti maikkarilla,lehdissä tms....sen suosio vain johtuu siitä että se tekee suom. rakastamaa musaa ja meitä(kin) kiehtoo hänen salaperäinen ja satumainen elämä;Madonnallahan on edellytykset elää musamaailman ylellisimmin! Madonnalla on myös vahva aasema erilaisten muoti-ja seksik.äänestysten Kuningattarena suomessakin!
Vaikka Madonna on lähes kaikissa suom-lehdissä,ei jutut juuri keskity hänen uusiin levyihinsä varsinaisesti vaikka niistä sivunmennen sanoen saatetaan mainitakin. Madonnan nimi on vain niin ilmiömäinen ja suuri että se riittää selitykseksi kaikkeen. tuskin suomessa edes puolet Madonnan tuntevistä tietää kuka on mariah carey?
kun on riittävän kunnianhimoisesti ja sisukkaasti tehnyt töitä,tuloksena voi olla koko maapallon hallinta;Niinkuin Madonnan tapauksesa. Ja minusta paljon ihailtavampaa on se että on monilla aloilla saavuttanut paljon kuin vain yhdellä alalla. Ja Maddella on pelkästään musamaailmassa vahvempi asema kuin Mimillä kaik muut tittelit/tunnustukset yms!! - iikken
Madonnaaaaa kirjoitti:
ei kyllä sitäkään mainosteta kovin runssaasti maikkarilla,lehdissä tms....sen suosio vain johtuu siitä että se tekee suom. rakastamaa musaa ja meitä(kin) kiehtoo hänen salaperäinen ja satumainen elämä;Madonnallahan on edellytykset elää musamaailman ylellisimmin! Madonnalla on myös vahva aasema erilaisten muoti-ja seksik.äänestysten Kuningattarena suomessakin!
Vaikka Madonna on lähes kaikissa suom-lehdissä,ei jutut juuri keskity hänen uusiin levyihinsä varsinaisesti vaikka niistä sivunmennen sanoen saatetaan mainitakin. Madonnan nimi on vain niin ilmiömäinen ja suuri että se riittää selitykseksi kaikkeen. tuskin suomessa edes puolet Madonnan tuntevistä tietää kuka on mariah carey?
kun on riittävän kunnianhimoisesti ja sisukkaasti tehnyt töitä,tuloksena voi olla koko maapallon hallinta;Niinkuin Madonnan tapauksesa. Ja minusta paljon ihailtavampaa on se että on monilla aloilla saavuttanut paljon kuin vain yhdellä alalla. Ja Maddella on pelkästään musamaailmassa vahvempi asema kuin Mimillä kaik muut tittelit/tunnustukset yms!!No vertaa Madonnan ja Mariahin mainonnan määrää Suomessa. Äläkä nyt vaan väitä, että yhtä paljon niitä Suomessakin mainostetaan. COAD levyä mainostettiin TODELLA PALJON Suomen mittakaavalla. Yleensä Suomessa ei paljoakaan levyjä mainosteta, mutta sen mainos tuli suurinpiirtein joka toisella mainoskatkolla. Ja muitakin levyjä mainostettu aika ahkerasti. Mimi rrrocks!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107171Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151327- 1121267
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541126Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411061Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009