Minulla on pitkä antibioottikuuri aknen hoitoon, ja se on siihen auttanutkin, mutta myös aiheuttanut hiivaa, ja kuuri kestää vielä kuukauden, joten mietin, että miten kestän sitä niin kauan? Olen kuullut että maitohappobakteerit auttavat, mutta onko parempi tässä tapauksessa käyttää suun kautta otettavia vai emättimeen asetettavia maitohappobakteereja? Tietty aion vielä tänään käyttää Canestenia, mutta koska antibioottikuuri on pitkä, niin hiivan uusiutuminen pitäis jollain tavalla estää.
Miten estän hiivan antibioottikuurin aikana?
2
5930
Vastaukset
- ...voit kokeilla
Kotikonsteina voit kokeilla näitä keinoja: Maitohappobakteereja suunkautta päivittäin, puristaa sitruunaa veteen ja juoda, syö karpaloita ja tyrniä/juo tyrni- tai karpalomehua(sokeroimatonta, mielummin purista itse marjoista jos saat jostain hankittua). Bulgarianjugurttia syö yksi purkki päivässä ja voit käyttää sitä myös suoraan alapäähän, helpottaa yllättävän nopeasti. Luontaistuotekaupasta hankin vielä Molkosania... Juo riittävästi ja koita huolehtia elimistön happo-emästasapainosta, eli ylimääräiset hiivaherkut ruokavaliosta pois. TOivottavasti vinkit edes vähän estäisi vaivaa tulemasta.
- juttuja
käytin minäkin pitkän akneantibioottikuurin aikana (melkein puoli vuotta) eli 3-4 maitohappobakteerikapselia päivittäin, lisäksi mm. hapankaalia, Molkosania (sekä sisäisesti että ulkoisesti, ulkoisesti laimennettuna emättimen huuhteluun) ynnä muita hyviä bakteereja, ja mahdollisimman tarkkaan "huonot bakteerit" pois, eli sokeri ja valkoiset jauhot. Ei ole tullut hiivatulehdusta ollenkaan, kun aloitin tämän heti antibioottikuurin alussa. Kiva että aknesi on helpottanut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221701
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161382Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329982- 61980
- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen78816- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658