Tuossa aiemmin kyseltiin pilkuista iholla.
Mutta itselläni on toisenlaisia: VAALEITA läikkiä iholla, tarkemmin ihon alla, eli iho näyttää ikäänkuin repaleiselta kartalta ja läikät/täplät eivät ole siis ihon pinnalla eikä pysyviä vaan vaikuttaa siltä että ne liittyisivät jotenkin verenkiertoon!
Iho tavallaan punoittaa/sinertää, ja laikukkuus esiintyy pääsääntöisesti raajoissa- siis käsissä ja jaloissa. Pahimmillaan muuallakin.
Lisäksi esiintyy jonkinlaista turvotusta eli jos pidän vaikka kättä kireässä housuntaskussa pariminuuttia, käteen jää heti taskun "jäljet".
Juon joka ilta keskiolutta 1,5L ja viikonloppuina 2L/ilta. Paha tapa, tiedän, mutta en saa muuten nukuttua- jatkunut jo n. 10 vuotta!!
Siis ihon pinnalla ei ole mitään, vaan kroppa reagoi jotenkin: mitä voisi olla?
Mutta itselläni on toisenlaisia: VAALEITA läikkiä iholla, tarkemmin ihon alla, eli iho näyttää ikäänkuin repaleiselta kartalta ja läikät/täplät eivät ole siis ihon pinnalla eikä pysyviä vaan vaikuttaa siltä että ne liittyisivät jotenkin verenkiertoon!
Iho tavallaan punoittaa/sinertää, ja laikukkuus esiintyy pääsääntöisesti raajoissa- siis käsissä ja jaloissa. Pahimmillaan muuallakin.
Lisäksi esiintyy jonkinlaista turvotusta eli jos pidän vaikka kättä kireässä housuntaskussa pariminuuttia, käteen jää heti taskun "jäljet".
Juon joka ilta keskiolutta 1,5L ja viikonloppuina 2L/ilta. Paha tapa, tiedän, mutta en saa muuten nukuttua- jatkunut jo n. 10 vuotta!!
Siis ihon pinnalla ei ole mitään, vaan kroppa reagoi jotenkin: mitä voisi olla?
Vastaukset 5
Vanhimmat
Ei tällä palstalla saa asiantuntevia lääketieteellisiä vastauksia. Itse varmaankin totesit syyn värimuutoksiin ihollasi. Vähänkös noita kaikenkukertavia kolleegoja tulee vastaan.
Jos kuvittelet juovasi jokailtaisen kaljasammiosi vain unilääkkeeksi, niin huijaat itseäsi, sillä olet alkoholiriippuvainen, ja elimistösi vaatii vakioannoksensa alkoholia. Muutoin tulee vieroitusoireita, ja yksi niistä monista on huonounisuus.
Menisit lääkäriin keskustelemaan, miten saisit nukuttua ilman kaljaa. Hän määrää Sinulle tropit, mutta joudut toteamaan, että elimistösi/hermostosi kirkuu edelleen jokailtaista alkoholiaan. Eli nukahtamislääkkeet yksin eivät auta.
Lopukaneettini aiheuttaa ehkä Sinulle raivarin, mutta olet alkoholisti, ja suosittelen, että menet A-klinikalle keskustelemaan jatkosta.
Juominen ja katso paraneeko iho.Minä menin tytöterveyshoitajan luo ja kysyin voisiko kuivaan yskän syy olla verenpaine lääke,tiedätkö mitä hän sanoi?Lopeta tupakan poltto niin katsotaan sitten mistä on kyse.
Mene lekurille koska tällaiselta höpöpalstalta ei tule mitään järkeviä vastauksia asiaasi.
Liikaa kun lutraa viinan kanssa niin tulee pintaverenkiertohäiriöitä ja katkenneita verisuonia jne... Toi kuullosti joltain anemialta tms.
Meneppäs lekurille.
..siitä vuosikymmenen hillittömästä kaljamäärästä.
Ole leikkimistä tällaisten asioitten kanssa, vakava minunkin asia on vaikka laitoin edellisen viestin,koska tänä päivänä kuolee keuhkoahtaumaan enepi ihmisiä kuin keuhkosyöpään.