veljen kaveri runkkas...

vaikka en tahtonu!

se oli kauheaa! veljeni piti kotibileet kun vanhempani olivat isoäitini luona yötä. en ollu juhlinnassa mukana joten menin aikasee nukkumaa. siinä aamuyön tunteina veljeni kaveri(kännissä) oli sitonut käteni ja jalkani vahvalla. heräsin kun hän kirrasi käsieni naruja. ennen kuin ehdin huutaa se teippas mun suun ilmastointiteipil. sitten se veti mun housut alas ja alko runkata. vihasin häntä joten se oli kauheaa! myöhemmin se päästi mut ja juoksin ulos. kukaa ei uskonu sitä eikä se itekkää muista (kännissä ku oli) sitä. olin kuolla sinä yönä. nyyh :(

24

10035

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tytteli91

      sehän ikävää oli. :( kai olet kertonut jo jollekkin?

      • vaikka en tahtonu.

        ajattelin kertoo jonnekki mannerheiminlastesuojeluliitolle:(


    • Eiköhän

      olis parempi että ilmotat välittömästi tuosta suoraan poliisille. Ajattelehan asia näin: tämä sama tyyppi vetää viinaa, tekee vielä pahempaa jollekin muulle tai sitten sulle. Ja koska jos ei muka muista mitään niin eiköhän se oo sen merkki että tyypillä on jokin pimeä puoli, kantsii varoa. Eli eikun asemalle ja kerrot tarkasti kaikki mitä tapahtui, usko mua.. Oon ite 30v tyyppi että kyllä ymmärrän mitä tuosta seuraa jos jätät asian tohon.Rohkeutta sulle! ;)

      • vaikka en tahtonu

        taidan kertoa pliiseiile tästä.


      • Niin__
        vaikka en tahtonu kirjoitti:

        taidan kertoa pliiseiile tästä.

        meet ja teet, kuten jo sanoinki, älä anna vastaavaa enää tapahtua kellekkään tai pahempaa, mene ihmeessä poliisille. Voimia sulle, sinä-neito-siellä-jossain! :)


    • ohhohhohoohoohohaha

      Nauroin ihan kippuras tolle jutulle ;D Vittu kyl ton tajuu vammanen kusipääki ettei tollast käy missää kotibileis. Aahahaha ;D UAhaaahaha! Armoo ääliö ;DD

      • .

        Joillakin se oma elämätön elämä kiristää vannetta pään ympärillä, onhan se synkkää lukemista toisten, elämäänsä oikeasti ja vahvasti eläneiden muistelu. Poliisillehan semmoinen pitää ilmoittaa!


    • Juuuuuuuuuuuulia.

      *Reps* Voi vitsi nää provotkin on nykyään niin tyhmii xDD

      • pelle.

        Voi vittu teidän idioottien kanssa jotka sanotte trollia provoksi


    • skandaalih

      siis toihan on ihan sairasta! miten joku voi olla noin sairas et tekee tollasta! tosta olis melko järkevää sanoo veljelle tai jollekki ja puhuu vakavasti asiasta..

      • yäk

        EI v.ittu MIKÄ AKKA EI SAA NUOREMPAA NIIN PITÄÄ MUITA IHMISIÄ ALKAA HAUKKUUN.


    • justwondering

      taisit vissiin keksiä koko jutun, eikö? sillä et taida olla edes tarpeeksi vanha jotta tietäisit mitä runkkaus tarkoittaa. katsos tyttö pieni, runkkaus ja raiskaus on 2 ERI asiaa. mies runkkaa kun tyydyttää itseään eli masturboi, ja raiskaaminen taas on juuri sitä väkisinmakaamista. joten otappa faktat tietoon ens kerralla ku näitä säälittäviä provoja kirjottelet

    • tepi-7

      etkö yhtään tyhmempää tarinaa keksi? kuka nyt tollasta uskos? ei kukaan.kuten tossa toisessa viestissä mainittiin "runkkaus" ja "raiskaus" on ihan eri asia... get a life! (jos se nyt meni oikein)

    • little<3

      Kerro sun vanhemmille, jollekin on pakko kertoo!!! Niiden on pakko uskoa sua! Toi oli rai**aamista!!!

    • laama

      säälittävää paskaa tämäkin tarina!!!!

      • pikku--neiti

        Tänää taitaa olla aikamoine trolli-ilta ku tää on jo 3 trolli joho oon tääl törmänny :D


      • kyrpäjoose
        pikku--neiti kirjoitti:

        Tänää taitaa olla aikamoine trolli-ilta ku tää on jo 3 trolli joho oon tääl törmänny :D

        PItikö sun vittu vieköön nostaa joku neljä vuotta vanha ketju esille?


      • nikkis-sika
        kyrpäjoose kirjoitti:

        PItikö sun vittu vieköön nostaa joku neljä vuotta vanha ketju esille?

        Nostetaas TROLLI taas esille.


    • ymmärrän tän trolli pointin ja se on iso mahdollisuus mut entäpä jos toi on totta on se sit kivaa ku kaikki nauraa '' hahaa trollaus vittu oot paska kusettaa'' yms järki käteen ja ostoksille pi ( konepox piste fi ) eli sano koo sano oo sano än sano ee sano pee sano oo sano äx k.o.n.e.p.o.x

    • jokke66

      mäki rukasin sisko kaveriaensin ei halunu mut sitt se haluskin

    • soita niin tulen

      menin kerran tyttöystän luokse yöksi hänen vanhemmat olivat kännissä ja alkoivat riisua mua ja muijaani he antoivat rahaa siitä että heidän tyttönsä saisi multa suihin ja pesää tianasin siin noin 500 e siit asti oon myyny itteäni =D ja oon vast 17.w

    • anadomina

      Ihan hyvä että nuori teinihuora saa tuntumaa kyrpään. Oot tästä lähin sen orja, ja nuolet sen perseenreiän jos se niin tahtoo. Onnee sulle.

    • heti poliisille asia

      Ihan sama mutta jos noin kävisi niin heti 112 soitto ja sillä hyvä.Tuollasesta tulisi isona joku raiskaaja ja tappaja varmaan jos jo nyt sitoo ja kiihottuu siitä.

    • , htdou

      OOOTKO TYTTÖ VAI POIKA???!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe