Typerä Stripped......

Feministikö?

Näin ensiksi, vihaako Christina miehiä? Vai onko hän joku helvetin feministi? Tämä surkea Stripped levy on suurimmaksi osaksi pelkkää miehien haukkumista! Tässä kappaleista:

Can´t Hold Us Down
- Laulussa mussutetaan kuinka miehet ovat sitä tätä ja tota ja kuinka naiset on nyt niin ykkösiä ja vahvoja ja plää plää plää....

Walk Away
- Nyt ollaan taas niin jonkun miehen satuttamia ja jne. Eli taas hoilataan kun mies on syypää.

Fighter
- Jälleen kerran mies on jotakin pahaa tehnyt mutta loilotetaan kuinka ollaan nyt niin kovia naisia ja vahvoja taistelijoita siitä huolimatta. Eli mies on tässäkin laulussa kusipää.

- Impossible
Nyt mussutetaan siitä kuinka mies ei kerro tunteistaan jne jne....

- Underappreciated
Ja nyt on taas miehen syytä että suhdeessa ei mene hyvin ja Christina tuntee olevansa aliarvostettu, ja jätkä on niin tyhmä ja jäkä jäkä.

- Make Over
Noniin, ja mitähän taas? Aivan, jätkä on paska ja tehnyt taas pahaa ja taas vollotetaan ja valitetaan!

- I´m OK
Ja nyt on taas paha mies asialla ja tehnyt pahaa hänelle ja äidille, huoh....


Ja levyllä on sitten näitäkin musiikkeja mitkä ovat selvästi tarkoitettu naisille (esim The Voice Within) ja joissa hypetetään kuinka naiset on niin kovia ja jne.

Love Me 4 Me on melkeinpä ainut kappale jossa ei haukuta miestä ja taitaa olla jopa rakkautta eikä vain lihallista himoa.

Ei siinä mitään, itse rakastan naisia enkä ole mikään sovinistisika tai vastaava. Mutta tulee aika paska olo ton levyn kuuntelun jälkeen... Ollaanko miehet muka tosissaan tommosia?

3

436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja ytimekkäästi

      Kaikkia ei voi miellyttää! Sitä paitsi, I'm OK biisi on aivan mahtava, ja kunnioitan laulajaa, joka pystyy laulaa noin henkilökohtaisista asioista! Ehkä Christina laulaa juuri siksi noista asioista, koska häntä on oikeasti miehet satuttaneet monta kertaa! Esim. Hänen isänsä! Mutta niinkuin jo sanoin kaikkia ei voi miellyttää!

    • Hippo

      Mies olen minäkin. :)

      Eipä nuo laulujen sanat meikäläistä kirpaise. Ja nythän Christina on naimisissa, joten ei hän mikään miesten vihaaja ole. Juuri tuollaisia balladien sanoitukset naisartisteilla yleensä ovat...

    • Jeeeeeeeeeea

      Impossible ... Ei ole muuten xtina kirjoittanut noita sanoja :)

      Ei musta kyllä muillakaan laulajilla ole kauheasti muita kuin jotain ''petit minua taa'' ''en voi luottaa sinuun'' juttuja -.- Mitä Eminem esim. laulaa naisista?? Lutkat ja Huorat jotkaa pilaa sen elämää siellä lentää.
      Jos tulee paska olo kun kuuntelet levya miksi sitten kuuntelet?
      Pakko oli laittaa xtinan fanien sivuille tommosta haukkumista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7060
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2741
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2313
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      87
      1996
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1717
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1515
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1298
    Aihe