pihalaattoja

käytettyjä

Mistä sais Uudeltamaalta vanhoja pihalaattoja?Luonnonkivisiä tai betoni. En haluaisi uuden käheitä vaan luonnollisesti kuluneita. Ei haittaisi vaikka olisi hieman rikkinäisiä. Aulangolla tiedän olevan navetan missä myydään vanhoja ovia ym. Mutta onko muita paikkoja?

8

6632

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näprääjä

kysy kaupungin varikolta tai joltain rakennus-, kuljetusliikkeeltä vanhoja purkukiviä tai pyydä ilmoittamaan kun sellaisia ilmaantuu rakennustyömaiden yhteydessä.

• käytettyjä

No eipä käynyt tuollainen mahdollisuus mielessäkään! Tulipa tässä itselle sellainen idea, että betonilaattoja vois varmaan tehdä itsekkin, näprääjä kun olen minäkin!

• Näpräämään
        käytettyjä kirjoitti:

No eipä käynyt tuollainen mahdollisuus mielessäkään! Tulipa tässä itselle sellainen idea, että betonilaattoja vois varmaan tehdä itsekkin, näprääjä kun olen minäkin!

Googleen vaan "pihalaatta muotti" tuntuu löytyvän vaikka mitä

• blom

vieläkö tarviit betonisia piha laattoja?

• Pihalaatta

Hei,
        Minä olisin kiinnostunut ostamaan käytettyjä pihalaattoja n. 40m2 määrän verran, pääkaupunkiseudulta.

• Ikuinen pihaprojekti

Onko pihalaattoja vielä saatavilla ? Meilläkin olisi tarvetta valmiiksi kuluneille harmaille 30x30 betonilaatoille. Pienempi (50 kpl) tai suurempi erä.

• Anttik72
        Ikuinen pihaprojekti kirjoitti:

Onko pihalaattoja vielä saatavilla ? Meilläkin olisi tarvetta valmiiksi kuluneille harmaille 30x30 betonilaatoille. Pienempi (50 kpl) tai suurempi erä.

Joskus pentuna (ikää 10v ja kesärahaa hankin) tein perhenaapurin kanssa niiden puutarhaan sellaiset kävelypolut rikkoontuneesta betonista. Siis sellaisista, mitä ne kärrää veke työmailta. Homma muistutti hiukan kuin liuskekiven asentamista. Lopputulos oli kyllä oikeastaan ihan hieno. Ei siihen nyt ihan puutarhatuoleja pitäisi nojaamaan, mutta polkuina ne toimi. Sain rahat jäätelöön ja ensikosketuksia työntekoon :)

Noita ainakin luulisi saavan helposti. Eihän se nyt laattaa ole, mutta kuitenkin. Omaan pihaan olen ainakin ajatellut pistää patinoitua kiveä (käytännössä uutta kiveä, mutta hakattu/murjottu/rikottu). Olen vain hiukan ymmälläni siitä, että mitä eroa on patinoidulla, antiikkikivellä ja mitä soittelin rautakauppaan niin sanoivat, että pistä veronakiveä. Osaisko jokus sanoa, että onko noilla mitään sen kummallisempaa eroa?

Saas nähdä miten tää meidän piharemontti tapahtuu, kun just muutettiin ja parempi puolisko esitti painavia sanoja, että lasten ja koirien mukana ei tule sitten kuraa sisälle. Yritin hienovaraisesti sanoa, että kenties löytyy tärkeämpiäkin remonttikohtia...

• SamiLe

myyn pois pihalaattani

Lakanbetonin pihalaattoja 300*300*50 käytettyjä.

Punaisia n.720kpl(uuden hinta 2.18euroa /kpl)

Harmaita n.120kpl(uuden hinta 1,71euroa/kpl)

Hyväkuntoisia ja ehjiä pihalaattoja nyt alle puoleen hintaan.

http://www.lakka.fi/binary/file/-/fid/3036
      Kuntoluokitus
      Hyvä
      kaikki yhteensä 800eurolla
      sijainti Karkkila
      p.0405546403

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      41
      2213
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      219
      1916
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      109
      1516
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      142
      1255
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1187
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      136
      1094
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1068
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      982
    9. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70
      940
    10. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      60
      907
    Aihe