pihalaattoja

käytettyjä

Mistä sais Uudeltamaalta vanhoja pihalaattoja?Luonnonkivisiä tai betoni. En haluaisi uuden käheitä vaan luonnollisesti kuluneita. Ei haittaisi vaikka olisi hieman rikkinäisiä. Aulangolla tiedän olevan navetan missä myydään vanhoja ovia ym. Mutta onko muita paikkoja?

8

6464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näprääjä

      kysy kaupungin varikolta tai joltain rakennus-, kuljetusliikkeeltä vanhoja purkukiviä tai pyydä ilmoittamaan kun sellaisia ilmaantuu rakennustyömaiden yhteydessä.

      • käytettyjä

        No eipä käynyt tuollainen mahdollisuus mielessäkään! Tulipa tässä itselle sellainen idea, että betonilaattoja vois varmaan tehdä itsekkin, näprääjä kun olen minäkin!


      • Näpräämään
        käytettyjä kirjoitti:

        No eipä käynyt tuollainen mahdollisuus mielessäkään! Tulipa tässä itselle sellainen idea, että betonilaattoja vois varmaan tehdä itsekkin, näprääjä kun olen minäkin!

        Googleen vaan "pihalaatta muotti" tuntuu löytyvän vaikka mitä


    • blom

      vieläkö tarviit betonisia piha laattoja?

      • Pihalaatta

        Hei,
        Minä olisin kiinnostunut ostamaan käytettyjä pihalaattoja n. 40m2 määrän verran, pääkaupunkiseudulta.


      • Ikuinen pihaprojekti

        Onko pihalaattoja vielä saatavilla ? Meilläkin olisi tarvetta valmiiksi kuluneille harmaille 30x30 betonilaatoille. Pienempi (50 kpl) tai suurempi erä.


      • Anttik72
        Ikuinen pihaprojekti kirjoitti:

        Onko pihalaattoja vielä saatavilla ? Meilläkin olisi tarvetta valmiiksi kuluneille harmaille 30x30 betonilaatoille. Pienempi (50 kpl) tai suurempi erä.

        Joskus pentuna (ikää 10v ja kesärahaa hankin) tein perhenaapurin kanssa niiden puutarhaan sellaiset kävelypolut rikkoontuneesta betonista. Siis sellaisista, mitä ne kärrää veke työmailta. Homma muistutti hiukan kuin liuskekiven asentamista. Lopputulos oli kyllä oikeastaan ihan hieno. Ei siihen nyt ihan puutarhatuoleja pitäisi nojaamaan, mutta polkuina ne toimi. Sain rahat jäätelöön ja ensikosketuksia työntekoon :)

        Noita ainakin luulisi saavan helposti. Eihän se nyt laattaa ole, mutta kuitenkin. Omaan pihaan olen ainakin ajatellut pistää patinoitua kiveä (käytännössä uutta kiveä, mutta hakattu/murjottu/rikottu). Olen vain hiukan ymmälläni siitä, että mitä eroa on patinoidulla, antiikkikivellä ja mitä soittelin rautakauppaan niin sanoivat, että pistä veronakiveä. Osaisko jokus sanoa, että onko noilla mitään sen kummallisempaa eroa?

        Saas nähdä miten tää meidän piharemontti tapahtuu, kun just muutettiin ja parempi puolisko esitti painavia sanoja, että lasten ja koirien mukana ei tule sitten kuraa sisälle. Yritin hienovaraisesti sanoa, että kenties löytyy tärkeämpiäkin remonttikohtia...


    • SamiLe

      myyn pois pihalaattani

      Lakanbetonin pihalaattoja 300*300*50 käytettyjä.

      Punaisia n.720kpl(uuden hinta 2.18euroa /kpl)

      Harmaita n.120kpl(uuden hinta 1,71euroa/kpl)

      Hyväkuntoisia ja ehjiä pihalaattoja nyt alle puoleen hintaan.

      http://www.lakka.fi/binary/file/-/fid/3036
      Kuntoluokitus
      Hyvä
      kaikki yhteensä 800eurolla
      sijainti Karkkila
      p.0405546403

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe