Hydor Ario 4 ilmastin surkea

huijattu

Ostin tuollaisen ( http://www.hydor.it/index_en.htm ja http://www.aquatichouse.com/Pumps_files/hydorarioairpump.asp ) kuplantekijän lähinnä koristesyistä. Pakkauksessa laitetta mainostettiin hiljaiseksi (no noise). Kotona asentaessani laitteen koin yllätyksen. Laite pitää kauheata pörinää jos säätää tehoa sellaiseksi, että kohtuullisen näköisiä kuplia tulisi. Selvästi äänekkäämpi kuin Eheimin 2026 ulkosuodatin, mikä sekään ei ihan äänetön ole. Akvaario on olohuoneessa, jossa myös joskus yövytään. Tuo mainoslause on siis täysin perätön. Toinen havainto oli, ettei laite sovi ollenkaan akvaarioon, jossa on hienoa pohjahiekkaa. Pumpun roottori on täysin avoimessa tilassa ja jos varsinkin toimii käyttöohjeen mukaa, eli upottaa laitteen osittain pohjahiekkaan niin tukos ja laitteen mykistyminen on varma. Yritin reklamoida tuotteesta ostopaikassa, turhaan. Liikkeessa ei kuulemma ole äänekäs, no ei kait kun kaiken aikaa sata muuta huruutinta käynnissä. Jatkan asian selvittämistä edelleen. Mielestäni minua on vedetty höplästä ja annettu väärää ja puutteellista infoa (esim. missään ei mainintaa hienojakoisen hiekan ongelmasta). Onko muilla kokemuksia tuosta tai tuotesarjan muista laitteista? Jos kokemukset ovat tuonsuuntaisia, en suosittele laitteen hankintaa kenellekään.

4

1700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jope

      Meinasin ostaa huutonetistä samanlaisen(luettuani täältä palstalta että pitää meteliä)rupesin miettimään että voi p....Onnekseni joku kävi korottamassa huutoa ja näin ollen ei tarvinnut ostaa tuota "meluapinaa"

    • minullakin

      Aivan surkea kapistus, säätämällä ei saa millään
      sopivaa ilmastusta. Ensin on kuin koski ja kun saa äänen kohtuullisemmalle tasolle, niin kuplat ovat aivan mitättömät. En suosittele kenellekään eikä sillä saa heittää edes vesilintua.

    • neoni

      myös sinä olet joutunut mainoksen (juuri tuo no noise) uhriksi. Myös minä tutustuin aikoinaan tuohon arioon. Siitä ei saa hiljaista sitten millään. Mielestäni huono laite. Itse myös aikoinaan tuollaista kuuntelin kaupassa, mutta kotona ääni oli jotain ihan muuta. Sain laitteesta niin pahoja näppyjä, että enää en koske mihinkään, missä lukee hydor.

      • varsinkin

        Maahantuoja: Europet Trading Oy Puomikatu 2, 33410 Tampere,
        puh/fax:. 03-3485553, e-mail: [email protected]
        Ei vastaa mitenkään tehtyihin reklamaatioihin. Tästä voi vetää johtopäätöksiä kyllä...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4216
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2189
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1694
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1497
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1458
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1380
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1268
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1184
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1109
    10. 22
      1066
    Aihe