kertokaas =)
Yön kauneimmat biisit?
16
3417
Vastaukset
- Mabe-61
Sua muistoistani pois en saa,Mona,Vie mut minne vaan ja monta muutakin on hyvää
- Sini^
Sunnuntaisin kuolee kuninkaat, Merkki, Mustat päivät jäädä saa, Särkyvää ja Joutsenlaulu.
Ja Ollin biiseistä on pakko sanoo Voiko kuolla ikävään ja Tyttöni mun. - biisit on
Sini^ kirjoitti:
Sunnuntaisin kuolee kuninkaat, Merkki, Mustat päivät jäädä saa, Särkyvää ja Joutsenlaulu.
Ja Ollin biiseistä on pakko sanoo Voiko kuolla ikävään ja Tyttöni mun.muuten tehnyt Jussi Hakulinen, Olli laulaa kylläkin.
- YÖK
Yöllä ei ole yhtäkään kaunista biisiä, vaan kaikki niiden biisit on hirveätä henkistä masturbaatiota ja elämän prostituoimista. Yö on umpisurke bändi. Tuliko selväksi???
- mä vaan
Lannistumaton, Vain varjot häntä seuraa, Sunnuntaisin kuolee kuninkaat, Kitarat, Oikee enkeli...
- Tom
Joutsenlaulu, Lannistumaton, Oikee enkeli, Hyviä vuosia.
- loistavia
Tom kirjoitti:
Joutsenlaulu, Lannistumaton, Oikee enkeli, Hyviä vuosia.
mutta parhaita on mm. Joutsenlaulu, Ihmisen poika, Kiertolainen, Vain Varjot häntä seuraa, Valvoin viime yönä, Enkelille..
Listaa vois jatkaa vaikka kuinka!
- KaunisPainajainen
Ihmisen poika
Särkyvää
Kiertolainen
Sunnuntai-iltana (klo 21.00)
Merkki
Siinäpä Viisi kaunista Yön biisiä, vaikka niitä on montamonta muutakin.. - sisuka
Etkö unta saa, Tie sydämeeni, Hetki kahden ja ehdoton ykkönen: Särkyvää....
- millä mitalla
Sanoisin että Joutsenlaulu, Laulu Rakkaudelle, Särkyvää... Onhan niitä vaikka mitä! Paha sanoa parasta, uskomattoman upea bändi suomirock-historiassa...
- Laidasta laitaan
millä mitalla kirjoitti:
Sanoisin että Joutsenlaulu, Laulu Rakkaudelle, Särkyvää... Onhan niitä vaikka mitä! Paha sanoa parasta, uskomattoman upea bändi suomirock-historiassa...
... nehän ovat vaikkapa Joutsenlaulu, Etkö unta saa ja Rakkaus on lumivalkoinen. Siis mun mielestäni, mut en oo kyllä kuullut puoliakaan Yön biiseistä.
- kauniista kappaleista
sanan varsinaisessa merkityksessä, eikä mistään "niin särkyvääää, on onni tää jne"- huutamisesta, tarkoitan siis sellaisia biisejä, joissa on herkkä ja kaunis tarina ja sitä ei ole pilattu millään Yölle tunnusomaisella infernaalisella paatostelulla, niin biisit ovat harvassa Yöllä. Minun mielestä kauniita biisejä ovat:
kiertolainen
suo muistoistani pois en saa
sunnuntaisin kuolee kuninkaat
tiedän liikaa elämästä
joutsenlaulu
enkelille
sitten taas nämä biisit esim. eivät ole mielestäni tosiaankaan KAUNIITA
Särkyvää
ihmisen poika
tie sydämeeni
yötä vastaanottamaan
särkynyt enkeli - Legenda
Tässä viisi kaunista:
-Mona
-Joutsenlaulu
-Ihmisen Poika
-Hyviä Vuosia
-Hän Tanssi Kanssa Enkeleiden
Mutta kuten sanottu, listaa voisi jatkaa vaikka kuinka: Muistoja, Merkki, Särkyvää, Angelique, Menköön Menojaan, Rauniolla, Viimeinen Kevät, Sydän Riittää, ym ym.
Jos ei olisi YÖtä, ei olisi Suomirokkia.- ...
Mona on kaunis biisi, muttei Yön, Vaan Ollin oma. Löytyy levyltä Olli Lindholm - Voima.
Muita kauniita kappaleita on:
Sunnuntaisin kuolee kuninkaat
Oikee enkeli
Kuuhullu
Vain varjot häntä seuraa...
Itse asiassa tähän vois kirjoittaa semmoset 100 kappaletta!
- -Misukka23
Vaikken mä saanut sua pilviin.
- kimmo_80
-vie mut minne vaan
-Ihmisen poika
-Miehen tie
-Vain varjot häntä seuraa
-Vain yksi mies voi nostaa myrskyn
-Tie sydämeeni
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029