Saatana te kaikki täällä kirjoittavat, ovat työttömiä luusereita, jotka valtio elättää. Mikä siinä on HELVETTI niin vaikeaa saada töitä?
Ja jotka kyselevät täältä jotain niin saavat vääristyneen kuvan koska nämä ALA-ARVOISET paskiaiset kirjoittelevat mitä sylki suuhun tuo. SAATANA! HANKKIKAA TÖITÄ ÄLKÄÄKÄ RUIKUTTAKO TÄÄLLÄ! Vitun pohjasakki!
Minäpä kerron...
45
2563
Vastaukset
- Herranjestas..
Kerrankin asiaa!!!
- meni..
Jos itseäsi haukut, niin ok, mutta joillakin on työt sen verran "tärkeitä", että koneella roikutaan joka tapauksessa.. Kyllä tuo taulu näyttää missä on vika, ja sit mennään..
Sun täytyy vaan hakea niitä töitä, uudestaan ja uudestaan, jos se on sulle niin tärkeää.- Pentu!!!
Saatana se meni ihan oikein. VITUN NÖSSÖT!
By the way: Oon nokialla töissä. Mikäs tässä koneella on olla kun joka kk. 3500£ tipahtaa tilille? - tienaat
Pentu!!! kirjoitti:
Saatana se meni ihan oikein. VITUN NÖSSÖT!
By the way: Oon nokialla töissä. Mikäs tässä koneella on olla kun joka kk. 3500£ tipahtaa tilille?vähemmän kuin minä ;D. Siksi toiseksi, ystäväni on myös nokialla töissä, mutta tienaa sekin melkein pari tonnia sua enemmän. Pitäiskö sun mennä oikeisiin töihin ;)?
- ap...
tienaat kirjoitti:
vähemmän kuin minä ;D. Siksi toiseksi, ystäväni on myös nokialla töissä, mutta tienaa sekin melkein pari tonnia sua enemmän. Pitäiskö sun mennä oikeisiin töihin ;)?
Olen ajatellutkin saatana mennä oikeisiin töihin. Ei taho oikein pärjätä tolla palkalla. Ku saatana jotain 2800 saa saatana käteen vain. PERKELE!
On toikin työ parempi kuin olla työttömänä. ja työttömäthän on sitä pohjasakkia, jotka pitäis kaikki ampua! - ota lääkkeesi
ap... kirjoitti:
Olen ajatellutkin saatana mennä oikeisiin töihin. Ei taho oikein pärjätä tolla palkalla. Ku saatana jotain 2800 saa saatana käteen vain. PERKELE!
On toikin työ parempi kuin olla työttömänä. ja työttömäthän on sitä pohjasakkia, jotka pitäis kaikki ampua!Tää on siis ap:lle.
Siinä varsin mielenkiintoinen tapaus, kumma ettei jo virkavalta puutu sinunkaltaisiin. Uhkaat väkivallalla, se on rikos!
Sitten kun sut toimitetaan hoitoon, niin lekureilla onkin täysi työ pitää sut kurissa ja saada sut jotenkin sellaseen kuntoon ettet uhkaa muiden henkeä!
Jos OIKEASTI olisit töissä niin sulla ei olis aikaa käydä täällä haukkumassa ja provoilemassa.
Saatko jotain perverssejä kiksejä moisesta? - .....
ota lääkkeesi kirjoitti:
Tää on siis ap:lle.
Siinä varsin mielenkiintoinen tapaus, kumma ettei jo virkavalta puutu sinunkaltaisiin. Uhkaat väkivallalla, se on rikos!
Sitten kun sut toimitetaan hoitoon, niin lekureilla onkin täysi työ pitää sut kurissa ja saada sut jotenkin sellaseen kuntoon ettet uhkaa muiden henkeä!
Jos OIKEASTI olisit töissä niin sulla ei olis aikaa käydä täällä haukkumassa ja provoilemassa.
Saatko jotain perverssejä kiksejä moisesta?Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Alkuperäinen on ainoa joka täällä on sanonut mitään vakavasti otettavaa. Tällä palstalla löytyy pilvin pimein niitä joiden pitäisi ne lääkkkeet napata ap:n sijasta.
- Tehän ..
..... kirjoitti:
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Alkuperäinen on ainoa joka täällä on sanonut mitään vakavasti otettavaa. Tällä palstalla löytyy pilvin pimein niitä joiden pitäisi ne lääkkkeet napata ap:n sijasta.
voitte sitten ihan yhdessä ottaa vakavasti noita skitsofrenialääkkeitä...
Onhan noita muitakin, mutta tässä taas hyvä esimerkki, mihin ollaan menty. Joskus muutama kymmenen vuotta sitten tuollaiset olisi kuskattu hoitoon. Nyt on kaikenlaisia avohoitopotilaita, ja tollasetkin otetaan tosissaan vasta, kun ne oikeasti päästää jonkun päiviltä.
Katsohan skitsofrenian oireet netistä.. - Elikkä..
ap... kirjoitti:
On toikin työ parempi kuin olla työttömänä. ja työttömäthän on sitä pohjasakkia, jotka pitäis kaikki ampua!puoli miljoonaa suomalaista pitäisi ampua? Eilen joku hihhuli halusi tappaa kaikki yh:t, eli toiset puoli miljoonaa lisää? Oliko muuta?
- tuli..
Elikkä.. kirjoitti:
puoli miljoonaa suomalaista pitäisi ampua? Eilen joku hihhuli halusi tappaa kaikki yh:t, eli toiset puoli miljoonaa lisää? Oliko muuta?
mieleen, että tollaset ap:n tapaiset pitäis kans päästää päiviltä. Luulen, ettei sitten muita enää pitäiskään, riittäis kun noista ap:n kaltaisista pääsis ;)
- J_Karma
ap... kirjoitti:
On toikin työ parempi kuin olla työttömänä. ja työttömäthän on sitä pohjasakkia, jotka pitäis kaikki ampua!palkkasi tipahti seitsemässä minuutissa 700 euroa. Otan osaa.
- ap..
J_Karma kirjoitti:
palkkasi tipahti seitsemässä minuutissa 700 euroa. Otan osaa.
Miten saatana muka tippu? Eikö yleensä brutto ja nettopalkka ole eri asia?
- J_Karma
ap.. kirjoitti:
Miten saatana muka tippu? Eikö yleensä brutto ja nettopalkka ole eri asia?
ja jää käteen on käsittääkseni sama asia.
Kirjoitit, että tilillesi tipahtaa 3500 ja toisessa viestissä, että käteen jää 2800 euroa. Tarkista nyt ihmeessä, saatko enää palkkaa ollenkaan! - SaNainen
J_Karma kirjoitti:
ja jää käteen on käsittääkseni sama asia.
Kirjoitit, että tilillesi tipahtaa 3500 ja toisessa viestissä, että käteen jää 2800 euroa. Tarkista nyt ihmeessä, saatko enää palkkaa ollenkaan!enemmän kuin aloittaja palkkaa!!!
- SaNainen
SaNainen kirjoitti:
enemmän kuin aloittaja palkkaa!!!
kun hiljeni niin äkkiä?
- J_Karma
SaNainen kirjoitti:
enemmän kuin aloittaja palkkaa!!!
että aloittaja hätääntyi palkkansa puolesta ja hävisi?
- SaNainen
J_Karma kirjoitti:
että aloittaja hätääntyi palkkansa puolesta ja hävisi?
linjoilla saadaksemme aikaan kunnon lähitaistelua!
- J_Karma
SaNainen kirjoitti:
linjoilla saadaksemme aikaan kunnon lähitaistelua!
pahasti näyttäisi.
- pitäis ottaa
..... kirjoitti:
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Alkuperäinen on ainoa joka täällä on sanonut mitään vakavasti otettavaa. Tällä palstalla löytyy pilvin pimein niitä joiden pitäisi ne lääkkkeet napata ap:n sijasta.
ne lääkkeet, sinähän olet tuo ap. Kukaan muu ei täällä moisia häiriköi. ap. eli sinä, jauhat paskaa. Kukaan normaali ihminen ei mollaa toisia vaikka heillä ei olisikaan töitä. Monet on työttöminä ilman omaa syytään! Eikä sitä työtä todellakaan ole helppo löytää. Seuraapa vaikka uutisia, päivittäin yt-neuvotteluja jossain firmassa. Sulla taitaa aika pahasti kiristää pipo?
- mikä oot haukkumaan muita?
Mikäs sinä olet haukkumaan muita? Työttömät ei mitään luusereita ole. Tajuat sen vielä itsekin kunhan oma paikkasi menee alta.
Ei se työnsaanti niin helppoa ole, mene vaikka kokeilemaan. Varsinkin jos on jotain fyysisiä juttuja kuten allergiaa tai selkä ei kestä mitä vaan! Kyllä itelläkin on työnhaku päällä koko ajan ja kattelen vaan kun ei onnaa niin ei onnaa.
Niin että pidäpä sinä isukin lompakkoa käyttävä äpärä vaan turpas kiinni kun et tiedä oikeista asioista yhtään mitään!- Warrior89
Ei noista kannata välittää. Tän täytyy olla provo. MUUTEN säälin kovasti kirjoittajaa!
- siinä..
Phuahaha! Minulla alkaa työt tässä kuussa, alkaako sinulla?
- ap...
Olen ollut työelämässä jo 10-vuotta. SAATANAN POHJASAKKI!
- phuahah!..
ap... kirjoitti:
Olen ollut työelämässä jo 10-vuotta. SAATANAN POHJASAKKI!
Ompas sulla tärkeä työ kun joudat täällä paskoo jauhamaan keskellä päivää ;D
tosi tärkee!
- SaNainen
että jaksat raataa töissä, että saa työttömätkin korvauksensa.
Työssäkäyvät saavat kuitenkin niin paljon enemmän rahaa, että mielestäni heiltä pitäisi ottaa sairauslomakorvaukset kokonaan pois. Saisi työttömät vähän vaikka tasoitusta aina niiltä ajoilta. - outousko
"ALA-ARVOISET paskiaiset kirjoittelevat mitä sylki suuhun tuo."
Amen. Kirjoitithan sinäkin.
Onko oikeasti elämä sullakin mennyt noin huonoon jamaan? - on hyvä..
esimerkki, miten käy kun heittäytyy liian ahneeksi ja tekee vain työtä ja yrittää saada siitä rahaa... Välttäkää kaikki työntekoa, seuraukset näkyvät ap:ssä!
Ps. Ihanaa kuitenkin, että joku raataa töitä ja maksaa veroja, niin mun ei tarvi muuta kun nauttia helposta rahasta ja vapaa-ajasta. Ens viikolla lähtee lento etelään...- ap nikkola
Joo saatana näköjään pitää vissiin ampua itse kaikki työttömät, kerran valtio ei suostu tekemään sitä!!!!!!!
- SaNainen
ap nikkola kirjoitti:
Joo saatana näköjään pitää vissiin ampua itse kaikki työttömät, kerran valtio ei suostu tekemään sitä!!!!!!!
hakemassa vähän lisärahaa ja lähteä edes Välimerelle(olisikin varaa lähteä jonnekin oikein KUNNON lomalle). On niin kurjat ilmatkin, varmaan kamalaa kun pitää aamuisin tuollaisessa sohjossa lähteä TÖIHIN!
- Orange
Tässä sitä koneella istuksitaan, töitä tehdään ja välillä annetaan aivoille lepoa - palkka juoksee mukavasti (ups, viime palkkanauha näytti 12.895 euron kuukausituloja, miten se on mahdollista vaikka riekun täällä...)
Sulla on nyt näköjään vähän vaikeaa. Kyllä me annetaan anteeksi tällaiset purkaukset koska kaikilla on joskus vähän kurjaa.
Otapa nokoset. Mä jatkan tätä kohtuupalkkaista työtä sillä aikaa.- Asiasta.huvittunut
porvari, pitäis lahdata tollaset riistäjät ;)
- Orange
Asiasta.huvittunut kirjoitti:
porvari, pitäis lahdata tollaset riistäjät ;)
Klumpsis. Ketäs mä riistän? Mähän maksan tälle valtiolle niin ruhtinaalliset verot ettei mitään rajaa.
Niillä kyllä ylläpidetään hyvinkin muutaman työttömän reissut etelän lämpöön... grrrr... - SaNainen
Orange kirjoitti:
Klumpsis. Ketäs mä riistän? Mähän maksan tälle valtiolle niin ruhtinaalliset verot ettei mitään rajaa.
Niillä kyllä ylläpidetään hyvinkin muutaman työttömän reissut etelän lämpöön... grrrr...en ole työtön, enkä lähdössä edes etelään, kunhan ärsytin aloittajaa, kun oli niin sopivasti räjähtämäisillään...
- Asiasta.huvittunut
Orange kirjoitti:
Niillä kyllä ylläpidetään hyvinkin muutaman työttömän reissut etelän lämpöön... grrrr...Proletaatteja?
Hyvähän se on työttömät etelään lennättää, kun ensin oot niiden työpaikat riistänyt! :D - Orange
Asiasta.huvittunut kirjoitti:
Proletaatteja?
Hyvähän se on työttömät etelään lennättää, kun ensin oot niiden työpaikat riistänyt! :DVeli hyvä, olette väärässä. Olen yksityisyrittäjä joten minähän se olen juuri se joka työllistää. Mitäs se AH oikein Orangesta kuvittelee, hm?
- Orange
SaNainen kirjoitti:
en ole työtön, enkä lähdössä edes etelään, kunhan ärsytin aloittajaa, kun oli niin sopivasti räjähtämäisillään...
Kyllähän mä sen arvasin - et todellakaan vaikuttanut vakuuttavalta työttömänplantulta :DDD
- Asiasta.huvittunut
Orange kirjoitti:
Veli hyvä, olette väärässä. Olen yksityisyrittäjä joten minähän se olen juuri se joka työllistää. Mitäs se AH oikein Orangesta kuvittelee, hm?
Ahne omistaja, julma ja itsekäs yrityspamppu sekä piiskurimainen työnjohtaja samassa persoonassa! Tämähän on pahempaa kuin kuvittelinkaan... :)
- oletpa kireä!!!
mistä moinen johtuu. Et ole saanut....? Eikö ole rahaa? Eikö parisuhde toimi? Oletko kenties niin ruma että mielikin myrkyttyy? Oletko kenties henkisesti luuseri siis et mitään? No pysy siellä työsi ääressä ja anna meidän pitää oma hauska elämämme ja ehkä... meiltä riittää sulle hitusen sympatiaakin sen ohella!
- bunker
Se on muuten POHJASAKKA se sana mitä yrität kovasti käyttää. Sivistymätön moukka olet, pusi-pusi!
- SaNainen
Jota se kotonaan pelkää?
- sanon sinulle
Todellisuudessa sinä et tiedä yhtään mitään täällä kirjoittavien ihmisten elämästä. Uskoit tai et, jokaisella on sellainen. Täällä on kuin onkin työssä käyviä, jos siitä niin kovasti huolehdit.
Eiväthän työssäkäynti ja keskustelupalstat välttämättä sulje toisiaan pois ellei ole täydellisen ahdasmielinen.
Ja saattaa täällä olla toki työttömiäkin, mutta ovathan hekin ihmisiä. Jos heidän työttymyytensä on sinun päänsärkysi, niin koeta kestää.. - sinua
se, kun et ehdi itse vastailemaan näille suhdeasioita pohdiskeleville neitokaisille?
- Asiasta.huvittunut
Meikäläinen ainakin joutuu elannon eteen tekemään jotain helvetin tenttejä! Ja siltikään ei valtio elätä kuin 9 kk vuodessa...
Meinasin vastata tähän jotain, mutta justiinsa loppui ruokatunti (;
- töissä
perkele
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu553972Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182601- 1382563
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151993- 161466
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731347- 1061344
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1541057- 931037
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21998