Voisitte olla naisen kanssa sängyssä jos hänellä olisi meneillään menkat?
Kysymys miehille!
21
2541
Vastaukset
- ajattelin vaan kysyä
ainiin perustelkaa vastauksenne.
Sanontahan kuuluu, että rekkamies ajaa joka kelillä. Ratikkakuski ei ihan, mutta ei siitä suurta haittaakaan ole. Tosin poikamiehenä tekemieni poikkitieteellisten taiteentutkimusten jälkeen olen tullut johtopäätökseen, että vähemmistö naisista haluaa seksiä kuukautisten aikaan.
- on sitten
Ratikkakuski kirjoitti:
Sanontahan kuuluu, että rekkamies ajaa joka kelillä. Ratikkakuski ei ihan, mutta ei siitä suurta haittaakaan ole. Tosin poikamiehenä tekemieni poikkitieteellisten taiteentutkimusten jälkeen olen tullut johtopäätökseen, että vähemmistö naisista haluaa seksiä kuukautisten aikaan.
tosi kiva siivota :\
- dayum
on sitten kirjoitti:
tosi kiva siivota :\
on keksitty...
- haluan!
Ratikkakuski kirjoitti:
Vielä normaaliakin enemmän.. vaikka normaalistikin haluan aika usein.
- sama juttu...
haluan! kirjoitti:
Vielä normaaliakin enemmän.. vaikka normaalistikin haluan aika usein.
Tosin joskus teininä maha oli niin kipeä, ettei tehnyt mieli. Nykyään tulee käytyä ihan kuumana. Eikä sitä vuotoakaan juuri tule, pillereillä kun pelaa. Siistiä ja simppeliä!
- miesssasasa
Jos naista ei haittaa, niin ei muakaan. Pyyhe vaan alle ja kun hommat hoidettu ni suihkuun ja pyyhe pesuun. Tosin kyllä sitä voi 1-2pv odotella että toinen saa värkkinsä puhtaaksi.
- luulet
sä että menkat kestää 1-2 päivää, vai ymmärsinkö ihan väärin?
- kundi32v
siis menkkojen aikaan no sex.
kaikkea muuta voi kyllä harrastaa.
ei ne kuitenkaan oo kuin muutaman päivän, jos sitä ei jaksa venailla, niin aika heikosti menee.
että näin..- kestää muutaman
päivän, mulla kestää kuus päivää, eiköhän se oo melkein viikko!!!
- *mÄ*
kestää muutaman kirjoitti:
päivän, mulla kestää kuus päivää, eiköhän se oo melkein viikko!!!
Sama täällä.. Ja ennen pillereitä saatto kestää vielä pitempääkin..
- kundi32v
*mÄ* kirjoitti:
Sama täällä.. Ja ennen pillereitä saatto kestää vielä pitempääkin..
relax
tuliko kritiikki "muutamasta päivästä" vai siitä, et ei harrasta mielellään menkkojen aikana?
kun ei tämä elämä ole niin muutaman päivän päälle.
ainakaan täällä. kundi32v kirjoitti:
relax
tuliko kritiikki "muutamasta päivästä" vai siitä, et ei harrasta mielellään menkkojen aikana?
kun ei tämä elämä ole niin muutaman päivän päälle.
ainakaan täällä.Taitaa olla aika vähän kokemusta yhteiselosta naisen kanssa? Omasta kokemuksestani voin kertoa, että menkat kestää keskimäärin 5-10 päivään eli melkein viikosta puoleen toista viikkoon, joten minä en puhuisi muutamasta päivästä.
Lisäksi naisesta ja parisuhteesta riippuen ne päivät voivat tuntua helvetillisen pitkiltä useastakin eri syystä....- kundi32v
Richartti kirjoitti:
Taitaa olla aika vähän kokemusta yhteiselosta naisen kanssa? Omasta kokemuksestani voin kertoa, että menkat kestää keskimäärin 5-10 päivään eli melkein viikosta puoleen toista viikkoon, joten minä en puhuisi muutamasta päivästä.
Lisäksi naisesta ja parisuhteesta riippuen ne päivät voivat tuntua helvetillisen pitkiltä useastakin eri syystä....sattumoisin on vaan siunattu pitkällä pinnalla.
muutama saattoi olla väärä sanavalinta, kuvasi vaan sitä, että seksi menkkojen aikaan ei ole mulle se juttu ja jaksaa odottaa. - *mÄ*
kundi32v kirjoitti:
sattumoisin on vaan siunattu pitkällä pinnalla.
muutama saattoi olla väärä sanavalinta, kuvasi vaan sitä, että seksi menkkojen aikaan ei ole mulle se juttu ja jaksaa odottaa.nyt saa kertoo oman mielipiteensä kuukautisten kestosta ilman että sun tarvii ottaa sitä noin rankasti.
- kundi32v
*mÄ* kirjoitti:
nyt saa kertoo oman mielipiteensä kuukautisten kestosta ilman että sun tarvii ottaa sitä noin rankasti.
kahden leidin vastaukset huutomerkein varustettuna sai aikaan luonnollisen reaktion suojata sukukalleudet ;)
kuukautiset on luonnollinen asia, ei siitä mulle tarvi tulla luennoimaan.
olen pahoillani sanavalinnasta, jolla sain ihan oikeutetunkin palautteen. pitäis vissiin katsoa vähän mitä näpyttelee. - Miemie
Richartti kirjoitti:
Taitaa olla aika vähän kokemusta yhteiselosta naisen kanssa? Omasta kokemuksestani voin kertoa, että menkat kestää keskimäärin 5-10 päivään eli melkein viikosta puoleen toista viikkoon, joten minä en puhuisi muutamasta päivästä.
Lisäksi naisesta ja parisuhteesta riippuen ne päivät voivat tuntua helvetillisen pitkiltä useastakin eri syystä....No ei mulla kyl kestä ku about 2-3 päivää. Parhaimpina kertoina 1 ja puol päivää =)
- *mÄ*
Miemie kirjoitti:
No ei mulla kyl kestä ku about 2-3 päivää. Parhaimpina kertoina 1 ja puol päivää =)
Olen kade..
- Asiasta.huvittunut
Sohvalle nukkumaan sellainen ;)
- jalamari.
siinä vastaus
- nnnainen_
Jätänkin suosiolla rannalle jonkun homoruikuttajan jolle en kelpaa kuukautisten aikana. Ihme käytöstä. Luulis että ei se erite niin erikoinen asia ole mutta näemmä on miehille sitten. Todella säälittävää. Onneksi on oikeitakin miehiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu553892- 1382553
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182551Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151993- 161456
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731347- 1061334
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1541057- 931037
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21988