Pokemon crystal apua

apua tartteva

Mistä saa waterfall iskun crystallissa?

7

1180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sieltä jääluolasta.

      • vladdacula

        Luin tän jutun enkä voinut olla ihmettelemättä
        missä se jääluola on katsos olen jäänyt jumiin
        sen route36 paikan liikkuvaan puuhun....
        voisitteko kertoa missä se jääluola on ja miten
        saan sen liikkuvan puun pois......
        vastatkaa pliisss........


      • homooooo...
        vladdacula kirjoitti:

        Luin tän jutun enkä voinut olla ihmettelemättä
        missä se jääluola on katsos olen jäänyt jumiin
        sen route36 paikan liikkuvaan puuhun....
        voisitteko kertoa missä se jääluola on ja miten
        saan sen liikkuvan puun pois......
        vastatkaa pliisss........

        liikkuvan puun saa pois voita goldenrod cityn gym sitten kiertele siellä ja puhu kakille niin mene sitten välillä goldenrod cityn kukka kauppaan nin sitte saat jonkun vesi-astian kaadase puun päälle (puu on muuten sudowoodo pokemon) jos haluut sen osta paljon great ja ultra poke palloja.jääluola sun pitää mennä paikkaan missä on lighthouse (majakka) mene hm surf iskulla (sen saa kun voittaa tanssi tytöt seuraavasta paikasta mihin pääsee kun voittaa sen puun puhu tyypille joka on katsomossa.


      • ffffdsfgsd

        miten eeveen saa kehittymään crystallissa umbreoniks tai espeoniks?


      • Cache
        ffffdsfgsd kirjoitti:

        miten eeveen saa kehittymään crystallissa umbreoniks tai espeoniks?

        Jos en ihan väärin muista niin Eevee kehittyy silloin kun se on tarpeeksi iloinen, aivan kuten Togepikin.
        Kannattaa antaa Eeveen taistella mahdollisimman paljon, viedä se kampaajalle Goldenrod cityssä (siellä maanalaisessa tunnelissa) ja hemmotella sitä jotenkin mitä nyt vain keksitkin. Kun se on tarpeeksi iloinen ja siirtyy seuraavalle tasolle, se kehittyy. Jos on päivä, se muuttuu Espeoniksi. Jos on yö, se muuttuu Umbreoniksi.


      • esu
        Cache kirjoitti:

        Jos en ihan väärin muista niin Eevee kehittyy silloin kun se on tarpeeksi iloinen, aivan kuten Togepikin.
        Kannattaa antaa Eeveen taistella mahdollisimman paljon, viedä se kampaajalle Goldenrod cityssä (siellä maanalaisessa tunnelissa) ja hemmotella sitä jotenkin mitä nyt vain keksitkin. Kun se on tarpeeksi iloinen ja siirtyy seuraavalle tasolle, se kehittyy. Jos on päivä, se muuttuu Espeoniksi. Jos on yö, se muuttuu Umbreoniksi.

        mistä saa watwr stonen ja thunder stonen
        kun haluaisin kehittää eeveeni vaporeoniksi tai jolteoniksi ja kumpaan sen kehittäisin?


      • poke fani
        ffffdsfgsd kirjoitti:

        miten eeveen saa kehittymään crystallissa umbreoniks tai espeoniks?

        se on helppoa saada ne ota Eevee sen saa billiltä istte kehitä sitä 46L sitten se kehittyy päivällä Espeoniksi ja yöllä Umbreoniksi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      686
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe