myydään akaattikotiloita!

tiia..

myydään terveitä ja hyväkuntoisia vaaveja! käy varaamassa kotisivuillani! myynnissä terveitä akaattikotilonpoikasia terveistä vanhemmista! ota yhteyttä sähköpostiin:
[email protected]
hinta 1 euro kpl.
linkissä kotisivuilleni os:

http://www.freewebs.com/achatines

9

579

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotilo achatina

      tää kone on nii rikki, että en pääse sivuillesi... mutta lähetätkö kotilot helsingistä vai mistä? olisin ehkä kiinnostunut.. ja millon poikasia tiedossa? jos olisi mahd. tilata (asuisit pk. seudulla, niin posti tulee nopee x) ja onkos sinulla kotiloillasi kasv. nimeä? mikä? ennestään mulla on 3 akaattia, yksi poikanen eilen juuri siirtyi kahden isomman kanssa samaan terraan. pikkukotilo pääsisi aluksi 20l vetoiseen faunaan, ja siitä n. 50l vetoiseen kanien kuljetusboksiin (ei ole ollut kaneilla käytössä..) siellä sillä seuranaan sitten vajaa vuoden kuluttua olisivat Tako, Mörkö ja nuorin T.K Capuccino.

      • tiia..

        asun lähellä helsingin ja vantaan rajaa,tiedän että itsekkin asut siellä jossain lähellä (kai?) joten,jos sovittaisiin paikka,voisin kotskun sinne tuoda. jos vaikka tiedät kauppakeskus jumbon,tai jättijako- nimisen kaupan,tai jonkun muun tapaamispaikan sielläpäin,voisin tuoda kotilon sinne? kyllä postituskin käy,mutta menee vaan turhaa rahaa postimaksuun?


      • tiia..

        niin,ja kotiloideni kASvatusnimi on achatines. esim: achatines pepsi tai achatine´s pepsi


      • kotilo achatina
        tiia.. kirjoitti:

        niin,ja kotiloideni kASvatusnimi on achatines. esim: achatines pepsi tai achatine´s pepsi

        joo jumbon tiiän.. :D minkäs ikäsiä kotsut ovat?


      • tiia..
        kotilo achatina kirjoitti:

        joo jumbon tiiän.. :D minkäs ikäsiä kotsut ovat?

        poikaset ovat noin 1,5 kuukauden ikäisiä.noin 3-4 senttisiä


      • kotilo achatina
        tiia.. kirjoitti:

        poikaset ovat noin 1,5 kuukauden ikäisiä.noin 3-4 senttisiä

        jos mahdollista, voisin ostaa jonkun jolla jotenkin erikoinen tai hieno kuori, mutta jos ne eivät vielä oikein erotu, niin semmoinen joka on melko iso. mutta pienikin kotilo käy


      • kotilo achatina
        kotilo achatina kirjoitti:

        jos mahdollista, voisin ostaa jonkun jolla jotenkin erikoinen tai hieno kuori, mutta jos ne eivät vielä oikein erotu, niin semmoinen joka on melko iso. mutta pienikin kotilo käy

        en taidakkaan voida ostaa sulta.. ;'( kun tää kesäloma tulee, ni just tajusin etten pysty kuljettamaan sen kokoista kotiloa.. voi nyyh.. kun me mennää mökille.
        yää!!
        sniif..
        snöf.
        D:


      • kotilo-ja-gekkofani
        kotilo achatina kirjoitti:

        en taidakkaan voida ostaa sulta.. ;'( kun tää kesäloma tulee, ni just tajusin etten pysty kuljettamaan sen kokoista kotiloa.. voi nyyh.. kun me mennää mökille.
        yää!!
        sniif..
        snöf.
        D:

        n. 20 l faunassa isokin kotilo matkustaa kesän ;)
        Itse joudun roudaamaan kaks 27 l terraa (toisessa gekot, toisessa aksut..) mökille kesäksi. Ja matkustetaan linkalla. Jos minäkin pystyn, niin kyllä sinäkin ;)


      • kotilo achatina
        kotilo-ja-gekkofani kirjoitti:

        n. 20 l faunassa isokin kotilo matkustaa kesän ;)
        Itse joudun roudaamaan kaks 27 l terraa (toisessa gekot, toisessa aksut..) mökille kesäksi. Ja matkustetaan linkalla. Jos minäkin pystyn, niin kyllä sinäkin ;)

        mutta on kolme muutakin kotiloa, joutuisin ottamaan 2 terraa, mutta no.. kai odotan vain että munivat


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe