Ujo tyttö

jätti minut

ennen kuin suhteemme ehti alkaakaan ja nyt sitten katselee kuitenkin minua aina haikean näköisenä. Mikäs on homman nimi? Tytöllä on kyllä ollut seurustelusuhteita aikaisemmin, joten ei ole kokematon. Ihmettelen. Näyttää oikesti hurjan rakastuneelta. Haluaisin tytön, mutta kummastelen käytöstä..

4

1195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hihiihihihihiih

Et sää sitä oikeesti halua, jos haluaisit niin tekisit kaikkesi siis KAIKKESI...
      Turha tänne tulla poraan ku taivas on synkkä ja tie kivinen...
      Ja muista tollaset ämmät ei tuu mitään saamaan, vain vahvimmat urokset pärjää, se on luonnonlaki...

• ujoliini :)

mä voisin käyttäytyä juuri niin, vaikka olisinkin ihastunut.(ja oon tehnytkin) Periaatteessahan se on sitä että se vetäyty ennenkuin sä ehit vetäytyä. Se vaan suojeli itteään, koskaa pelkää sun satuttavan.. Pelkää ettei kelpaakaan jos antaa sun tutustua itteens paremmin.
      Mites niissä sen aikasemmissa jutuissa on käynyt? Onko joku onnistunut satuttamaan? Jos sitä muutenkin on ujo ja sit kerran kun saa sydämensä avattua toiselle ja se satuttaa, niin kyllä siinä itseään yrittää suojella tulevaisuudessa..muutkin kuin ujot tosin.
      Ite ujona päädyin elämäni rakkauden kanssa yhteen, koska se oli niin sinnikäs.. Pikkuhiljaa se onnistu saamaan mun luottamuksen, vaikka mun ujous oli sillon ihan järkyttävimmästä päästä.(monta kertaa hätääntyneenä olin lopettamassa koko juttua, vaikka kovin ihastunut olin)Mut se poikapa ei luovuttanut, vaan teki yhä uudestaan ja uudestaan selväks et se haluu just mut! :)
      Siis jos oikeasti haluat sen ujon tytön niin sinnikkyyttä kehiin kaveri.. Älä nyt päälle käy, mutta yritä kaverustua vaikka ekaks.. ehkä sekin pikkuhiljaa huomaa et sä oot ihan ok tyyppi (toivottavasti oot) ja osaa rentoutua sun seurassa ja sit kaikki ainakin toivottavasti on jo helpompaa.. :)onnee yritykselle!

• juttu.

Vaikka olisi kuinka ujo tahansa, täytyisi aikuisen ihmisen silti osata näyttää selkeät merkit: "Olen kiinnostunut" - "En ole kiinnostunut" - "En vielä tiedä, tarvitsen miettimisaikaa".

Ei ole kuin kolme vaihtoehtoa... Jos joku nainen/mies valehtelee vastauksensa, niin se on täysin hänen menetyksensä! Ei kukaan rupea tuhlaamaan omaa kallisarvoista aikaansa "toisen puolesta". Jos ei ihminen osaa sanoa edes sitä, että jotenkin kutenkin kiinnostaa, sille ei voi sitten yhtikäs mitään. Olisi paljon pahempi, jos nainen/mies tulisi 'ahdistelleeksi' jotakin sellaista henkilöä, jolta ei oikeasti löytyisi yhtään mielenkiintoa asiaan. Se olisi aika pahaa toisen rauhan/yksityisyyden häiritsemistä... Siksi kukaan ei ota yleensä riskiä, vaan USKOO jos toinen sanoo "ei kiitos". Ja niin pitääkin toimia. Olisipa totuus sitten mikä tahansa.

No sinulle "ujoliini :)" sattui sitten harvinainen tapaus, täytyy sanoa. Ihan mukavasti siinä kävi, mutta tuota ei voi kuitenkaan yleistää milläänlailla. Ihmiset eivät halua saada syytteitä yhtään mistään eikä vaivaannuttaa kenenkään ulkopuolisen elämää....

• kyllä! näi se on! me ujot ollaan herkkiä ja siksi meillä on se ujouden vahva kotelo suojaamassa meitä pahalta. siksi on vaikea nähdä mitä mahdollisuuksia on... uskon että hän välittää ,mutta pelkää haavoittuvansa... mene ihmeessä puhumaan, lä kysy suoraan että mikä mättää vaan mene vain juttelemaan ja hanki luottamusta, sitten voit pyytää ulos, mutta muista olla hellävarainen :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      60
      3525
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2951
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      2828
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      355
      1907
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1132
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1121
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      203
      1069
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      889
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      880
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      105
      877
    Aihe