Ihmiset, jotka sai tappaa

Pekkala

Muistan vielä hyvin sen kesäisen päivän, jolloin menin ihmisvirran mukana katsomaan uteliaana, mitä oli tapahtunut. Saavuin muitten mukana Helsigin vessalaan, siellä oli poliiisi ampunut jonkun Petskun. Tunnelma oli ratkiriemukas, siellä oli paljon vitsinvääntäjiä. Joku kysyi:" Mitä on Tapahtunut, kuka tuolla makaa?" Hänelle vastattiin, että:"Joku Ottaa aurinkoa", ja kaikki nauroivat, paitsi yksi nuori poika, joka itki ruumiin vieressä. Minulla oli tosi hauskaa, siinä väännettiin sellaista huumoria, josta minä nautin. Kaikkein hauskinta oli, kun poliisi tuli meiltä hekottelijoilta vaatimaan kunnioitusta vainajalle. Silloin tuli aika hauskaa juttua poliisista, joka ampuu ihmisiä ja vaatii muilta kunnioitusta. No poliisia ei luonnollisesti tuomittu, ehkä hän sai ylennyksen uroteostaan. Petsku oli joku hyödytön rikollinen, joka oli hakannut jonkun kunnon kansalaisen rullatuoliin loppuelämäkseen ja tehnyt muuta pahaa.

Kuulin myös kavereiltani juttua jostakin Jodesta, joka oltaisiin ammuttu jossakin edellisen tapahtumapaikan läheisyydessä. Jodelta kysyttiin:" Haluatko kuolla?" Johon Jode vastasi myöntävästi ja hänet sitten ammuttiin niin, että hänen aivonsa lensivät hänen tyttöystävänsä syliin. Ampuja ei saanut muuta kuin muutaman kuukauden ehdollista vankeutta ja koko tapahtuman kruunasi se, kun ampujan isä toteaa Joden vanhemmille heidän poikansa kuolemasta ja hänen poikansa vastuusta siihen:" No pojat ovat poikia." Heh eikös ole hassua.

Hupli teki mahdollisesti tyylikkäimmän murhan Suomen historiassa, hän ehkä toteutti kuuluisien natsilääkärien oppien mukaisesti ihmisen jäädyttämiskokeen.Natsien tekemässä kokeessa ihmisiä pidettiin pakkasessa alastomana niin kauan, kunnes he jäätyivät. Max tunnettuna uusnatsina saattoi ihailla näitä nerokkaita natsilääkärejä ja kännipäissään innoistui kenties tekemään jäädytyskokeen hörhöllä. Eikä älykäs Max lusinut päivääkään, koska keksi hassun tarinan tapahtuneesta.

30

5791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • romanien ystävä

      "Hupli teki mahdollisesti tyylikkäimmän murhan Suomen historiassa, hän ehkä toteutti kuuluisien natsilääkärien oppien mukaisesti ihmisen jäädyttämiskokeen.Natsien tekemässä kokeessa ihmisiä pidettiin pakkasessa alastomana niin kauan, kunnes he jäätyivät. Max tunnettuna uusnatsina saattoi ihailla näitä nerokkaita natsilääkärejä ja kännipäissään innoistui kenties tekemään jäädytyskokeen hörhöllä. Eikä älykäs Max lusinut päivääkään, koska keksi hassun tarinan tapahtuneesta."

      Taidat itsekkin ihailla natseja vai mitä? Minusta natsit ovat tosi tyhmiä. Niin no heillä on useimmiten jääneet koulut käymättä ja aivot ovat pehmentyneet liiallisen viinan juonnin takia. Sitä minä en voi ymmärtää miksi uusnatsi eivät voi hyväksyä toisten ihmisten erillaisuutta? Kaikkihan me ollaan samanlaisia Jumalan luomia ihmisiä vaikka jotkut meistä ovat ihonväriltään tummempia kuin toiset. Minun mielestäni rasisteille pitäisi antaa kunnon linnatuomioita.

      • Pekkala

        ja se on fakta. Heidän tekemät kokeet ovat lääketieteen kulmakivi, mutta heitä ei silti arvosteta. Uusnatseja en tunne ainoatakaan, mutta Max vaikutti älykkäältä huippu-urheilijalta, joka oli rohkea ja aatteellinen.


      • neiti

        olen samaa mieltä kanssasi nimimerkki romanien ystävä. Kaikki ihmiset ovat samanarvoisia ja heitä pitää kunnioittaa ihonväristä riippumatta!


    • heti ...

      Mee ny jumalauta hoitoon.Sähän keksit/haaveilet/fantasioit ihan sairaita asioita.Vittu kun tulisit vastaan,niin no kai oot niin reppanan paskiaisen näköinen ääliö,ettei viittis lyödäkkään sua.

      • Pekkala

        joka kiusaa meitä REKISTERÖITYJÄ nimimerkkejä rekisteröimättömillä nimimerkeillään. Pahinta kaikessa, aina samat jutut, aina sama "laatu".


      • JOHAN NYT ON....
        Pekkala kirjoitti:

        joka kiusaa meitä REKISTERÖITYJÄ nimimerkkejä rekisteröimättömillä nimimerkeillään. Pahinta kaikessa, aina samat jutut, aina sama "laatu".

        Rekisteröimättömällä nimimerkillä? Eipä ole sinullakaan itsestäsi kummoisia tietoja kuvasta puhumattakaan joten turha inistä. Toisekseen voisin todeta sinulla olevan fiksujakin kannanottoja mutta aina välillä tuntuu lähtevän ajatus harhailemaan


      • siis
        Pekkala kirjoitti:

        joka kiusaa meitä REKISTERÖITYJÄ nimimerkkejä rekisteröimättömillä nimimerkeillään. Pahinta kaikessa, aina samat jutut, aina sama "laatu".

        tässä mongolodipoliisi jonka nicin sain sulta.
        Ensinnäkin tunsin ton petskun helvetin hyvin
        ja vittu oli kiva nauraa kaverille niinkö.

        Poliisit ampu sen kun se heilu leikkipyssyn kanssa
        vesalassa,ja sattu olemaan helvetin hyvä tyyppi,
        mutta kun sä et edes tiedä mikä kaveri on kun tuskin tollasella nuijalla edes kavereita ole.

        Että nyt heilut poju heikoilla jäillä,älä puhu asioista, varsinkaan sellaisista mistä sulla ei ole pätkääkään tietoa,ja niinkuin täällä suurinosa
        on sitä mieltä että mene hoitoon niin taidat olla hoidon tarpeessa tavalla tai toisella.

        Ja älä yleistä tota kiusaa meitä,eihän täällä vittuilla kun sulle,mutta et näytä edes ymmärtävän sitä asiaa vitun idiootti.

        Ja tosta laadusta ja jutuista puheenollen,niin
        sulla ne samat jutut on jatkuvasti,ja laatu
        `naureskeltiin kun jätkä makas maassa kuolleena`
        niin mitäköhän se kertoo teikäläisen ÄO:sta.

        Että mieti mitä kirjottelet tänne!!!!!!


      • siis kirjoitti:

        tässä mongolodipoliisi jonka nicin sain sulta.
        Ensinnäkin tunsin ton petskun helvetin hyvin
        ja vittu oli kiva nauraa kaverille niinkö.

        Poliisit ampu sen kun se heilu leikkipyssyn kanssa
        vesalassa,ja sattu olemaan helvetin hyvä tyyppi,
        mutta kun sä et edes tiedä mikä kaveri on kun tuskin tollasella nuijalla edes kavereita ole.

        Että nyt heilut poju heikoilla jäillä,älä puhu asioista, varsinkaan sellaisista mistä sulla ei ole pätkääkään tietoa,ja niinkuin täällä suurinosa
        on sitä mieltä että mene hoitoon niin taidat olla hoidon tarpeessa tavalla tai toisella.

        Ja älä yleistä tota kiusaa meitä,eihän täällä vittuilla kun sulle,mutta et näytä edes ymmärtävän sitä asiaa vitun idiootti.

        Ja tosta laadusta ja jutuista puheenollen,niin
        sulla ne samat jutut on jatkuvasti,ja laatu
        `naureskeltiin kun jätkä makas maassa kuolleena`
        niin mitäköhän se kertoo teikäläisen ÄO:sta.

        Että mieti mitä kirjottelet tänne!!!!!!

        jossa poliisi ampui nuoren miehen (noin 20-vuotias) muistaakseni 1995 juuri Vesalassa? Muistan, että tapauksesta nousi suuri kohu ja minulle on jäänyt mieleen kuinka uhrin äiti ja nuorempi veli (muistaakseni 14-vuotias) seisoivat kukat kädessä siinä ampumispaikalla.


      • tää täpaus
        kahvitar kirjoitti:

        jossa poliisi ampui nuoren miehen (noin 20-vuotias) muistaakseni 1995 juuri Vesalassa? Muistan, että tapauksesta nousi suuri kohu ja minulle on jäänyt mieleen kuinka uhrin äiti ja nuorempi veli (muistaakseni 14-vuotias) seisoivat kukat kädessä siinä ampumispaikalla.

        oli sinänsä surullinen.koska petskulla oli leikkiase
        kädessä ja heilu sen kanssa sekasin kun seinäkello.

        No poliisithan tietysti tuli paikalle ja surutta
        lahtas haulikolla keskelle rintaa,koska ei `asetta`
        suostunut laskeamaan maahan,mutta ymmärrys poliiseja
        kohtaan meni täysin koska siinä tilanteessa,koska mahdollisuus oli,niin olis ampunu vaikka jalkaan.

        Ja tästä asiasta on spekuloitu sitä ja tätä,ja mä toivon että asiaa ei käsiteltäis ainaskaan täällä enää millään tavalla,vaan antaa petskun levätä rauhassa ja thats it!!!


      • kyllä
        tää täpaus kirjoitti:

        oli sinänsä surullinen.koska petskulla oli leikkiase
        kädessä ja heilu sen kanssa sekasin kun seinäkello.

        No poliisithan tietysti tuli paikalle ja surutta
        lahtas haulikolla keskelle rintaa,koska ei `asetta`
        suostunut laskeamaan maahan,mutta ymmärrys poliiseja
        kohtaan meni täysin koska siinä tilanteessa,koska mahdollisuus oli,niin olis ampunu vaikka jalkaan.

        Ja tästä asiasta on spekuloitu sitä ja tätä,ja mä toivon että asiaa ei käsiteltäis ainaskaan täällä enää millään tavalla,vaan antaa petskun levätä rauhassa ja thats it!!!

        sen miten lelu- ja oikean aseen voi sekoittaa toisiinsa jolloin poliisien täytyy ottaa huomioon se että kyseessä on oikea ase. Sitä vaan en näin entisenä kilpa-ampujana ymmärrä miksi poliisit käyttävät haulikkoa kohdehenkilöä vastaan. Kiväärithän on paljon tarkempia aseita jos joku halutaan tehdä toimintakyvyttömäksi. Kiväärillä jokainen vähänkin ammuntaa harrastanut pystyy vaikka ilman kiikaritähtäimiä osumaan vaikkapa käteen tai sääreen 150 metrin matkalta. Vastaavasti jos käytetään kiikaritähtäimiä niin huonompikikin ampuja pystyy eliminoimaan kohdehenkilön 300 metrin päästä haluamallaan tavalla aiheuttamatta liikaa vahinkoja. Haulikko taas on aseena lyhyeltäkin matkalta todella epätarkka haulisuihkun leviämisen vuoksi. Mutta asehan valitaan tehtävän mukaan. Jos haluaisin tappaa niin ottaisin haulikon, jos taas siististi tehdä vaarattomaksi niin ottaisin kiväärin.


      • Pekkala
        tää täpaus kirjoitti:

        oli sinänsä surullinen.koska petskulla oli leikkiase
        kädessä ja heilu sen kanssa sekasin kun seinäkello.

        No poliisithan tietysti tuli paikalle ja surutta
        lahtas haulikolla keskelle rintaa,koska ei `asetta`
        suostunut laskeamaan maahan,mutta ymmärrys poliiseja
        kohtaan meni täysin koska siinä tilanteessa,koska mahdollisuus oli,niin olis ampunu vaikka jalkaan.

        Ja tästä asiasta on spekuloitu sitä ja tätä,ja mä toivon että asiaa ei käsiteltäis ainaskaan täällä enää millään tavalla,vaan antaa petskun levätä rauhassa ja thats it!!!

        Petsku oli varmaan vuoden vitsi poliisien kahvipöydässä! Varmasti jokaisesta poliisien kahvipöydästä löytyi aina joku, joka alkoi mikki hiiri äänellä matkimaan Petskua:" Ei älä ammu" samalla, kun osoitti pienellä punaisella lasten vesipyssyllä itseään ohimolle. Kyllä kaikki muut poliisit varmasti nauroivat, ei enää nolompaa miestä olekkaan, kuin leikkipyssymies.
        Petsku oli ö-luokan rikollinen, josta oli pelkkää haittaa kunnon kansalaisille. Petskusta väännettiin vuosien ajan vitsiä, koska hän yritti ryöstää leikkipyssyllä taksin. Pelkkä ajatus hörhöstä, joka yrittää mikki hiiri äänellä ryöstää taksin jollakin punaisella vesipyssyllä saa minut nauramaan.


    • :::::::::::

      Mene hoitoon PEKKALA!Oot sairas!Tai pidä ees jotain linjaa jutuissas...Max sitä max tätä,ja sit löytyki joku muu ketä ihannoit!Lopeta ku et oo tosissas!!!!

      • Ois ampunu

        Kaikki vasenkätiset ja narkkarit ja työttömät ja mitä niitä on.
        No eihän se oikein ole ketään luuseria tappaa, mutta ikävää kun niihin laitetaan veromarkkoja ties kuinka, mutta ikinä niitä ei saa töihin.
        No ei raha kaikkea merkitse.
        Lusmuilkoon ja eläköön tyylillään, mutta joskus käy mielessä, että kait sillä Hitlerillä se lopullinen ratkaisu on ollut ymmärrettävää, vaikka eihän se syvemmin ajateltuna oikein ole riistää kenenkään henkeä.
        Kuka tietää vaikka Petskusta olisi tullut roskakuski tai muu hyödyllinen yksilö.


    • tai bandidos

      "Minulla oli tosi hauskaa, siinä väännettiin sellaista huumoria, josta minä nautin. Kaikkein hauskinta oli, kun poliisi tuli meiltä hekottelijoilta vaatimaan kunnioitusta vainajalle."

      Pekkala paljasti ettei ole kaikki palaset kohdillaan kun saa huvia kuolleista. Lääkääääriiit!!!!!!!!

      • Pekkala

        en ollut ainoa, meillä oli tosi hauskaa. Minulla on vieläkin erittäin hauskaa, kun muistelen tuota iloista tapausta. Kaiken kruunaa Petskulle annettu lempinimi, mitä nolompaa ei olekkaan, leikkipyssymies.
        Kyllä poliisitkin varmasti nauroivat oikein kunnolla, kun pääsivät leikkipyssymiehen lahtaamaan. Ei ole poliisien mielestä varmaan mitään hauskempaa kuin matkia jotakin hörhöä mikki hiiri äänellä:" Ei älkää ampuko" ja samalla osoitella punaisella pikku vesipyssyllä.


      • hirveesti naurattaa
        Pekkala kirjoitti:

        en ollut ainoa, meillä oli tosi hauskaa. Minulla on vieläkin erittäin hauskaa, kun muistelen tuota iloista tapausta. Kaiken kruunaa Petskulle annettu lempinimi, mitä nolompaa ei olekkaan, leikkipyssymies.
        Kyllä poliisitkin varmasti nauroivat oikein kunnolla, kun pääsivät leikkipyssymiehen lahtaamaan. Ei ole poliisien mielestä varmaan mitään hauskempaa kuin matkia jotakin hörhöä mikki hiiri äänellä:" Ei älkää ampuko" ja samalla osoitella punaisella pikku vesipyssyllä.

        kun valkotakkiset hakee,sitten meitä naurattaa
        kun pekkalaa kuskataan pehmustettuun huoneeseen.

        Sinä tässä olet iso vitsi,aika nolo tapaus sinänsä
        tai oikeesti sähän olet säälittävä ja onko nolompaa
        olla säälittävä ressukka joka nallea öisin kainalossaan pitää kun pelkää mörköjä!!!


      • Pekkala
        hirveesti naurattaa kirjoitti:

        kun valkotakkiset hakee,sitten meitä naurattaa
        kun pekkalaa kuskataan pehmustettuun huoneeseen.

        Sinä tässä olet iso vitsi,aika nolo tapaus sinänsä
        tai oikeesti sähän olet säälittävä ja onko nolompaa
        olla säälittävä ressukka joka nallea öisin kainalossaan pitää kun pelkää mörköjä!!!

        tosin jälleen kerran eri rekisteröimätön nimimerkki.
        Noloudesta ja hulluudesta tulikin mieleeni Petskun äiti. Televisiosta tuli ohjelma "Vesalan nuoret" tai joku vastaava. Siinä oli Petskun äiti, joka sai jatkuvasti raivo/itkukohtauksia, joissa hän hulluuden riivaamana itki ne tappoivat mun pojan. Totuus kuitenkin olisi ollut tuon naisen mielenterveydelle parempi. Totuus on se, että Petsku oli täysin arvoton olento, jota ei kenenkään kannata surra. Ihminen, joka yrittää leikkipyssyllä ryöstää taksin ja hyppää kunnon kansalaisen selän päälle niin, että hän joutuu rullatuoliin loppu eämäkseen, ei ole minkään arvoinen.
        Ai niin, olihan Petskusta paljon iloa, nimittäin vitsinä vuosikausiksi. Vuosikymmenen paras vitsi oli leikkipyssymies ja kyllä poliisit nauravat varmasti tänä päivänäkin, kun he vääntävät leikkipyssy kädessä mikki hiiri äänellä:" Älkää ampuko, olen Petsku leikkipyssymies."


      • olet...
        Pekkala kirjoitti:

        tosin jälleen kerran eri rekisteröimätön nimimerkki.
        Noloudesta ja hulluudesta tulikin mieleeni Petskun äiti. Televisiosta tuli ohjelma "Vesalan nuoret" tai joku vastaava. Siinä oli Petskun äiti, joka sai jatkuvasti raivo/itkukohtauksia, joissa hän hulluuden riivaamana itki ne tappoivat mun pojan. Totuus kuitenkin olisi ollut tuon naisen mielenterveydelle parempi. Totuus on se, että Petsku oli täysin arvoton olento, jota ei kenenkään kannata surra. Ihminen, joka yrittää leikkipyssyllä ryöstää taksin ja hyppää kunnon kansalaisen selän päälle niin, että hän joutuu rullatuoliin loppu eämäkseen, ei ole minkään arvoinen.
        Ai niin, olihan Petskusta paljon iloa, nimittäin vitsinä vuosikausiksi. Vuosikymmenen paras vitsi oli leikkipyssymies ja kyllä poliisit nauravat varmasti tänä päivänäkin, kun he vääntävät leikkipyssy kädessä mikki hiiri äänellä:" Älkää ampuko, olen Petsku leikkipyssymies."

        Joo tosiaan oli varmaan lähes yhtä arvoton olento kuin sinä,pois lukien sairaalloinen kirjoittelu/ihannointi tällä palstalla.Muutahan kerrankin päivärutiinisia ja lähde Lauantaina noita-asussa trulliksi.Sinä olet todellinen OLENTO.


      • näytä ymmärtävän
        Pekkala kirjoitti:

        tosin jälleen kerran eri rekisteröimätön nimimerkki.
        Noloudesta ja hulluudesta tulikin mieleeni Petskun äiti. Televisiosta tuli ohjelma "Vesalan nuoret" tai joku vastaava. Siinä oli Petskun äiti, joka sai jatkuvasti raivo/itkukohtauksia, joissa hän hulluuden riivaamana itki ne tappoivat mun pojan. Totuus kuitenkin olisi ollut tuon naisen mielenterveydelle parempi. Totuus on se, että Petsku oli täysin arvoton olento, jota ei kenenkään kannata surra. Ihminen, joka yrittää leikkipyssyllä ryöstää taksin ja hyppää kunnon kansalaisen selän päälle niin, että hän joutuu rullatuoliin loppu eämäkseen, ei ole minkään arvoinen.
        Ai niin, olihan Petskusta paljon iloa, nimittäin vitsinä vuosikausiksi. Vuosikymmenen paras vitsi oli leikkipyssymies ja kyllä poliisit nauravat varmasti tänä päivänäkin, kun he vääntävät leikkipyssy kädessä mikki hiiri äänellä:" Älkää ampuko, olen Petsku leikkipyssymies."

        sitä asiaa että nämä eivät ole nimimerkkejä,vaan
        jatkoa lauseelle.Mutta minkä sille voi jos apuluokan oppimäärällä ei moista ymmärrä.Katsos ensin pitää
        oppia ymmärtämään lukemansa ja sitten vasta vastata
        niihin

        Mutta sun ÄO:lla ei paljon juhlita, ressukka!!


      • Pekkala
        näytä ymmärtävän kirjoitti:

        sitä asiaa että nämä eivät ole nimimerkkejä,vaan
        jatkoa lauseelle.Mutta minkä sille voi jos apuluokan oppimäärällä ei moista ymmärrä.Katsos ensin pitää
        oppia ymmärtämään lukemansa ja sitten vasta vastata
        niihin

        Mutta sun ÄO:lla ei paljon juhlita, ressukka!!

        ne ovat nimimerkkejä, joilla jatkat aloittamaasi lausetta. Eli käytät jatkuvasti eri nimimerkkejä, jotka ovat osa lausekokonaisuutta.
        Ehkä ymmärrät, ehkä et, mutta omituinen tuittupää varmasti olet.


      • mongoloidipoliisi
        Pekkala kirjoitti:

        ne ovat nimimerkkejä, joilla jatkat aloittamaasi lausetta. Eli käytät jatkuvasti eri nimimerkkejä, jotka ovat osa lausekokonaisuutta.
        Ehkä ymmärrät, ehkä et, mutta omituinen tuittupää varmasti olet.

        katsos alat näköjään kehittymään,ei uskoisi
        mutta eikun hyvää pääsiäistä vaan sullekkin.

        Otahan rauhallisesti,sulla vaan näköjään on omituinen huumorintaju,mutta minkä minä sille voin,
        meitä on moneen junaan ja sillä selvä.


    • Mitäs hienoa tossa on - idi...

      Jäädytä munas!

    • kyllästyttää

      laittaa sinusta viestiä tuonne ylläpidolle että kävisivät vähän lukaisemassa hulluja kirjoituksiasi. Kai tällä palstalla joku sivistystaso sentään pitää olla ja sinä olet riman alitus. Ihmettelen kyllä suuresti että miten sinä sieltä mielisairaalasta voit jatkuvasti päästä netin äärelle?? Tätä se hullujen hoito on tänä päivänä! Ei kun kunnon veronmaksajien rahoja vaan tuhlataan sinun kaltaisiesi psykopaattien hyysäämiseen ja annetaan hullujen huoneellakin tietokoneet käyttöön yms. Lääkkeissä sitten pihdataan kun "ei saa ylilääkitä!" Sinullahan on lääkityskin ihan selvästi päin persettä. Oletko peräti Niuvassa? No, sieltä et onneksi pääse aivan heti siviiliin.

    • mdb

      Minusta koko Pekkalan pätkä oli kirjoitettu mustalla ironialla, tai sitten minä olen myös lääkityksen tarpeessa..

      Ja jos Pekkalan tyyli vituttaa muita, niin minun mielestäni hän kirjoittaa täysin ulkopuolisen näkökulmasta, silloin usein puuttuu kunnioitus - jopa vainajia kohtaan.

      Toisaalta.. jos Pekkala oikeasti on pitänyt hauskaa asioiden kustannuksella huumorintajunsa ollessa ns. musta niin mitä sitten.. Kunhan ei itse ota esimerkkiä tekojen muodossa.

      Elämässä kun on joskus aika surrealistisia hetkiä..

      • joo..,

        siitä samalle hoito-osastolle Pekkalan kanssa.


    • joku..

      tunnistaa ton hullun ja hoitelee pois p..ä

      • Pekkala

        hoitelee pois pölä?
        En ymmärrä mitä tarkoitat, tuo oli vain veikkaukseni, koska p:n ja ä:n välissä on vain kahdelle kirjaimelle paikka, niin sanasta ei kovin kummoista voi tulla.


      • niin puhutaan..
        Pekkala kirjoitti:

        hoitelee pois pölä?
        En ymmärrä mitä tarkoitat, tuo oli vain veikkaukseni, koska p:n ja ä:n välissä on vain kahdelle kirjaimelle paikka, niin sanasta ei kovin kummoista voi tulla.

        Niin,se sitten paljastui,sinun salaisuutesi.Eli Jammu on biologinen isäsi.Salaisuudet ei pysy loputtomiin.


      • kun..
        Pekkala kirjoitti:

        hoitelee pois pölä?
        En ymmärrä mitä tarkoitat, tuo oli vain veikkaukseni, koska p:n ja ä:n välissä on vain kahdelle kirjaimelle paikka, niin sanasta ei kovin kummoista voi tulla.

        joku sinut tunnistava ymmärtää.


      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      38
      2963
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      11
      2011
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1463
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1355
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1321
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1231
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1151
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1085
    9. 22
      1047
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1044
    Aihe