Hei kaikille.
Osaisko joku kertoa minulle kyseisestä astiastosta jotain...
Eli. Epiag D.F. carlsbad 1804 luvulta ja czechslovakia.valkoinen pohja kuvio on että on kukkasia ja heiniä ja ohra ja toisella reunalla on siniä lumpeita.
Haluaisin tietää kovasti kuseisen astiaston arvoa tänä päivänä kun olen kuullut että on 1400€ ja 200€...aika kova arvoväli.tai jos joku vois kertoa mistä vois kysellä
kiitos vastanneille.
APUA
4
1564
Vastaukset
- Jäitä hattuun
Lukaisepa historiaasi uudemman kerran. Tshekkoslovakia perustettiin 1918.
1950-luvun (hyvällä tuurilla) astiastoilla ei paljon juhlita.- =;=
näin se vaan on kun on astiaston pohjas merkinnät ja yksi "insinööri"sanoi että niitä on valmistettu ja on todella harvinainen... et silleen ja jäät pois hatusta...
- Lissu
Googleta vaikka epiag DF tai carlsbad porcelain ja saat hiukan perustietoa. Nopeasti sieltä kurkattuna voisi olla että 1804 ei olekaan valmistusvuosi vaan valmistusnumero. Mutta lue tarkkaan, voi olla toisinkin, Carlsbadin alueella on posliiniastioita tehty jo 1700-luvun lopulla.
- Suskuko
Onkohan tästä selvinnyt mitään aloittajalle? Meilläkin astiasto missä sama merkintä, mutta mistään en löydä vastaavanlaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477