Pyykkääminen yöllä

pyykkituvassa

Asumme kerrostalon toisessa kerroksessa. Pyykkitupa on makuuhuoneemme alapuolella. Muutaman kerran olen kuullut selvästi, kun pesukone linkoaa 11-12 välillä illalla, olen herännyt siihen. En tiedä kuuluuko asia minulle, mutta olen kieltämättä miettinyt, että pyykkääköhän joku salaa yöllä, ts. jättää tupamaksut maksamatta. En ole viitsinyt käydä katsomassa, onko merkitty listaan.

11

2118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siihen

aikaan pestä pyykkiä,järkikin jo sanoo.ilmoita eteenpäin asiasta.

• ...sama harrastus

Aloittaa pyykinpesun n. klo 23 joka ilta. Muija kotona kaiket päivät, mutta eipä näytä ehtivän muulloin.

Sitten kuulin, että LUULEVAT säästävänsä, kun pyykkäävät yöllä. Mitään yösähköä eivät ole asuntoonsa hommanneet, mutta ovat fiksuina kuulleet jostain, että yöllä pyykkääminen on halvempaa.

Voi perkele, voiko enää turhemmalla naapureita piinata...

• jaksaa siihen

kellonaikaan vielä tehdä kotiaskareita, eihän?
        Meikäläiset yleensä jo menee nukkuun n. 10 aikoihin.
        Toisilla se päivärytmi on erilainen, me ollaan töissä päiväajan
        ja pyykit sitten pestään samaan
        aikaan kun ruoka valmistuu.
        Ei mitään myöhäsiä iltahommia.

• asialla..

Yöpyykkäri.

• A.riel

Se on voinu äänittää linkoomisen ääntä ja vieny kajarit pyykkitupaan.Se on voinu käydä soittamassa sitä äänitettä yöllä kajarit täysillä.Se saa sut luulemaa että se joku pyykkää sielä yöllä.Se ei laita nimeä listaan eikä maksa koska se on sen tsoukki.Varmaa nauraa partaansa kun otit tosissaa,

• sama ongelma

"Hauska" kuulla, että muillakin on samanlaisia ongelmia naapureidensa kanssa. Itselläni ongelmapyykkääjä asuu seinän takana. Kone linkoaa harva se ilta puolen yön aikaan ja välillä olen herännyt siihen jytinään neljältä aamuyöllä: naapuri on tullut ilmeisesti baarista kotiin ja pistänyt koneen pyörimään. Ei ole ihan ongelmaton tapaus tämä muutenkaan. Sitten ihmettelee, kun näytän siltä että voisin purra siltä pään irti.

• make

Taidatte olla herkkäunisia kun heräätte pyykkikoneen ääniin. Ymmärrän toki, että on ikävä herätä jonkin häiriön takia kesken unien. Meillä pesukone pyörii useasti kello 5 aamulla, joskus aiemminkin ja se sijaitsee aivan makuuhuoneen seinän takana, enkä minä siihen oikeastaan koskaan herää. Pyykkituvissa taitaa olla isommat koneet, joten ääntäkin varmasti lähtee enemmän. Ensi kerralla kun heräät, menet katsomaan ja valittamaan pyykkääjälle.

• pyykkituvassa

Pyykkituvan koneessa on iso ääni, mutta se on sivuseikka. Kerrotakoon kuitenkin, että kun muutimme tähän, niin vei kauan tajuta, mistä se outo ääni kuuluu, päivälläkin, kunnes tajusimme, että asumme pyykkituvan yläpuolella ja se on se pesukone.
        Ihmettelen vain, kun talossa asuu enimmäkseen eläkeläisiä, jotka ovat pyykkituvan ahkeria käyttäjiä, että miksi kukaan haluaa yöllä pyykätä. Kerran ymmärtäisi että on sattunut joku oksennustauti vaikkapa ja pitää saada puhdasta, mutta kun sitä sattuu silloin tällöin. Työssäkäyvillä on enimmäkseen omat pesukoneet, enimmäkseen nuo mummot tuolla ramppaavat. Itse en pesutupaa käytä koskaan.

• en koskaan
        pyykkituvassa kirjoitti:

Pyykkituvan koneessa on iso ääni, mutta se on sivuseikka. Kerrotakoon kuitenkin, että kun muutimme tähän, niin vei kauan tajuta, mistä se outo ääni kuuluu, päivälläkin, kunnes tajusimme, että asumme pyykkituvan yläpuolella ja se on se pesukone.
        Ihmettelen vain, kun talossa asuu enimmäkseen eläkeläisiä, jotka ovat pyykkituvan ahkeria käyttäjiä, että miksi kukaan haluaa yöllä pyykätä. Kerran ymmärtäisi että on sattunut joku oksennustauti vaikkapa ja pitää saada puhdasta, mutta kun sitä sattuu silloin tällöin. Työssäkäyvillä on enimmäkseen omat pesukoneet, enimmäkseen nuo mummot tuolla ramppaavat. Itse en pesutupaa käytä koskaan.

Kylläpä on ongelmaa siunaantunut kerrakseen. Jos siellä vaikka kummitukset pyykkäilee lakanoitaan öiseen aikaan.

Ei sillä että olisin kateellinen tai muuta, mutta jos minun yläkerran naapuri vaikka pyykkäisi joka ikinen ilta alkaen klo22 eikä naisi, niin että paukkuu, niin olisin ihan tyydytetty minäkin. Pyykinpesu öiseen aikaan on kielletty, ja siitä voi nostaa vaikka miten kovan haloon, jos on tarve, mutta naimista kerrostalossa ei ole säädelty mitenkään. Turha laittaa taloyhtiölle valituksia että naivat liian kovalla rytinällä.
        Toivottavasti en koskaan sairastu henkisesti ja ala luulla yläkerrasta kuuluvaa ääntä paniikkiin joutuneen oman sydämeni ääneksi.

Lapset havahtuivat uniltaan eilen illalla, kuuntelivat muuten hiljaista kotia. Yläkerran tömps-tömps- ihmetytti, kysyivät mitä tuolla tapahtuu. Jotain ihme ramppaamista, sanoin.
        Jos se olisi vaikka pesukone/linko, niin olisi ihan ymmärrettävää, mutta sanoa lapsille että yläkerran setä ja täti siellä pitää toisiaan hyvänä kuulostaa omituiselta siihen meteliin nähden.

• tätä!!

että taas puututaan toisten asioihin.

• juoruilu!!

Just tätä!! että taas puututaan toisten asioihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3101
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1590
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1442
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      89
      1349
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1304
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      152
      1219
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      999
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      912
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      793
    Aihe