Hämmentävää... Näin uutena Saabistina täytyy kysellä typeriä välillä. Onko noin, ettei Saabbini ilmastointi (manuaali) toimi ollenkaan, kun ulkolämpötila alittaa 0 C:tä? Ohjekirjassahan näin lukee. Tämä on ensimmäinen autoni, jossa on ilmastointi, joten kysymys saattaa olla todella naurettava. Mutta on myöskin ensimmäinen Saabini, joten tästä se lähtee!
Saab 9-3 ilmastointi
3
1023
Vastaukset
- NG900 -94
Ei ilmastointi pakkasen puolella toimi missään autossa. Monesti raja on säädetty paljon ylemmäksi, tyypillisesti noin 7°C:een.
Pakkasella ongelmia kaksi, 1. kondenssiveden jäätyminen järjestelmään ja 2. jossakin tulee vastaan kylmäaineen höyrystymisraja.
Eihän pakastimien koneistotkaan pakkasessa toimi, kylmäaine taitaa tätänykyä olla sama kummissakin laitteissa. - JJ
Jos en ihan väärin muista ni vm.2000 9-3:ssa on raja 4-astetta, ja tosiaan kondensivesi jäätys ja putket menis tukkoon jne.
- liukku
Minulla on vanhempo saab 9-3 ja siihen tehtiin keväällä huolto,kun ei toiminut ilmastointi kunnolla.Sen jälkeen ei toiminut ollenkaan.Menin huoltoon takaisin ja sanoivat,että siellä on vuoto putkessa.Nyt tuli 351€ lasku lisää kevääseen parin sadan euron laskuun.Tuntuu,että rahastetaan! :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882