J.B. J.B. Apartementos, Puerto Rico

Kanarian loma

Tultiin just Gran Canarialta Puerto Ricosta. Majoitus oli Tjäreborgin kautta Hotel Apaetmentos J.B:ssä. Älkää hyvät ihmiset tehkö samaa virhettä! Isoja torakoita ja muita olentoja enemmän kuin lääkäri voi määrätä, hotelli täysin tanskalaisille suunnattu kylttejä ja tiedotteita myöten...suomalainen sai välinpitämättömältä henkilökunnalta todellakin tuntea olevansa toisen luokan asiakas ensisijaisen matkanjärjestäjän tanskalaisiin verrattuna...yms. yms. Ja tätä kaikkea mainostettiin hyvin hoidetuksi parempitasoiseksi ja suosituksi hotelliksi. Eikö suomalainen raha kelpaa siinä missä muukin? Huh, ei enää koskaan!

10

2443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Clara

      Torakat kyllä taitavat kuulua siellä päin pakollisiin "luontaisetuihin". Mutta muuten on kyllä samoja fiiliksiä tosta Puerto Ricon J.B:stä sun kanssa. Olen myös käynyt kerran ja se kerta oli myös viimeinen.

    • aok

      Voi ei! jos hotelli mainitaan hyvin hoidetuksi,ei kyllä torakoita pitäisi olla, itse olen aina kiinnittänyt huomion "hyvinhoidettuun" ja olen olettanut että on suhtkoht hyvä hotelli eikä mikään torakkapesä. kiitos kun ilmoitit ,kyseinen hotelli joutuu minun mustalle´listalle.

    • taikaduu

      Puerto Azul Ricossa oli todella hyvä hotelli, eikä torakan torakkaa näkynyt. Suosittelen! :)

    • Tirlittan

      Olen samaa mieltä kanssanne matkan maksaneen kuluttajan oikeudesta saada rahoilleen vasinetta. Harmi, että teillä hotelli J.B:ssä palvelu oli noin kurjaa. Kallis lomahan siitä pilalle menee. Matkanjärjestäjän tulisi mielestäni korjata asia paikanpäällä, esim. tarjoamalla muuta majoitusta. Terkuin, kohtalotoverit.

    • Mihin luottaa

      Näin kuvataan hotellia esitteessä J.B. Hyvinhoidettu, hyvätasoinen ja suosittu hotelli sijaitsee korkealla rinteessä, tämä on harhaan johtavaa, hyvinhoidettu?????. tämän perusteella luusisin että olisi hyvä.

    • suvi

      Onneks on tälläinen keskustelupalsta, jossa kerrotaan hyvät ja huonotpuolet. Kun olen löytänyt sopivan hotellin, kurkkaan täältä mitäköhän mieltä siitä ollaan,ja niistä sitten yritän tehdä johtopäätöksen.
      Hyvää kesää kaikille ja onnistuneita matkoja.

    • maukka

      Itse tulin juuri lauantaina samasta JB:stä ja yhden torakan näin, ja kyllä hotellin henkilökunta oli aivan jees, luulen että oma käyttäytyminen vaikuttaa hyvinpaljon asiaan (muutkin suomalaiset samaan aikaan ko. hotellissa oli myös tyytyväisiä)
      Hotelli esitteessä mainitaan että hotelli on kyllä hieman kulunut...
      Meillä oli määrittämätön majoitus ja sinne päästiin. saatiin kaksio isolla terassilla ja omalla 3haaraisella palmulla ja ihan kivat näköalat. Kerran jouduttiin vaihtamaan huoneistoa, kylläkin paremmin varusteltuun kaksioon: amme, tupla lavuaarit, kahvinkeitin, leivänpaahdin, videot mikroaaltouuni, ei yhtään pöllömpi kämppä

      • maukka

    • tpimpoe

      No joka tapauksessa maaliskuun lopussa majoitumme kyseiseen hotelliin 2 viikoksi.

    • Rahat_hukkaan

      Otan osaa tpimpoe...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3300
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2514
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1813
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1757
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1620
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1476
    Aihe