Pellopuulle uusi halli

Mitä mieltä

On se vain mukava ku rikas Pellon kunta antaa rahastoistaan selevää suomen rahhaa ja tukee paikallisia köyhiä yrittäjiä. Ettei tartte ite yrittäjän ottaa riskiä vaan rakentaa kaikki valamiiksi. Kunnan tilinpäätös on n. 1 500 000 euroa tappiolla ja, mutta mitä se haittaa. Eihän nole ku lukuja. Tämmösiä kunnanhallitus suunnittelee. Mithän ootta mieltä.

7

1234

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei tule

      Toivottavasti kunta ei rakenna hallia. Velkaa on turha ottaa kun veronmaksajat vähenee joka vuosi.

    • Armas

      taitaa taas vejättää kunnanpamppuja 100-0. Mikäli entiset merkit pittää paikkansa, niin halli nousee perskärpästen tuella. Siinä ei kunnan velkamäärä ja muut paina mitään. Köyhää yritystä ja siihen sijoittaneita pohattoja kun pitää jeesata.
      Onhan se aikamoista maailmanlopun meininkiä, mutta tyypillistä Pellolle. Toiset saa mennä konkkaan, toisten toimintaa pönkitetään kunnan veromarkoilla. Kun osaa tarpeeksi härksisti pyytää, niin saa. Onko toiminta oikein ja reilua, se on aivan eri juttu.

      • kyläläinen

        Älkää te Armasta mollatko. Se on pitäny Pelloa virkeänä vuosikymmeniä.
        Montakos firmaa on Arhmaan jäljiltä tehny konkurssin? Ei yhtään! Pellopuu on nyt hyvissä käsissä.


    • Tarkkis

      ... antaa Armhaan kuntaa kurjistaa. On se niinki, että soon tottunu toisten nälälä ittekki elähmään :(

      Mutta kh:lle pisteet. Teknisten puh.johtaja (tajunnan puutetta) meinas sokkona lisätä mestareita. Oiskhaan enneminki aika harkita työjärjestelyjä tekn.toimistossa tai vaikkapa sitä kuntayhteistyötä ekkana!?

    • mutta

      Pellopuun entisen omistajan edustaja sentäs "ymmärsi" vastustaa kuntapottia - no ossaattako sanoa syyn ???

      • Eiosata

        Kerro??


    • sulle-mulle kommunismia

      Pellopuupää-halli on Pellon "meijeri". (vrt. Ylitorniossa harrastettu sulle-mulle-toiminta ja yrittäjäriskien taikominen veronmaksajien kukkarosta katettavaksi)

      Mulla on semmoinen käsitys, että aika moni Kepulista puolueeseen kuuluun vain sen vuoksi,että kuvittelee pääsevänsä paremmille paikoille kun yhteisestä laarista jaetaan mannaa sulle-mulle-tasajaolla ja muille ei mitään.

      Ei pidä ihmetellä, ettei sellaisessa kunnassa väki viihdy, missä menetellään noin "tasapuolisesti".

      Niin se vaan lähti se lääkärinainenkin, joka tuli etelästä miehensä kanssa Pelloon "viihtymään". Jaksoi sinnitellä useamman vuoden, joten yrityksen puutteesta ei voi syyttää. Osti talot ja kaikki. Mutta niin vaan joutui tappionsa vuosi sitten myöntämään ja lähtemään. Pellossa asiat hoitaa Mafia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4603
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe