Pellopuulle uusi halli

Mitä mieltä

On se vain mukava ku rikas Pellon kunta antaa rahastoistaan selevää suomen rahhaa ja tukee paikallisia köyhiä yrittäjiä. Ettei tartte ite yrittäjän ottaa riskiä vaan rakentaa kaikki valamiiksi. Kunnan tilinpäätös on n. 1 500 000 euroa tappiolla ja, mutta mitä se haittaa. Eihän nole ku lukuja. Tämmösiä kunnanhallitus suunnittelee. Mithän ootta mieltä.

7

1311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei tule

Toivottavasti kunta ei rakenna hallia. Velkaa on turha ottaa kun veronmaksajat vähenee joka vuosi.

• Armas

taitaa taas vejättää kunnanpamppuja 100-0. Mikäli entiset merkit pittää paikkansa, niin halli nousee perskärpästen tuella. Siinä ei kunnan velkamäärä ja muut paina mitään. Köyhää yritystä ja siihen sijoittaneita pohattoja kun pitää jeesata.
      Onhan se aikamoista maailmanlopun meininkiä, mutta tyypillistä Pellolle. Toiset saa mennä konkkaan, toisten toimintaa pönkitetään kunnan veromarkoilla. Kun osaa tarpeeksi härksisti pyytää, niin saa. Onko toiminta oikein ja reilua, se on aivan eri juttu.

• kyläläinen

Älkää te Armasta mollatko. Se on pitäny Pelloa virkeänä vuosikymmeniä.
        Montakos firmaa on Arhmaan jäljiltä tehny konkurssin? Ei yhtään! Pellopuu on nyt hyvissä käsissä.

• Tarkkis

... antaa Armhaan kuntaa kurjistaa. On se niinki, että soon tottunu toisten nälälä ittekki elähmään :(

Mutta kh:lle pisteet. Teknisten puh.johtaja (tajunnan puutetta) meinas sokkona lisätä mestareita. Oiskhaan enneminki aika harkita työjärjestelyjä tekn.toimistossa tai vaikkapa sitä kuntayhteistyötä ekkana!?

• mutta

Pellopuun entisen omistajan edustaja sentäs "ymmärsi" vastustaa kuntapottia - no ossaattako sanoa syyn ???

• Eiosata

Kerro??

• sulle-mulle kommunismia

Pellopuupää-halli on Pellon "meijeri". (vrt. Ylitorniossa harrastettu sulle-mulle-toiminta ja yrittäjäriskien taikominen veronmaksajien kukkarosta katettavaksi)

Mulla on semmoinen käsitys, että aika moni Kepulista puolueeseen kuuluun vain sen vuoksi,että kuvittelee pääsevänsä paremmille paikoille kun yhteisestä laarista jaetaan mannaa sulle-mulle-tasajaolla ja muille ei mitään.

Ei pidä ihmetellä, ettei sellaisessa kunnassa väki viihdy, missä menetellään noin "tasapuolisesti".

Niin se vaan lähti se lääkärinainenkin, joka tuli etelästä miehensä kanssa Pelloon "viihtymään". Jaksoi sinnitellä useamman vuoden, joten yrityksen puutteesta ei voi syyttää. Osti talot ja kaikki. Mutta niin vaan joutui tappionsa vuosi sitten myöntämään ja lähtemään. Pellossa asiat hoitaa Mafia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1914
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1266
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      53
      1145
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      852
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe