aluetta?? Millaisia ihmisiä asuu tuolla? Perheitä? Opiskelijoita? Eläkeläisiä? Juoppoja? :D siis noin karkeasti sanottuna.. Kaikki jutut tarpeen.
mitä hyvää ja huonoa alueessa?
INKILÄNMÄKI
36
13680
Vastaukset
- tiiä häntä
Kyllähän siel assuu monenmoista ihmislasta, tai voip sitten olla et ei asu, tiiä häntä.
- alueita...
Jos puhutaan siitä mäen päällä olevasta kerrostaloalueesta niin aika ikävä 70-luvun betonislummi se on. Ei lukeudu kaupungin parhaisiin.
Jos suunnittelet Kuopioon muuttoa, ovat hyviä alueita mm. Niirala, uusi Saaristokaupunki ja Kettulanlahti. Puijonlaaksokin on parempi. - ............
Ihan tavallista porukkaa. Riippuu varmasti, talosta (vrt. vuokra/omistus). On hyvämaineisia omistuskerrostaloja sekä ei-niin-hyvämaineisia vuokrataloja. Tosin tällä hetkellä en varsinaisesti tiedä noista vuokrataloista, niitä on paljon remontoitu joskus viime vuosikymmenen aikaan, jolloin varmasti asukkaatkin "siistiytyivät".
Ei todellakaan mitään "slummia", 70-luvun kerrostaloja kylläkin.
Ihan rauhallista aluetta yleisesti ottaen. Lenkkipolut ja laskettelurinne ihan vieressä, hyvät yhteydet niin keskustaan kuin pohjoiseen naapuriimmekin. Ja kohta, jos tänne saadaan Lidl ja Citymarket, niin sitten isot kaupatkin on lähellä.- hemuliini
http://www.kuopionkaupunginosat.fi/index.php?id=48
kokeilepas katsella tuolta millasta seutua se on...! itse ihan tykkäsin,mut niinhän se menee et toinen tykkää äidistä,toinen tyttärestä.. - slummi
hemuliini kirjoitti:
kokeilepas katsella tuolta millasta seutua se on...! itse ihan tykkäsin,mut niinhän se menee et toinen tykkää äidistä,toinen tyttärestä..Kovasti silmään kävi tuo maininta slummista. Kirjoittaja ei varmaankaan asu siellä. Hyvä alue asustaa ja jos vielä vertaa hintaa ja laatua sekä alueella olevat palvelut ei liene valittamista. Mielummin paljon korkeammalla kuin ihan maan tasalla. Voisi olla vaikka Inkilänmäen motto. Tervetuloa vaan joukkoon! Ja vilkaise edellisen kirjoittajan linkki.
- kikki
slummi kirjoitti:
Kovasti silmään kävi tuo maininta slummista. Kirjoittaja ei varmaankaan asu siellä. Hyvä alue asustaa ja jos vielä vertaa hintaa ja laatua sekä alueella olevat palvelut ei liene valittamista. Mielummin paljon korkeammalla kuin ihan maan tasalla. Voisi olla vaikka Inkilänmäen motto. Tervetuloa vaan joukkoon! Ja vilkaise edellisen kirjoittajan linkki.
Muuten ihan hyvä alue mutta mitä tarkoitat palveluilla, niitähän juuri ei ole.
- Anonyymi
hemuliini kirjoitti:
kokeilepas katsella tuolta millasta seutua se on...! itse ihan tykkäsin,mut niinhän se menee et toinen tykkää äidistä,toinen tyttärestä..Sano sille mustalaisia onko heitä siellä
- on Inkilänmäellä
- ...
Tais olla ensimmäinen tapaus sitten viime vuosi sadan.. Taitaa tapahtua muilla asuntoalueilla näitä juttuja paljon useammin. No mut yleisesti rauhallinen alue ja lyhyt matka Kuopion keskustaan.
- ossi
... kirjoitti:
Tais olla ensimmäinen tapaus sitten viime vuosi sadan.. Taitaa tapahtua muilla asuntoalueilla näitä juttuja paljon useammin. No mut yleisesti rauhallinen alue ja lyhyt matka Kuopion keskustaan.
rauhallinen paikka asua. palveluita alueella ei ole riittävästi esim. pankkiautomaattia ei ole. kerrostalot ovat täällä ruman näköisiä, voi johtua siitä kun olen muuttanut toiselta paikkakunnalta tänne.
- TTV*
Noh, asuin melkein vuoden inkilänmäellä ja siihen mahtui sekä hyviä että huonoja puolia! Ensinnäkin plussaa oli kauppa jonne pääsi helposti ja koiran kanssa lenkkeily mahdollisuudet. Huonoa oli taas talossani asuva kyylä joka vahti tekemisiäni koko ajan!! Onneks pääsin pois... Se teki asumisestani tuskallista kun joka asia vieritettiin minun syyksi vaikka juuri tuskin lainkaan olin päivisin kotona...
- Mirjis
Olen muuttamassa juuri pois nykyisestä asunnostani uskomattomien naapurivalittajien vuoksi. Jos vain pystyt, niin voitko kertoa, onko tämä henkilö Inkilänmäentie 18:sta? olen itse menossa sinne asuntoa katsomaan, ja en todellakaan haluaisi uutta sellaista naapuria!
- rubiikki
peka pub rulez
- lama
En tiedä minkälainen inkilänmäki on tänä päivänä, mutta lapsuuteni (90-luvun alku) vietin siellä. Ei todellakaan mikään paikka kasvattaa lapsia. Narkkareita ja juoppoja. Lasten leikkipuistot hajotettu, poltettu ja kustu. Lähimetsät täynnä öljytynnyreitä, autonrenkaita ja roskaa, lasinsiruja yms. paskaa. Pieninä poikina kivitimme autonromujen ikkunoita hajalle kun ei muita leikkipaikkoja ollut. Vähän niinku ois asunu entisellä kaatopaikalla... naapurin narkki hakkas ikkunoita paskaks paljaalla nyrkillä ja veti rappukäytävän seinät vereen.. ihmiset kusi ja pasko rappukäytäviin ja viereinen talo poltettiin, mutta nykyään varmaan ihan normi lähiö! :D
- Deebolz
Taidettiin asua samassa talossa!
- Anonyymi
Voin uskoa
- reiskat joraa
Denalanmäkihän se on nykyään. Inkiläntiellä on hörhöjen/asunnottomen tukitalot ja alhaalla Lidlin takana Patakukkulalla on täysjuoppojen/narkkien ns.märkäpää.
- Deebolz
En tajua mistä tuo Patakukkula nimitys tulee tuolle iät ja ajat olleelle juoppohoitolalle, Patakukkulahan oikeasti sijaitsee keskellä Inkilänmäkeä ja on alueen korkein kohta. Kukkulan päällä iso kivi josta nimi "pata".
- tyytyväinen
Itse olen asunut Inkilänmäellä lähes koko elämäni. Ylhäällä ja alhaalla mäkee. Olen tai ollaan perheeni kanssa todella asua täällä. Hyvät yhteydet, paljon lasten puistoja. Myös koirapuisto. Lenkkipolut aivan vietessä. Ihanteellinen paikka asua. Suosittelen.Eiköhän niitä juoppoja ja huumehörhöjä asu kaikkialla.
- Keskiluokan Roope
Kuopijon keskustassa assuu kansa vaikka mitä porukkoo.Juoppoo,porvarrii...Ja kaekkee siltäe väliltäe.Miks työ luokitatte suomenkansallaissiii
- anki52
Asuin 1970-luvulla Inkilänmäellä. Itse olin työssä, enkä ajatellut millaisia naapurit oli. Sen jälkeen olen asun monessaki paikassa ja edelleen olen elossa! Mikäpä pahan tappais
- Anonyymi
Täys Denalanmäki on tätä nykyä, älä ainakaan lasten kanssa muuta, tuli tehtyä se erehdys. Juoppoja ja huumehörhöjä pilvin pimein varsinkin kaupan lähialue.. inkiläntiellä narkkien ym asuntolat.. karta aluetta jos et halua sitten tällaisten vaikutuspiiriin! Iso pettymys!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täys Denalanmäki on tätä nykyä, älä ainakaan lasten kanssa muuta, tuli tehtyä se erehdys. Juoppoja ja huumehörhöjä pilvin pimein varsinkin kaupan lähialue.. inkiläntiellä narkkien ym asuntolat.. karta aluetta jos et halua sitten tällaisten vaikutuspiiriin! Iso pettymys!!
vankilanmäki...
- Anonyymi
Sen asuinalueen ihmisiä vainoillaksesiko tuollaisia juttujasi somessa toistelet pelikausittain.
- Anonyymi
Kuopiossa asuu paljon korhosia rissasia ja miettisiä mutta asiaa kysyjät on eriasia ja lienevät pelanneet peliään haitatakseen jo yhdeksäkymmentäluvulla.
- Anonyymi
Pyöriikö Kuopiossa paljon
- Anonyymi
Inkilänmäen Lidlin kylkeen on saatava ehdottomasti viinakauppa. Eikä mitään hienompaa viinialkoa vaan ihan puhtaasti kirkkaisiin viinoihin ja viskeihin keskittynyt Alko.
- Anonyymi
Tuhansien aiheiden tyypiltä tosi "älykästä" etsiä ikivanha keskustelu ja liittää siihen toiselta kopioitu teksti. Mutta eihän tuollaiselta toistaitoiselta toispaikkakuntalaiselta paljon muuta voi odottaakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuhansien aiheiden tyypiltä tosi "älykästä" etsiä ikivanha keskustelu ja liittää siihen toiselta kopioitu teksti. Mutta eihän tuollaiselta toistaitoiselta toispaikkakuntalaiselta paljon muuta voi odottaakaan.
Onko kiva räkyttää?
- Anonyymi
Sitä kun on monenlaista tuota mäkkee... Inkilänmäkkee, Käkmäkkee ja Neulamäkkee.
Oikeesti on nykyään ihan pilalle mennyt lähiö. Lähinnä sen narkkitalon takia, tai ei talon vaan asukkien. Kukaan sieltä osta osaketta, tai jos ostaa, niin halvalla saa. Kaikki jotka pystyvät muuttamaan, muuttavat pois.- Anonyymi
Kuopion rattikäryistä suurin osa Saaristokadun varrelta.
Inkilänmäkeläiset loistavat poissa-olollaan poliisitilastoissa.
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä
- Anonyymi
Inkilänmäelle on viime vuosina pesinyt huumehörhöjä, ne ovat jo jonkinasteinen riesa muille asukkaille.
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Takaisin ylös - Anonyymi
Milloin Riitan kioski lopetti? Sieltä oli aina hyvä ostaa karkkia pentuna ja muistelen, että siinä oli aikoinaan kaksi luukkua, joista toisesta myytiin grilliherkkuja mm. hodareita. Inkivääri (?) oli myös hyvä ruokakauppa, jossa oli oikea lihatiski.
1990-luvun alun laman aikana Inkilänmäki rappioitui aika pahasti ja oli paljon alkoholisteja. En tiedä mikä on nykymeininki, mutta se oli ihan 3/5 paikka viettää lapsuus. - Anonyymi
Inkilänmäellä asuu ihan tavallisia ihmisiä iloineen ja suruineen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2004363
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!422016- 621687
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331363Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581337Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93959SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä26923Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10899Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170818Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186696