Juhani Markola

tuikku

Saakohan mistään Juhanin levyä, siis niitä vanhoja.

17

723

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Memyselfandi

... omistat LP-levysoittimen, niin kannattaa käydä penkomassa divareita. Niistä luulisi löytyvän ko. artistin vanhoja älppäreitä. Ja Anttilassahan on aika hyvä valikoima myöskin suomalaisia levyjä. Käypä katsomassa...

• Pepe

20 suosikkia sarjassa on julkaistu levyt "Rakkauden aamu" ja kuluneena kesänä "Niin paljon rakkaus suo". Niiltä löytyy yhteensä 40 biisiä. Divareista kannattaa katella noita muita. Antikvariaatti Feeliks ainakin on myynyt noita.

• tehty

Kirjakin

• etsipä

Spotify

• Katsopa tuolta
    • tuokin

Joo

• nm1

Ok.

• hhgghh

Jhhhhh

• miettinytkin

Onkohan Juhanilla vaimoa tai lapsia?

• Anonyymi

Ei, sinkkuna elelee.

• kuullutkin

Kaksoissisarensa Annelin kanssa ovat adoptiolapsia.

• H.Jun

Juhani Markola hieno artisti, jota on tullut kuunneltua aikoinaan tosi paljon. Hänen mm.lp-levynsä ovat aarteita meillä, eikä ikinä hävitetä niitä. Kerranpa Oulun Vaakunassa oli onni kuula häntä orkestereineen ihan livenäkin:)

• Anonyymi

Rakkauden a

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakkauden a

Rakkauden aamu on upea oma suosikki

• Anonyymi

Ok.

• Anonyymi

Ok.

• Anonyymi

huutonet ehkä paras paikka kytätä hänen vanahoja levvyi =)
      ja ehkä musa24 maksullinen musanpolttopaikka
      tossa vinkkejä.
      Kokeilkaapa myös levykauppax;ää.
      ETsikää lisää eri paikkoja josko löytyis =)

tähän artistiin törmäsin ekan kerran noin 10 vuotta sitten ja teki kyl vaikutuksen. Yksi hänen laulu löytyy mun yhdeltä kirppariostos C-kasetilta joka on kokoelma eri suomi-iskelmäartistien biiseistä koottu kokoelma. markolan kappaleen nimmee en muista mut sen muistan että aika juhlavan oloinen ja hieman boheemi ja aika tyylikäs kappale jossa rikas sovitus eikä välttämättä ainakaan tuo kappale kovin suomalaistyylinen ettei ehkä silloin aikoinaan sopinut suomalaisten mentaliteettiin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      222
      4266
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      69
      2745
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      393
      2421
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2353
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      42
      1629
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      545
      1377
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      57
      1330
    8. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      96
      1324
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      76
      1311
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1196
    Aihe