Hei!
Ostimme kesäkuussa (la 5.6) syntyville kaksosillemme Brion Twinette rattaat. Onko kokemuksia, tarvitseeko minun hankkia kantokopat rattaisiin, vai riittääkö pehmusteeksi/lämmöksi pelkät makuupussit tms? Pysyvätkö lapset rattaissa ilma koppia?
Kiitos!
Tarvitsenko kantokoppia?
7
1308
Vastaukset
- Låååä
Meillä ovat kovassa käytösää, ollaan kokeiltu niitä äp makupusseja mutta niissä turvaton olo. nukkuvat paremmin ja mielestäni on mukavampi kulkea kun lapset on turvallisesti pussissa, eikä irrallaan isossa vaunussa.(yhdistelmä)
- Nimetön
tuplat syntyi tammikuun lopulla ja kantokoppia en hankkinut, ja tyytyväinen olin ratkaisuun.. aivan turhat olisi ollut ainakin meillä.. kopat suhteessa aika ahtaat ja vauvathan kasvaat vauhdilla.. nyt ulkoillessa toppapuvut ja pakkauksen makuupussit sekä vielä ylimääräinen peitto, hyvin ovat tarenneet vaunuissa! Onnea odotuksen loppumetreille olo alkaa varmaan olla jo aikasta tukala?? =)
nimim. kokemusta on =) - oli sisarusten
ikäero 11 kk, joten hankittiin kaksosten rattaat yhdellä kantokopalla.
Koppa oli käytössä kätevä, monta kertaa poika jo nukkui kopassa tuulikaapin lattialla, kun vaatetin vasta toista.
Poika myös nukkui elämänsä ekan kk:n "päiväunet" (=suunnilleen jatkuvasti) rattaissa kopassaan olohuoneessa (oli talvi ja kovat pakkaset).
Teille tulee kesävauvat, voi olla, ettei ole niin paljon käyttöä.- iska...
meillä ainakin "pehmeät" kantokopat olivat erittäin kätevät (omasta mielestä) ja kovassakin käytössä. Meilläkin oli lapset syntyivät keväällää 12.4.2006 ja oli kopat käytössä koko kesän...
- neiti
iska... kirjoitti:
meillä ainakin "pehmeät" kantokopat olivat erittäin kätevät (omasta mielestä) ja kovassakin käytössä. Meilläkin oli lapset syntyivät keväällää 12.4.2006 ja oli kopat käytössä koko kesän...
Jos lapsesi syntyi siis 2 vk ennen kuin kirjoittelet niin kaippa ne kantokopat ovat edelleen käytössä vai miksi kirjoitat menneessä aikamuodossa?
- iska
neiti kirjoitti:
Jos lapsesi syntyi siis 2 vk ennen kuin kirjoittelet niin kaippa ne kantokopat ovat edelleen käytössä vai miksi kirjoitat menneessä aikamuodossa?
Jos nyt et ymmärtänyt niin tarkoitin 12.4.2005
- neiti
iska kirjoitti:
Jos nyt et ymmärtänyt niin tarkoitin 12.4.2005
väärin!! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890