Queen Greatest Video Hits 1 & 2

QuQ

Kuinka monella on nuo kyseiset DVD:t?
Tai edes toinen noista?
Kertokaahan jotain, kumpi kannattaa ostaa?:P
Tai tietysti molemmat, mutta olen itse ajatellut ostaa ensin 2:n, onko hyvä valinta?

8

577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SweetSister

      Itse pidän hiukkasen enemmän Greatest Videohits I:sestä, mutta II:nen on aikalailla yhtä hyvä, joten kumpikin kannattaa hankkia. ;) II:sella on enemmän haastatteluita ja muuta materiaalia kuin I:sellä, mutta I:sellä poijjaat on niin hurjan suloisia...!:o)

      Joten paha sanoa, itse hankkisin I:sen.

    • Soul Brother

      Molemmilla on mielestäni hyvät bonukset, joten riipuu siitä, tykkääkö enemmän 70- vai 80-luvun matskusta. 80-luvulla videoihin laitettiin kyllä huomattavasti enemmän rahaa, joten 2:lla videot on selvästi tyylikkäämpiä. Tosin 1:lläkin on hetkensä: BoRhap, Save Me ja You're My Best Friend on hienoja musavideoita. Lisäksi monet vanhemmat videot on jotenkin "aidompia". Suosittelen molempia:)

      • QuQ

        Pitää ostaa molemmat!:) Kiitos kohteliaista vastauksista!!;)


    • holiday85

      Ajattelin näin että maksoi maksoi ne molemmat on pakko saada ja tulipahan hankittua ;)

      • Kimbe85

        olisi kannattanut maksaa monta kymppiä kipaleelta holidayn tonttu, samat videot saa netistä ilmatteeksi ja haastattelut myös. Nyt taitaa tosin noita lukuunottamatta kaikki Queen materiaali olla jo kerätty ja kuunneltu/nähty, eli mitään uutta ei enää löydy. Se mikä olisi pakko elämässä vielä nähdä niin Mercuryn patsas Montreuxissa ja Brian May/Roger Taylor livenä jossain päin maailmaa. Enempään ei taida pystyä ellei pääse jututtamaan heitä livenä mikä ei taida onnistua, heh heh!
        Freddystä ei taida saada oikein mitään irti muuta kuin että jos myisi auton ja talon niin voisi saada huutokaupasta hänen aidon takkinsa...
        Holiday nyt järki käteen!
        Hän on sanonut että Queenin musiikista tulisi parempaa jos siihen sekoittaisi hieman Green dayta, eihän tuossa ole mitään järkeä. Miksi kukaan haluaisi Queenin kaltaiseen timanttiin hieroa paskaa, jos sulla on molempia käsissä,hä!


    • Brightness

      Mulla on noi molemmat DVD:t ja ostin ite ensin tuon kakkosen.
      Sanoisin, että se on hauskaa katsellaa ensin tätä "tuoretta" materiaalia Queenista ja sitten kun ostaa tuon ykkösen niin on sitten mukavaa katsella tuota vanhaa Queenia.
      Joten... Miten vain haluat! :) Molemmathan ne hyviä on!
      Mutta kakkosessa on kyllä lisämateriaalia enemmän, kaikenlaisia ekstroja. Mutta ykkösessä niitä ei paljoa ole.

      • mää

        Joo mulla on ykkönen, siinä ei tosiaan oo paljoa lisämateriaalia, kommenttipätkät ja kuvakavalkadi vaan.. Tosin musiikki oli ehkä 70-luvulla parempaa, makuasiahan sekin tietysti on! Kakkosen haluaisin kans ostaa, siinä on kerta videoitten lisäksi haastatteluja jne. Molempi parempi! :)


      • Brightness
        mää kirjoitti:

        Joo mulla on ykkönen, siinä ei tosiaan oo paljoa lisämateriaalia, kommenttipätkät ja kuvakavalkadi vaan.. Tosin musiikki oli ehkä 70-luvulla parempaa, makuasiahan sekin tietysti on! Kakkosen haluaisin kans ostaa, siinä on kerta videoitten lisäksi haastatteluja jne. Molempi parempi! :)

        Kyllä, kyllä.
        Molempi parempi. :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 97
      1824
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1815
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1804
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1340
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1300
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1276
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1271
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe