Volvon Navi

jepu

Olisiko jollain V 70 v.2002 5d RTI Navin suomenkielistä ohjekirjaa,volvolta ei tampereelta kumminkaan saa kun vasta v.05 eteenpäin,kopiokin kelpaisi.

8

2120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • V70

      Eikö 2005 kirja sitten kuitenkin kävisi ? Eikös järjestelmä ole pysynyt pääosin samana viime vuodet ?

      • jepu

        En tiedä onko sama kun kyselin tampereen volvolta niin sanoivat että tämänvuotiseen ei saa,vasta v.2005 on saatavana en tiedä sitten onko samanlainen. Mukana tuli 2 levykettä toisessa on merkinnät S60 V70 S80 M/Y2002 Release 3-0150 SW version:5.24 toisessa eli kartta dvd:ssä on numerosarja 8633369 0135


      • V70
        jepu kirjoitti:

        En tiedä onko sama kun kyselin tampereen volvolta niin sanoivat että tämänvuotiseen ei saa,vasta v.2005 on saatavana en tiedä sitten onko samanlainen. Mukana tuli 2 levykettä toisessa on merkinnät S60 V70 S80 M/Y2002 Release 3-0150 SW version:5.24 toisessa eli kartta dvd:ssä on numerosarja 8633369 0135

        levyillä meinaan.

        Sattuneista syistä minulla on myynnissä "0548" = vuosi 2005 viikko 48 kolmen DVD:n levysetti jos kiinnostaa. Suomea ei noilta 2001 levyiltäsi löydy.

        Eikös se ole jo tätä kojelaudasta ylösnousevaa mallia (ei taittuvaa) niin siitä voisi tarkistaa valikot ja jos vastaavuus löytyy niin sitten voisi tilata toisenkin 2006-käyttöohjekirjan koska minulle on tulossa yksi ensiviikolla.

        Kauko-ohjainkin löytyy jos sille on tarvetta.


      • jepu
        V70 kirjoitti:

        levyillä meinaan.

        Sattuneista syistä minulla on myynnissä "0548" = vuosi 2005 viikko 48 kolmen DVD:n levysetti jos kiinnostaa. Suomea ei noilta 2001 levyiltäsi löydy.

        Eikös se ole jo tätä kojelaudasta ylösnousevaa mallia (ei taittuvaa) niin siitä voisi tarkistaa valikot ja jos vastaavuus löytyy niin sitten voisi tilata toisenkin 2006-käyttöohjekirjan koska minulle on tulossa yksi ensiviikolla.

        Kauko-ohjainkin löytyy jos sille on tarvetta.

        Se on kyllä tosi että kartta loppuu osittain länsinaapuriin.Koitan tässä nyt vielä tiedustella jonkun aikaa jos sattuisi jostain löytämään sen ohjekirjan,kaukosäädöt kyllä on molempiin olemassa mutta mikä olisi DVD karttapaketin hinta?navi on kyllä se ylösnouseva. (Kiitos nyt näistä tiedoista).


      • V70
        jepu kirjoitti:

        Se on kyllä tosi että kartta loppuu osittain länsinaapuriin.Koitan tässä nyt vielä tiedustella jonkun aikaa jos sattuisi jostain löytämään sen ohjekirjan,kaukosäädöt kyllä on molempiin olemassa mutta mikä olisi DVD karttapaketin hinta?navi on kyllä se ylösnouseva. (Kiitos nyt näistä tiedoista).

        Jollei löydy niin voisin sitten kysellä itsekin moista...tosin uskoisin silti, että viimeisin malli käy ihan yhtä hyvin.

        Karttapaketin hintana olen pitänyt 150 €:a.


      • makee
        V70 kirjoitti:

        Jollei löydy niin voisin sitten kysellä itsekin moista...tosin uskoisin silti, että viimeisin malli käy ihan yhtä hyvin.

        Karttapaketin hintana olen pitänyt 150 €:a.

        Löytyykö kyseisestä dvd-paketista suomenkieleisenä opastusta?


      • V70
        makee kirjoitti:

        Löytyykö kyseisestä dvd-paketista suomenkieleisenä opastusta?

        Ei mielestäni löydy, mutta eipä löydy aikaisemmistakaan versioista koska tuo on viimeisin kaikkiin euroopan maihin meneviin autoihin asennettava levy.


    • VoIvoMimmi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      50
      3576
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2088
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1584
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1424
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1381
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1292
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1208
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1134
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      9
      1073
    10. 23
      1059
    Aihe