Tervehdys!
Kertokaas Seat-kuskit, että miksi muutaman vuoden ikäisiä Leoneja/Toledoja myydään niin paljon. Suhtees paljon enemmän kuin esimerkiks Skodia? Itellä -03 Ocu ja vaihto dieseliin ois eessä. Ja Leon ois yks varteenotettava vaihtoehto. Mutta mietityttää tuo seikka että niistä niin paljon halutaan eroon. Kiitos vastauksista.
Miksi käytettyjä Seateja myydään niin paljon???
10
4532
Vastaukset 10
- aaaaaaab
Jos on ostanut auton uuteena, niin 3-4 vuoden iässä se on kannattavinta vaihtaa uuteen tai sitten ajaa loppuun. Tai sitten perheen koko kasvaa, tai halutaan vaihtelua, tai vaihdetaan bensa dieseliin, tai... ties mitä. Tuskin kuitenkaan niitä myydään "teknisten ongelmien vuoksi". Erittäin kestävää tekniikkaa kun ovat.
Ja paljonko on paljon.. - kuinka niin
Itsellä seat leon 1v vanha ja eiopä ole tarvinnut katua menee vähällä dieselillä ja toistaiseksi 33tkm ei edes pientä vikaa, aiemmin oli toyotaa ja samoin hyvin viattomia pelejä mutta 1v vuoden päästä vaihdan uuteen seattiin tai golffiin koska hinta on jo silloin sama paitsi seat on paremman näköinen vertaappa golfia ja uutta leonea ,samoin paremman näköinen edellinenkin leon.
- Sam
Nykyinen autoni on ensimmäinen Seat, mitä olen omistanut. Myöskään näin viatonta autoa en ole ikinä ennen omistanut. Entisiä autoja ollut Toyotasta Mersuun. Uudet Seatit ovat lisäksi muotoilultaan upeita. Mitä todennäköisimmin, myös seuraava auto tulee olemaan saman merkkinen.
- onkin
VAG-konsernin autoista parhaan näköinen.
- mikk-78
onkin kirjoitti:
VAG-konsernin autoista parhaan näköinen.
Seatti on autona minullakin ja ihan hyvin on pelittänyt, ja ulkonäkökin on ihan mukiin menevä.
- koska
Työpaikka vaihtui ja työajot loppui. Vituttaa maksaa löpöstä 2 euroa litra kun ajaa 10 tkm/a. (500 eur löpö n.500 eur vero). Muuten loistava auto ajotuntumaltaan ja penkeiltään. Kokeillessani sitten edullisempia bensavehkeitä huomasin että jään alle ekassa rampissa sellaisen kanssa (civic 1,8), ja vedin auton pois myynistä. Bensaturbot oli liian kalliita.
- käytettyjäm myydään
eli käytettyjä tulee myyntiin kun kerran uusia ostetaan ... muutenhan ne jäisi kaikki nurkkiin pyörimään jollei niitä laittaisi kiertoon ... mikä ihmetyksen aihe tämä nyt on ?
- mikki
kuin SEAT:in mikään malli.Nykyäänhän vaihtoautohinnoittelu menee siten, että 2 vuotta vanhasta maksetaan pääosin sama hyvitys merkkiin katsomatta. Kolmantena vuonna alkaa painaa muut arvot, kuin uutuusarvo.Octavia pitää arvonsa yhtä hyvin kuin Golf (vasta huomattu asia!), joka on toiseksi paras arvonpitäjä, heti Corolla stw-02->-mallin jälkeen.
- cordoba tdi
hankin 6kk sitten cordoban 1.9tdi:n ja olen täysin tyytyväinen. ei vikoja, hyvä ajaa jne
- autoilija....
...seat cordoban (1,9tdi) ajanut sillä itse n140.000km ja huom!!! kerran palanut ainoastaan ajovalon poltin. Kulutus pienimmillään ollut 3,9ltr satasella, joten olen ollut erittäin tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa511193Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää84935- 164897
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105844Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä29805Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒197730Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93697Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks42693Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as24649- 25637
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu122625- 61602
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43586Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12545On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78520- 79502
- 39485
- 57485
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75477- 55477