Siis aivan tolkuttoman kauan kestää tuo tarkistus
tuolla Avastilla ja mulla on kokemusta aika monesta eri virus ohjelmasta ja Avast on niin
hidas että meinaa jo huvittaa repiä housut ja paita päältä ja sen jälkeen viskata kone ulos ikkunasta.
Avast Maailman Hitain Virus Ohjelma!
10
1613
Vastaukset
- oivoi
oivoivoivoi...
Todella surullista.
Avast ei ole virusohjelma, se on virustorjuntaohjelma.- ..............................
...Virustorjuntahan se on mutta kuitenkin jos
ohjelma kirjaimellisesti scannaa konetta yli
2 tuntia niin jossain on vikaa ja se vika ei ole kyllä koneessa van siinä etana ohjelmassa nimeltä Avast.Yksikään muu virustorjunta ohjelma ei taida scannata edes tuntia. - ennen avast!
.............................. kirjoitti:
...Virustorjuntahan se on mutta kuitenkin jos
ohjelma kirjaimellisesti scannaa konetta yli
2 tuntia niin jossain on vikaa ja se vika ei ole kyllä koneessa van siinä etana ohjelmassa nimeltä Avast.Yksikään muu virustorjunta ohjelma ei taida scannata edes tuntia.Ennen oli avast ja skannaus kesti n. 40 minuuttia. Riippuu tietenkin, miten paljon tavaraa on kiintolevyllä. Nykyään on AVG ja se skannaa n. 26 minuuttiin.
- Pekka.
Aikaisemmin mulla oli tarkistustaso: Perusteellinen ja silloin tarkistus vei monta tuntia.
Nykyisin itselläni on tarkistustaso: Normaali sekä rasti kohdassa: Myös pakatut tiedostot
Tarkistus vie nyt alle tunnin.
HUOM!
Mulla on kaksi kiintolevyä (200 Gt ja 160 Gt), jotka ovat lähes täynnä tavaraa. - surullinen puolestasi
voi voi kun on kiire ,ei ei on niin hidas voi voi
no. No mihin se on kiire ,voihan sen koneen laittaa scannaan vaikka sitten kun ei tarvitse konetta ,ja toisakseen mitä hitaampi niin sitä parempi tarkistus.
esim ennen oli norman ja se jätti paljon tiedostoja tarkistamatta ero oli melkoinen verrattuna avastiin ,ja toisakseen mitä sitä tänne tulee valittaan ,vaihda ohjelmaa jos ei kelpaa onhan noita tarjolla.
laita vaikka f-secure jos se kerran on paras niin varmaan myös nopea ,scannaa varmaan koneen sekunnissa.
ja vielä kysyn mihin se on kiire.! - turhaa
Itse olet hidas!
- Heletee
onko hyvä yhdistelmä?
- toimii valonnopeudella
erinomainen softa
- toimii luotettavasti
Kevyty ohjelma, ehkäpä paras?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753445Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1051756Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2471455- 741356
- 651243
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991107Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521099- 631001
- 22937
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35883