Kuukautiset 4kk myöhässä.

Eli siis olin abortissa tammikuussa jälkivuoto
tuli mut sen jälkeen menkkoja ei ole näkynyt.
Otin yhen e-pillerin kun ajattelin jos alkaisin normaalisti pillereitä syömään mut sit luovuin tuosta ajatuksesta ja aattelin jäädä odottelemaan ensteksi kuukautisia.

Voisiko se yksi e-pilleri sekoittaa tuota
kuukautisten tuloa? En ole käynyt
jälkitarkastuksessa koska en voi sietää
lääkärissä käyntejä oikeen enään.
Jos menkat ei enään tule niin en mahda mitään.
Oma vikahan se olisi jos en enään lasta saisi.

onko muita joilla on kestänyt muutamia kuukausia ennen kuin kuukautiset alkoivat?
8860
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat

mene lääkäriin oikeesti. sulla voi olla vaikka kuinka paha tulehdus ja jos sitä ei hoideta pois ajoissa niin siitä seuraa sellainen tulehdus kierre että oksat pois ja pala latvasta.
toi ei oo mikään leikin asia. oikeesti. miksi muuten luulet että abortissa on jälkitarkistus?

Äänestä

heips!Tehtiinö sinulle abortti pillereitse vai kaavinnalla?abortti on iso muutos naisen elimistölle teki sen kummalla tavalla tahansa.abortin jälkitarkastus on todella tärkeä.siellä lääkäri vain toteaa että kaikki on ok ja jos abortti on tehty pillereitse niin silloin varmistetaan että raskaus on varmasti keskeytynyt.abortti saattaa kyllä sekoittaa kuukautiskiertoa niin,että ensimmäiset kuukautiset pitkittyvvät tai jäävät kokonaan pois,mutta 4 kuukautta on melko pitkä aika.jos et halua mennä terveyskeskuslääkärillesi niin käy vaikka yksityisellä ihan vaan oman mielenrauhasi ja terveytesi kannalta.minua ainakin pelottaisi ettei raskaus olisikaa keskeytynyt tms.mitä nopeammin menet käymään lääkärissä sitä nopeammin mielesi rauhoittuu.jos et mene ja ilmenee joitain komplikaatioita niin kadut sitä varmasti myöhemmin.tiedän että lääkärit osaavat olla epämukavia mutta käy kuitenkin.tseppiä!ja muistathan varmasti käydä...?

Äänestä
  • Kiitoksia kommenteista.
    Täytynee kai sitä itseään rohkaista
    ja mennä vain sinne lääkäriin.
    kyllähän toi aikaspaljon mieltä vaivaa
    niin kai se on parempi tietää sit mikä on.
    Abortti tehtiin kaavinnalla eikä ole minkäänlaisia oireita ollut ei mitään
    tulehdukseen viittavia oireita näkynyt/tuntunut.
    Ilmoitan asiasta kun olen lääkärissä käynyt että mikä on ollut :o

    Äänestä

  • lellukkainen kirjoitti:

    Kiitoksia kommenteista.
    Täytynee kai sitä itseään rohkaista
    ja mennä vain sinne lääkäriin.
    kyllähän toi aikaspaljon mieltä vaivaa
    niin kai se on parempi tietää sit mikä on.
    Abortti tehtiin kaavinnalla eikä ole minkäänlaisia oireita ollut ei mitään
    tulehdukseen viittavia oireita näkynyt/tuntunut.
    Ilmoitan asiasta kun olen lääkärissä käynyt että mikä on ollut :o

    rohkea rokan syö =)

    Äänestä

  • muisku kirjoitti:

    rohkea rokan syö =)

    Nyt sitten sain ajan lääkäriin,toisin vasta
    2.5, mut parempi silloin kun ei ollenkaan.

    Jännittää kyllä hieman kuulla että
    mikä oikeen on.

    Mutta ainakin tämä murehtiminen loppuu.

    Äänestä

  • Lellukkainen kirjoitti:

    Nyt sitten sain ajan lääkäriin,toisin vasta
    2.5, mut parempi silloin kun ei ollenkaan.

    Jännittää kyllä hieman kuulla että
    mikä oikeen on.

    Mutta ainakin tämä murehtiminen loppuu.

    muistahan sitten ilmoittaa mikä oli?toivotaan ettei mitään vakavaa.

    Äänestä

  • Lellukkainen kirjoitti:

    Nyt sitten sain ajan lääkäriin,toisin vasta
    2.5, mut parempi silloin kun ei ollenkaan.

    Jännittää kyllä hieman kuulla että
    mikä oikeen on.

    Mutta ainakin tämä murehtiminen loppuu.

    kaikki kondiksessa...?

    Äänestä

  • muisku kirjoitti:

    kaikki kondiksessa...?

    Tänään pääsin vasta lääkäriin.
    Kaikki oli kunnossa ja menkat alkoivat
    sitten siellä lääkärissä. On se kyllä
    kumma kun aina tapahtuu näin.
    Ei tule menkkoja millään, sitten
    kun menet lääkäriin ne ilmestyy
    kuin salama kirkkaalta taivaalta.
    Mut kaikki on kunnossa, vihdoinkin
    mielenrauha :)

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


Lellukkainen kirjoitti:

Eli siis olin abortissa tammikuussa jälkivuoto
tuli mut sen jälkeen menkkoja ei ole näkynyt.
Otin yhen e-pillerin kun ajattelin jos alkaisin normaalisti pillereitä syömään mut sit luovuin tuosta ajatuksesta ja aattelin jäädä odottelemaan ensteksi kuukautisia.

Voisiko se yksi e-pilleri sekoittaa tuota
kuukautisten tuloa? En ole käynyt
jälkitarkastuksessa koska en voi sietää
lääkärissä käyntejä oikeen enään.
Jos menkat ei enään tule niin en mahda mitään.
Oma vikahan se olisi jos en enään lasta saisi.

onko muita joilla on kestänyt muutamia kuukausia ennen kuin kuukautiset alkoivat?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu