Elikkäs ihan tietämätön juuri auton ostanut naikkonen haluaisi vähän tietoja. Uutta pirssiäni on vähän madallettu ja sisältä maalailtu. Noh, nyt keksin tehdä vehkeestä entistäkin tyylikkäämmän tälläisten turvavyöpehmusteiden avulla. Ongelmani on nyt se etten halua olla naureskelun kohteena teinisysteemeilläni. Siis onko ihan paska keksintö moiset hommata? Sopis mun mielestä, mutta onko out/teinimeinikiä parhaimmillaan? Niin ja koska kysessä on farkku, haluaisin pehmikkeet myös takavöihin. Onko takana yleensä näitä vai vain edessä? Kuullostaa tusaisen typerältä, se on tiedossa mutta jos joku viitsii auttaa niin voin auttaa häntä vastaavasti iskemään vaikka naisen :D (ilman autoa)
tyhymä kun olen..
5
598
Vastaukset
- asdaf
Niin no, turvavyöpehmusteethan ovat tyylikkyydessään samaa luokkaa kuin wunderbaum, karvanopat tai lexusvalot. Menee ehkä jopa hieman yli.
- kateellisten
panettelua? No jaa, ehkä vähän tyylikkäämmät kuitenkin kuin wunderbaum.. Vai? Tottahan se on ettei starletissa näytä hyvältä sitten mikään..
jokaisen auton omistajan "velvollisuus" =) on muokata oma autonsa oman näköiseksi. Tämä tarkoittaa sitä, että jos omistaja HALUAA autoonsa jotain erikoisempaa, silloin hänen "pitää" ne sinne laittaa. Eli jos HALUAT turvavyön pehmikkeet takaturvavöihin, ni sitten laitat ne sinne, ehkä joku väittää tätä "amistouhuksi" tai muuten vaan tyhjänpäiväseks rahan haaskaukseks, mutta se on vaan sellaisten ihmisten mielipide jotka ei ymmärrä, eikä (mitä ikinä väittääkin) halua ymmärtää.
Äskeiseen väittämään pätee hyvin sanonta,
"Niille jotka ymmärtää, ei tarvii selittää,
ja niille jotka ei ymmärrä, ei pysty selittää,.."- pellet
ite luokittelen huumorivarusteisiin.
- nainenki viä...
No jos nää oli niit huumorivarusteita niin osaat varmasti myös kertoa mitä ei luokitella tähän huumorikategoriaan? Ja mitä muuta huumorisarjaan kuuluu? En ole siis hommaamassa karvarattia tms. joten ne voi listauksessa jättää pois...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575725
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263484- 672414
- 372039
- 331822
- 421789
- 1041720
- 211616
- 271462
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!361369