Oli virhe tulla lukeen näitä mielipiteitä, varsinkin levyn julkaisu päivänä.. Mitähän porukkaa täällä oikein liikkuu.. Tuntuu, että tää on joku vihataan kaikki Poets of the Fallia. Miks?
Markon lauluääni ja englannin osaaminen on lähes täydellistä, Marko on karismaattinen (älä väitä muuta, jos et oo nähnyt bändiä livenä)(oikeesti nähnyt!)), Olli on yli hyvä kitarista, eikä muissakaan ole hirveästi valittamista.. ;)
Aika hassua, että kymmenet keikat myydään loppuun, jos bändi todella on niin huono ja ruma?! Ja aika hassua, että levy on roikkunut listalla vuoden, jos musiikki on jo kerran tehtyä. Ja aika hassua, että paskan bändin levy nousee ensi viikolla suomen virallisen listan ykköseksi (vinkki se ei ole Janen levy).. ;)
Nyt levyä ostamaan! CoR!
Poets ja suomi24
7
822
Vastaukset
- Desire
ainiin unohdin ne emmat.. Nehän jaetaan kans huonoille bändeille.. jepjep.. mielipide asioista ei sais kiistellä, mutta kun jotain josta todella pitää haukutaan perusteitta, niin se pistää puolustamaan. :)
- marrija
Kiitos!! näitä sanoja olen kaivannut niiiiiiiin helvetin kauan! *kumartaa*
- fall4u
http://www.poetsofthefall.com/forum/viewtopic.php?t=709&highlight=male female
Bändin virallisella foorumilla pojat on aikas aktiivisia, että ei kaikki fanit oo vaan naisia, vaikka Marko ihana onkin.. ;)
Antti Tuiskun faneista taidetaan erottua sillä, että keski-ikä on ehkä 10 vuotta vanhempi.. että 20-30 vuotiaita teinityttöjä sitä ollaan ja mikäs sen parempaa.. :)- "poika"
No, mun mielestä taas Poets Of The Fall on selkeästi Suomen paras bändi
On ollut siitä lähtien kun sitä viime syksynä sattumalta kuulin (en edes ollut kuullut Liftiä sitä ennen). En kyllä ole käynyt edes bändin kotisivuilla, mulle riittää musiikin kuuntelu.
Todella taitava laulaja ja osaa ääntää englantiakin todella tyylikkäästi, toisin kuin suurin osa suomalaisbändien laulajista. Lisäksi bändin kitaristi on loistava.
Niin ja olen siis "poika". Tai miten sen nyt ottaa ... ikää on 41v ;-) - "tyttö"
"poika" kirjoitti:
No, mun mielestä taas Poets Of The Fall on selkeästi Suomen paras bändi
On ollut siitä lähtien kun sitä viime syksynä sattumalta kuulin (en edes ollut kuullut Liftiä sitä ennen). En kyllä ole käynyt edes bändin kotisivuilla, mulle riittää musiikin kuuntelu.
Todella taitava laulaja ja osaa ääntää englantiakin todella tyylikkäästi, toisin kuin suurin osa suomalaisbändien laulajista. Lisäksi bändin kitaristi on loistava.
Niin ja olen siis "poika". Tai miten sen nyt ottaa ... ikää on 41v ;-)Pointti tais olla se, että mitä noita aikasempia keskusteluja lukee niin näyttää siltä, että täällä Poets fanit yleistetään teini tytöiks/naisiks.. Niin ei kuitenkaan taida olla.. :)
- "poika"
"tyttö" kirjoitti:
Pointti tais olla se, että mitä noita aikasempia keskusteluja lukee niin näyttää siltä, että täällä Poets fanit yleistetään teini tytöiks/naisiks.. Niin ei kuitenkaan taida olla.. :)
Joo, kyllä mä luin ne. Kommentoin vaan tota "Pojat ei tykkää Poetseista" otsikkoa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666154Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583063- 312223
- 131827
- 201808
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191793Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131542- 181529
- 501504
- 91463