Poets ja suomi24

Desire

Oli virhe tulla lukeen näitä mielipiteitä, varsinkin levyn julkaisu päivänä.. Mitähän porukkaa täällä oikein liikkuu.. Tuntuu, että tää on joku vihataan kaikki Poets of the Fallia. Miks?

Markon lauluääni ja englannin osaaminen on lähes täydellistä, Marko on karismaattinen (älä väitä muuta, jos et oo nähnyt bändiä livenä)(oikeesti nähnyt!)), Olli on yli hyvä kitarista, eikä muissakaan ole hirveästi valittamista.. ;)

Aika hassua, että kymmenet keikat myydään loppuun, jos bändi todella on niin huono ja ruma?! Ja aika hassua, että levy on roikkunut listalla vuoden, jos musiikki on jo kerran tehtyä. Ja aika hassua, että paskan bändin levy nousee ensi viikolla suomen virallisen listan ykköseksi (vinkki se ei ole Janen levy).. ;)

Nyt levyä ostamaan! CoR!

7

800

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Desire

      ainiin unohdin ne emmat.. Nehän jaetaan kans huonoille bändeille.. jepjep.. mielipide asioista ei sais kiistellä, mutta kun jotain josta todella pitää haukutaan perusteitta, niin se pistää puolustamaan. :)

    • marrija

      Kiitos!! näitä sanoja olen kaivannut niiiiiiiin helvetin kauan! *kumartaa*

    • fall4u
      • "poika"

        No, mun mielestä taas Poets Of The Fall on selkeästi Suomen paras bändi
        On ollut siitä lähtien kun sitä viime syksynä sattumalta kuulin (en edes ollut kuullut Liftiä sitä ennen). En kyllä ole käynyt edes bändin kotisivuilla, mulle riittää musiikin kuuntelu.
        Todella taitava laulaja ja osaa ääntää englantiakin todella tyylikkäästi, toisin kuin suurin osa suomalaisbändien laulajista. Lisäksi bändin kitaristi on loistava.

        Niin ja olen siis "poika". Tai miten sen nyt ottaa ... ikää on 41v ;-)


      • "tyttö"
        "poika" kirjoitti:

        No, mun mielestä taas Poets Of The Fall on selkeästi Suomen paras bändi
        On ollut siitä lähtien kun sitä viime syksynä sattumalta kuulin (en edes ollut kuullut Liftiä sitä ennen). En kyllä ole käynyt edes bändin kotisivuilla, mulle riittää musiikin kuuntelu.
        Todella taitava laulaja ja osaa ääntää englantiakin todella tyylikkäästi, toisin kuin suurin osa suomalaisbändien laulajista. Lisäksi bändin kitaristi on loistava.

        Niin ja olen siis "poika". Tai miten sen nyt ottaa ... ikää on 41v ;-)

        Pointti tais olla se, että mitä noita aikasempia keskusteluja lukee niin näyttää siltä, että täällä Poets fanit yleistetään teini tytöiks/naisiks.. Niin ei kuitenkaan taida olla.. :)


      • "poika"
        "tyttö" kirjoitti:

        Pointti tais olla se, että mitä noita aikasempia keskusteluja lukee niin näyttää siltä, että täällä Poets fanit yleistetään teini tytöiks/naisiks.. Niin ei kuitenkaan taida olla.. :)

        Joo, kyllä mä luin ne. Kommentoin vaan tota "Pojat ei tykkää Poetseista" otsikkoa....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 178
      1903
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      50
      1836
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1353
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1164
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1099
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1085
    Aihe