Poets ja suomi24

Desire

Oli virhe tulla lukeen näitä mielipiteitä, varsinkin levyn julkaisu päivänä.. Mitähän porukkaa täällä oikein liikkuu.. Tuntuu, että tää on joku vihataan kaikki Poets of the Fallia. Miks?

Markon lauluääni ja englannin osaaminen on lähes täydellistä, Marko on karismaattinen (älä väitä muuta, jos et oo nähnyt bändiä livenä)(oikeesti nähnyt!)), Olli on yli hyvä kitarista, eikä muissakaan ole hirveästi valittamista.. ;)

Aika hassua, että kymmenet keikat myydään loppuun, jos bändi todella on niin huono ja ruma?! Ja aika hassua, että levy on roikkunut listalla vuoden, jos musiikki on jo kerran tehtyä. Ja aika hassua, että paskan bändin levy nousee ensi viikolla suomen virallisen listan ykköseksi (vinkki se ei ole Janen levy).. ;)

Nyt levyä ostamaan! CoR!

7

822

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Desire

ainiin unohdin ne emmat.. Nehän jaetaan kans huonoille bändeille.. jepjep.. mielipide asioista ei sais kiistellä, mutta kun jotain josta todella pitää haukutaan perusteitta, niin se pistää puolustamaan. :)

• marrija

Kiitos!! näitä sanoja olen kaivannut niiiiiiiin helvetin kauan! *kumartaa*

• fall4u
      • "poika"

No, mun mielestä taas Poets Of The Fall on selkeästi Suomen paras bändi
        On ollut siitä lähtien kun sitä viime syksynä sattumalta kuulin (en edes ollut kuullut Liftiä sitä ennen). En kyllä ole käynyt edes bändin kotisivuilla, mulle riittää musiikin kuuntelu.
        Todella taitava laulaja ja osaa ääntää englantiakin todella tyylikkäästi, toisin kuin suurin osa suomalaisbändien laulajista. Lisäksi bändin kitaristi on loistava.

Niin ja olen siis "poika". Tai miten sen nyt ottaa ... ikää on 41v ;-)

• "tyttö"
        "poika" kirjoitti:

No, mun mielestä taas Poets Of The Fall on selkeästi Suomen paras bändi
        On ollut siitä lähtien kun sitä viime syksynä sattumalta kuulin (en edes ollut kuullut Liftiä sitä ennen). En kyllä ole käynyt edes bändin kotisivuilla, mulle riittää musiikin kuuntelu.
        Todella taitava laulaja ja osaa ääntää englantiakin todella tyylikkäästi, toisin kuin suurin osa suomalaisbändien laulajista. Lisäksi bändin kitaristi on loistava.

Niin ja olen siis "poika". Tai miten sen nyt ottaa ... ikää on 41v ;-)

Pointti tais olla se, että mitä noita aikasempia keskusteluja lukee niin näyttää siltä, että täällä Poets fanit yleistetään teini tytöiks/naisiks.. Niin ei kuitenkaan taida olla.. :)

• "poika"
        "tyttö" kirjoitti:

Pointti tais olla se, että mitä noita aikasempia keskusteluja lukee niin näyttää siltä, että täällä Poets fanit yleistetään teini tytöiks/naisiks.. Niin ei kuitenkaan taida olla.. :)

Joo, kyllä mä luin ne. Kommentoin vaan tota "Pojat ei tykkää Poetseista" otsikkoa....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      6154
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3063
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      31
      2223
    4. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1827
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1808
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      19
      1793
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1542
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1529
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      50