Poets ja suomi24

Desire

Oli virhe tulla lukeen näitä mielipiteitä, varsinkin levyn julkaisu päivänä.. Mitähän porukkaa täällä oikein liikkuu.. Tuntuu, että tää on joku vihataan kaikki Poets of the Fallia. Miks?

Markon lauluääni ja englannin osaaminen on lähes täydellistä, Marko on karismaattinen (älä väitä muuta, jos et oo nähnyt bändiä livenä)(oikeesti nähnyt!)), Olli on yli hyvä kitarista, eikä muissakaan ole hirveästi valittamista.. ;)

Aika hassua, että kymmenet keikat myydään loppuun, jos bändi todella on niin huono ja ruma?! Ja aika hassua, että levy on roikkunut listalla vuoden, jos musiikki on jo kerran tehtyä. Ja aika hassua, että paskan bändin levy nousee ensi viikolla suomen virallisen listan ykköseksi (vinkki se ei ole Janen levy).. ;)

Nyt levyä ostamaan! CoR!

7

893

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Desire

ainiin unohdin ne emmat.. Nehän jaetaan kans huonoille bändeille.. jepjep.. mielipide asioista ei sais kiistellä, mutta kun jotain josta todella pitää haukutaan perusteitta, niin se pistää puolustamaan. :)

• marrija

Kiitos!! näitä sanoja olen kaivannut niiiiiiiin helvetin kauan! *kumartaa*

• fall4u
      • "poika"

No, mun mielestä taas Poets Of The Fall on selkeästi Suomen paras bändi
        On ollut siitä lähtien kun sitä viime syksynä sattumalta kuulin (en edes ollut kuullut Liftiä sitä ennen). En kyllä ole käynyt edes bändin kotisivuilla, mulle riittää musiikin kuuntelu.
        Todella taitava laulaja ja osaa ääntää englantiakin todella tyylikkäästi, toisin kuin suurin osa suomalaisbändien laulajista. Lisäksi bändin kitaristi on loistava.

Niin ja olen siis "poika". Tai miten sen nyt ottaa ... ikää on 41v ;-)

• "tyttö"
        "poika" kirjoitti:

No, mun mielestä taas Poets Of The Fall on selkeästi Suomen paras bändi
        On ollut siitä lähtien kun sitä viime syksynä sattumalta kuulin (en edes ollut kuullut Liftiä sitä ennen). En kyllä ole käynyt edes bändin kotisivuilla, mulle riittää musiikin kuuntelu.
        Todella taitava laulaja ja osaa ääntää englantiakin todella tyylikkäästi, toisin kuin suurin osa suomalaisbändien laulajista. Lisäksi bändin kitaristi on loistava.

Niin ja olen siis "poika". Tai miten sen nyt ottaa ... ikää on 41v ;-)

Pointti tais olla se, että mitä noita aikasempia keskusteluja lukee niin näyttää siltä, että täällä Poets fanit yleistetään teini tytöiks/naisiks.. Niin ei kuitenkaan taida olla.. :)

• "poika"
        "tyttö" kirjoitti:

Pointti tais olla se, että mitä noita aikasempia keskusteluja lukee niin näyttää siltä, että täällä Poets fanit yleistetään teini tytöiks/naisiks.. Niin ei kuitenkaan taida olla.. :)

Joo, kyllä mä luin ne. Kommentoin vaan tota "Pojat ei tykkää Poetseista" otsikkoa....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      1867
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1802
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      12
      1345
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      61
      1151
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      1114
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      795
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      657
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      86
      650
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      627
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      586
    Aihe