Mites Rapu ja Kaksonen sopii yhteen ???
Kuinkas Rapu ja Kaksonen
14
2906
Vastaukset
- koska
rapu on tunneihminen ja kotona viihtyvä pikkutarkka nyhjääjä, kun taas kaksonen ei ole mikään "hellan ja nyrkin" väliin sopiva tyyppi.Eikä kyllä aina niin tunteellinenkaan ja aikalailla suurpiirteinen.
- Nimetön
Olen ollut liitossa kahden rapuihmisen kanssa ja itse olen kaksonen. On kyllä hyviä ja huonoja hetkijä. Mutta täytyy sanoo et ei toimi mulla jos jollakin toisella sit toimis paremmin.
- kyllä vain!
Minä olen kaksonen -kylläkin kaksosen ja ravun rajalla syntynyt- Mutta mulla ja rapumiehelläni synkkaa tosi hyvin. Hän on kotia ja kaikkeen siihen kuuluvaa hoitava ihminen. Järjestys ja suunnittelu kaikessa mitä hän tekee...ihanaa...Minä taas lentelen mielessäni taiteellisena sieluna sinisellä taivaalla ilman turhista murehtimatta. Hän on itse rauhallisuus ja järkevyys olematta kylmä tai tunteeton. Minä pidän iloa ja dramaattisuutta yllä- ei tule elämä yksitoikkoiseksi, ja hän taas puolestaan rauhoittaa sopivasti lintusieluani, että joskus edes pysähdyn paikalleni siipisulkiani sukimaan...
Me täydennämme toisiamme, sanoo hän,,,,,vaikka minusta hän täydentää ihan hervotonta kakaraista minua *hih* - kaksostyttö
mulla siis on rapukundi ja oon ite kaksonen, ja enimmäkseen hyvin meillä menee. =)
mitä nyt silloin tällöin on jotain pientä kinaa, mutta sehän on ihan normaalia joka suhteessa. että kyllä vaan kaksosen ja ravun suhde voipi toimia. ;) - kkk
hyvin
- tosi hyvin
hyvin
- Kaksoisnainen
Luulin, etten koskaan rakastu minä kaksosnainen poloinen mutta nyt se on menoa. Aivan lääpällään rapu-mieheen.
- kaksosnaisena
erittäin rakastunut rapumieheen..Piti vain tosi kauan vakuutella,että olen oikeasti kiinnostunut!Tämä oma rapuni on aika hiljainen ja "karkasi" aluksi paikalta.Olen tietysti omassa persoonassani aika rohkea.Miten teillä alku??
- Rapu
Toimii tai sitten ei. Itse olen rapunainen. Ex-deittailukaveri pyöri nurkissa pari kuukautta mutta kaatu miehen älyttömään mustasukkaisuuteen ja omistushaluun.... tiiä sitten liittyykö kuinka paljon kaksoseen??? Nyt oon tavannut toisen kaksosmiehen ja aivan loistotyypiltä vaikuttaa... no mikäpä merkki ei lyhyellä tapaamisella...
- Rapux
No just, mun kaksonen taas ei vois olla relampi, ei ikinä mustasukkainen! 10 v. yhdessä ja suurin osa jees. Ongelmat lähinnä rapumaisessa tunteellisuudessani ja kaksosen kovuudessa tietyissä asioissa, molemmat on muutettu toisiamme siinä suhtees tasapainoisempaan päin! Tätä ennen suhteita neitsyt, vaaka, oinas... ja kaksonen niistä pisin, en ois uskonut! Turvallinen, luotettava (en tajua kanssa tota kaksosten vilkuilua muihin, enemmin sellainen on oinas tms.).
Täydennetään nimenomaan toisiamme ja huumori sama! Mutta eiköhän ratkaise muukin kuin merkki, mm. meillä samanlaiset arvot, kotitausta jne. - kaksin yksin...
Rapux kirjoitti:
No just, mun kaksonen taas ei vois olla relampi, ei ikinä mustasukkainen! 10 v. yhdessä ja suurin osa jees. Ongelmat lähinnä rapumaisessa tunteellisuudessani ja kaksosen kovuudessa tietyissä asioissa, molemmat on muutettu toisiamme siinä suhtees tasapainoisempaan päin! Tätä ennen suhteita neitsyt, vaaka, oinas... ja kaksonen niistä pisin, en ois uskonut! Turvallinen, luotettava (en tajua kanssa tota kaksosten vilkuilua muihin, enemmin sellainen on oinas tms.).
Täydennetään nimenomaan toisiamme ja huumori sama! Mutta eiköhän ratkaise muukin kuin merkki, mm. meillä samanlaiset arvot, kotitausta jne.Huh-huh,onpa työtä vaativa suhde.Oltu yhdessä n.20v.Ellen olisi joustava ja mukautuvainen,niin aikoja sitten oltais oltu kantapäät vastakkain.Miehen luonne kuin tuuliviiri,terävä kieli,aina joutuu olemaan omat tuntosarvet pystyssä kun ei tiedä,mitä seuraavaksi.Ei voi kertoa kaikkia asioita,pakko salata sovun säilymiseksi.Osaa olla miellyttävä jos haluaa.Ahkera töitä tekemään eikä taatusti lyö koskaan,muutoin kuin sanan ruoskalla...
- marjo vaan
Rapux kirjoitti:
Täydennetään nimenomaan toisiamme ja huumori sama! Mutta eiköhän ratkaise muukin kuin merkki, mm. meillä samanlaiset arvot, kotitausta jne.vai et ymmärrä vilkuilua...ethän sinä sitä näekkään. Mulla on ollut miehesi kanssa salasuhde 1,5 vuotta,ei hänellä ole mitään vaikeuksia palata kotiinne fantasioiden ääreltä. Kiire hänellä toki kotiin aina on mutta kiire myös luokseni. Hän tekee mitä tahansa että kehun häntä kauniiksi ja saa kokeilla mekkoani.
Ps.tämä ei siis ollut henkilökohtaisesti sinulle,toivottavasti omasi on erilainen.pidä hyvää huolta!!!
- mitä parhaimmin
Ikuisuusystävyys ravun kanssa. En tutustu rapumiehiin, mutta teoriassa voisin ajatella olevan oikein passeleita... Tai ehkä liian kilttejä?
- 30 vuotta yhdessä
Hyvin on tultu toimeen, minä kaksos-nainen ja rapu-mieheni. Yhdessä on oltu jo yli 30 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569