Kuinkas Rapu ja Kaksonen

KaksoNen

Mites Rapu ja Kaksonen sopii yhteen ???

14

2873

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koska

      rapu on tunneihminen ja kotona viihtyvä pikkutarkka nyhjääjä, kun taas kaksonen ei ole mikään "hellan ja nyrkin" väliin sopiva tyyppi.Eikä kyllä aina niin tunteellinenkaan ja aikalailla suurpiirteinen.

      • Nimetön

        Olen ollut liitossa kahden rapuihmisen kanssa ja itse olen kaksonen. On kyllä hyviä ja huonoja hetkijä. Mutta täytyy sanoo et ei toimi mulla jos jollakin toisella sit toimis paremmin.


    • kyllä vain!

      Minä olen kaksonen -kylläkin kaksosen ja ravun rajalla syntynyt- Mutta mulla ja rapumiehelläni synkkaa tosi hyvin. Hän on kotia ja kaikkeen siihen kuuluvaa hoitava ihminen. Järjestys ja suunnittelu kaikessa mitä hän tekee...ihanaa...Minä taas lentelen mielessäni taiteellisena sieluna sinisellä taivaalla ilman turhista murehtimatta. Hän on itse rauhallisuus ja järkevyys olematta kylmä tai tunteeton. Minä pidän iloa ja dramaattisuutta yllä- ei tule elämä yksitoikkoiseksi, ja hän taas puolestaan rauhoittaa sopivasti lintusieluani, että joskus edes pysähdyn paikalleni siipisulkiani sukimaan...

      Me täydennämme toisiamme, sanoo hän,,,,,vaikka minusta hän täydentää ihan hervotonta kakaraista minua *hih*

    • kaksostyttö

      mulla siis on rapukundi ja oon ite kaksonen, ja enimmäkseen hyvin meillä menee. =)

      mitä nyt silloin tällöin on jotain pientä kinaa, mutta sehän on ihan normaalia joka suhteessa. että kyllä vaan kaksosen ja ravun suhde voipi toimia. ;)

    • kkk

      hyvin

    • tosi hyvin

      hyvin

    • Kaksoisnainen

      Luulin, etten koskaan rakastu minä kaksosnainen poloinen mutta nyt se on menoa. Aivan lääpällään rapu-mieheen.

      • kaksosnaisena

        erittäin rakastunut rapumieheen..Piti vain tosi kauan vakuutella,että olen oikeasti kiinnostunut!Tämä oma rapuni on aika hiljainen ja "karkasi" aluksi paikalta.Olen tietysti omassa persoonassani aika rohkea.Miten teillä alku??


    • Rapu

      Toimii tai sitten ei. Itse olen rapunainen. Ex-deittailukaveri pyöri nurkissa pari kuukautta mutta kaatu miehen älyttömään mustasukkaisuuteen ja omistushaluun.... tiiä sitten liittyykö kuinka paljon kaksoseen??? Nyt oon tavannut toisen kaksosmiehen ja aivan loistotyypiltä vaikuttaa... no mikäpä merkki ei lyhyellä tapaamisella...

      • Rapux

        No just, mun kaksonen taas ei vois olla relampi, ei ikinä mustasukkainen! 10 v. yhdessä ja suurin osa jees. Ongelmat lähinnä rapumaisessa tunteellisuudessani ja kaksosen kovuudessa tietyissä asioissa, molemmat on muutettu toisiamme siinä suhtees tasapainoisempaan päin! Tätä ennen suhteita neitsyt, vaaka, oinas... ja kaksonen niistä pisin, en ois uskonut! Turvallinen, luotettava (en tajua kanssa tota kaksosten vilkuilua muihin, enemmin sellainen on oinas tms.).
        Täydennetään nimenomaan toisiamme ja huumori sama! Mutta eiköhän ratkaise muukin kuin merkki, mm. meillä samanlaiset arvot, kotitausta jne.


      • kaksin yksin...
        Rapux kirjoitti:

        No just, mun kaksonen taas ei vois olla relampi, ei ikinä mustasukkainen! 10 v. yhdessä ja suurin osa jees. Ongelmat lähinnä rapumaisessa tunteellisuudessani ja kaksosen kovuudessa tietyissä asioissa, molemmat on muutettu toisiamme siinä suhtees tasapainoisempaan päin! Tätä ennen suhteita neitsyt, vaaka, oinas... ja kaksonen niistä pisin, en ois uskonut! Turvallinen, luotettava (en tajua kanssa tota kaksosten vilkuilua muihin, enemmin sellainen on oinas tms.).
        Täydennetään nimenomaan toisiamme ja huumori sama! Mutta eiköhän ratkaise muukin kuin merkki, mm. meillä samanlaiset arvot, kotitausta jne.

        Huh-huh,onpa työtä vaativa suhde.Oltu yhdessä n.20v.Ellen olisi joustava ja mukautuvainen,niin aikoja sitten oltais oltu kantapäät vastakkain.Miehen luonne kuin tuuliviiri,terävä kieli,aina joutuu olemaan omat tuntosarvet pystyssä kun ei tiedä,mitä seuraavaksi.Ei voi kertoa kaikkia asioita,pakko salata sovun säilymiseksi.Osaa olla miellyttävä jos haluaa.Ahkera töitä tekemään eikä taatusti lyö koskaan,muutoin kuin sanan ruoskalla...


      • marjo vaan
        Rapux kirjoitti:

        No just, mun kaksonen taas ei vois olla relampi, ei ikinä mustasukkainen! 10 v. yhdessä ja suurin osa jees. Ongelmat lähinnä rapumaisessa tunteellisuudessani ja kaksosen kovuudessa tietyissä asioissa, molemmat on muutettu toisiamme siinä suhtees tasapainoisempaan päin! Tätä ennen suhteita neitsyt, vaaka, oinas... ja kaksonen niistä pisin, en ois uskonut! Turvallinen, luotettava (en tajua kanssa tota kaksosten vilkuilua muihin, enemmin sellainen on oinas tms.).
        Täydennetään nimenomaan toisiamme ja huumori sama! Mutta eiköhän ratkaise muukin kuin merkki, mm. meillä samanlaiset arvot, kotitausta jne.

        vai et ymmärrä vilkuilua...ethän sinä sitä näekkään. Mulla on ollut miehesi kanssa salasuhde 1,5 vuotta,ei hänellä ole mitään vaikeuksia palata kotiinne fantasioiden ääreltä. Kiire hänellä toki kotiin aina on mutta kiire myös luokseni. Hän tekee mitä tahansa että kehun häntä kauniiksi ja saa kokeilla mekkoani.

        Ps.tämä ei siis ollut henkilökohtaisesti sinulle,toivottavasti omasi on erilainen.pidä hyvää huolta!!!


    • mitä parhaimmin

      Ikuisuusystävyys ravun kanssa. En tutustu rapumiehiin, mutta teoriassa voisin ajatella olevan oikein passeleita... Tai ehkä liian kilttejä?

      • 30 vuotta yhdessä

        Hyvin on tultu toimeen, minä kaksos-nainen ja rapu-mieheni. Yhdessä on oltu jo yli 30 vuotta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      308
      3137
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      272
      1213
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe