mielialalääkkeitä (SSRI) ja viina pois Valolta

lääkäri_

Ville kertoi kärsivänsä jo pitkään paniikkihäiriöistä joita hän "lääkitsee" viinalla! Siis viina ja unettomuushan nimenomaan aiheuttaa paniikkihäiriöitä. Ville Valo:n manageri, Seppo Vesterinen, ei kyllä osaa hoitaa suojattiaan. Hänet pitäisi vaihtaa heti johonkin joka ymmärtää oikeasti suojattinsa arvon eikä pilaa hänen terveyttään käyttämällä Villeä törkeästi hyväksi itsekkäässä rikastumistarkoituksessa. Ja Valolle pitäisi määrätä (alkoholi-)terapiaa ja jatkuva mielialalääkekuuri jolla hänen paniikkihäiriönsä ja unettomuutensa poistettaisiin.

Lähettäkää tämä meili Seppo Vesteriselle ja sanokaa että "haista paska, idiootti!"

9

1110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • light lite

      henkilö, joka pumppasi heroiinia Antti Hulkon suoneen? :-P

      • Nimetön

        vaikka rock-yhtye ei olekaan mikään odottavien äitien -klubi, niin kyllä silti menestyvän ihmisen hyvinvoinnin eteen pitäisi managerin tehdä kaikkensa.


    • ...

      Ja tupakointi samaten lisää hermostuneisuutta. Mutta Ville varmaan suuttuisi jos Seppo yrittäisi tulla selittämään, miten Villen kuuluu olla. Ja niistä mielialalääkkeistä... Onhan se jo sata kertaa todettu, ettei niistä ole mihinkään...

      • ...

        puhu asiasta mistä et näköjään tiedä mitään. Minä olin itsemurhan partaalla ja myös muille ihmisille vaarallinen, mutta kun sain oikeat mielialalääkkeet, pystyin käymään koulun loppuun ja valmistun kesällä!


      • ---
        ... kirjoitti:

        puhu asiasta mistä et näköjään tiedä mitään. Minä olin itsemurhan partaalla ja myös muille ihmisille vaarallinen, mutta kun sain oikeat mielialalääkkeet, pystyin käymään koulun loppuun ja valmistun kesällä!

        tuntisit minut, et sanoisi etten tiedä asiasta mitään. Olen minäkin ollut aivan lähellä sitä pistettä, että olisin tehnyt itsemurhan. Ilmeisesti sulle ne on suostunut antamaan parempia lääkkeitä...
        No, kiva kuulla kuitenkin, että sulla menee nyt paremmin! : )


    • Paniikkivikainen

      Ei se Seppokaan varmasti pysty istumaan joka ilta Villen sängyn vieressä ja kaitsemaan aikuista ihmistä. Kyllä se on niin, että ihmisen itsensä tulee tietää mikä hänelle on hyväksi ja mikä ei. Ei aikuinen ja itsenäinen ihminen kaitsemista tarvitse. Rokkarit tuntuvat usein olevan aika itsetuhoista porukkaa eikä lääkkeiden tms.käyttöä voi aina edes oma puoliso valvoa. Että manageri ei voi kuin huutaa suojatilleen tai keskustella asiasta.

    • osuus masennuksessa ja

      ja paniikkihäröissä?
      eikös se joku niistä kertonut lehdessä pössytelleensä aika rankasti?

    • Muahah.

      No voi iiks. Taisi näiden wannabegottien kupla mennä rikki, kun lukivat, että Valo ei olekaan ihan puhdas pulmunen. :D :D Voi että.
      Ja lähetä yksinäsi näitä maileja. Vai etko uskalla?

      • Nimetön

        Sori en ymmärtänyt, mitä tarkoitat?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5062
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2347
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1558
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe